Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko olevasi Av:n älykkö?

12.04.2016 |

Täällähän keskimääräinen älykkyysosamäärä on muuta kansaa pisteen tai pari alempana. Ainakin minä tunnen olevani täällä jonkinlaisessa johtajan roolissa noin 110 äo:llani. Aina jos viestiini tulee paljon alapeukkua, niin tajuan olleeni oikeassa. Yläpeukutetut taas aiheuttavat mielipahaa, koska se tarkoittaa sitä, että olen ollut samalla tasolla muiden palstaa seuraavien kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mennyt sun pituus ja äo sekaisin?

Vierailija
2/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin , että kengänkoko ja äo .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% ihmisistä on massakarjaa, 5% pystyy omaehtoiseen ajatteluun.

100% laskee itsensä siihen viiteen prosenttiin.

Vierailija
4/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tunne olevani.

Vierailija
5/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
6/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää avaus on ilmeisesti kieli poskessa tehty, mutta vastaan silti: kyllä ja en. Mä luen ja ajattelen asioita todella paljon, ja kyllähän se kehittää ajattelua. Kun perehtyy asioihin, huomaa, että niissä on monia puolia, ja asiat ovat toisten asioiden summia. Silloin turhauttaa se, että ihmiset näkevät asioiden olevan joko - tai. Sanotaan, että kaunokirjallisuus kehittää empatiakykykyä, siis sitä, että näkee asiat toistenkin näkökulmasta, ja mun on aika helppo allekirjoittaa tämä. Nyt vasta tajuan, että oon aina ruokkinut itseäni "hengen ravinnolla", ja se on vaikuttanut ajatteluuni paljon. Mutta sitten toisaalta on asioita, joista en paljoakaan tiedä, esim. tekniikka ja fysiikka.

En jaa aloittajan käsitystä siitä, että älykäs on sitä, mistä toiset, "tyhmemmät", ovat eri mieltä. Mutta ehkä tuo olikin tarkoitettu huumoriksi.

Vierailija
7/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Palstalla on paljon itseäni älykkäämpiä, tosin löytyy niitä hölmöjäkin. Olen välimaastossa.

Vierailija
8/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kykenen tekemään loistavia provoja, jotka kantavat monta sivua.

Vierailija
9/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevavi!

T. Psykiatrilakimies