Draamaqueen-mies
Huhhuh, mies jota olen tapaillut tässä joitain kuukausia enemmän tai vähemmän satunnaisesti, laittoi mulle lauantaina fb:ssä viestin että koskas nähtäis. Koska päivitin messenger-appsin torstaina, ei viestistä tullut mitään ilmoitusta. Sunnuntaina mies oli laittanut uuden viestin, jossa draamaili, että "aha, eli ihan sama sulle siis?!? no tuli nyt sit ainakin selväks, että miten sä haluat tämän!!" Tästäkään viestistä ei tullut mitään ilmoitusta puhelimeen. Olipa kiva yllätys, kun maanantaina tulin töihin ja kirjauduin työkoneellani fb:iin (työhöni kuuluu fb:n päivittäminen ja seuraaminen muiden hommien ohella) ja ekana lävähtää naamalle nämä draamakuningattaren viestit.
Kerroin sitten hänelle, että "1) päivitin appsin enkä saanut ilmoitusta 2) veljeni on joutunut perjantaina onnettomuuteen [joutui oikeastikin], joten vaikka olisin viestisi nähnyt, niin voi olla että oisin silti jättänyt vastaamatta, kun on tässä vähän muuta just nyt mielessä." Miehen kommentti tähän oli että "Kiitos tiedosta, tämä selittääkin kaiken!" Ei mitään kysymystä kuinka veljeni voi tai mitkä tunnelmat itsellä veljestä tms.
No joo, en tiedä mitä tällä haen, kunhan avauduin. Ehkä on paras poistaa kyseinen tyyppi kokonaan mun elämästä, kun aiheuttaa vaan ihan turhaa draamaa. Ainiin, kyseessä 35-vuotias mies. Muilla kokemuksia draamailija-kundeista?
Kommentit (16)
Kyllähän sinäkin tuossa vähän dramatisoit, et osaa asettua yhtään miehen asemaan, joka oli epätiedossa, että miksi feidasit hänen viestinsä monta päivää. Et pahoitellut asiaa millään lailla anteeksi, vaan heittäydyit suoraan marttyyriksi "et on täs nyt ollu pikkasen tärkeempiä asioita kun sinä" -asenteella ja odotat vain anteeksipyyntöä ja pahoitteluja veljesi kolarista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinäkin tuossa vähän dramatisoit, et osaa asettua yhtään miehen asemaan, joka oli epätiedossa, että miksi feidasit hänen viestinsä monta päivää. Et pahoitellut asiaa millään lailla anteeksi, vaan heittäydyit suoraan marttyyriksi "et on täs nyt ollu pikkasen tärkeempiä asioita kun sinä" -asenteella ja odotat vain anteeksipyyntöä ja pahoitteluja veljesi kolarista.
Monta päivää?? Jos la-iltapäivällä laittaa viestin, eikä saa siihen sunnuntaiaamupäivään mennessä vastausta (tai edes lukukuittausta, kysehän on fb:sta, jossa kyllä näkee, että onko toinen nähnyt/lukenut viestin...), niin kyllä mun mielestä on aikamoista draamailua vetää herneet nenään. Miksi mun edes pitäisi vastata viestiin samantien?? Tai ylipäänsä kenenkään? Töissäkin on ihan normaalia joutua odottamaan pari päivää vastausta sähköpostiin. AP
Vierailija kirjoitti:
Sä varmaan nyt vitsailet?
Aika teinix taidat olla itse, jos mielestäsi on ok hoitaa parisuhdetta fb:n ja messengerin kautta.
Eikä sulle tullut mieleenkään , että sä voit ihan itse olla yhteydessä mieheen, jos apua ja tukea kaipaat.
Olet yli-ikäinen pissis, et mitään muuta. Mutta vikahan on miesvihapalstalla aina miehessä.
Juokse niin lujaa kun jaloistasi pääset!
Vierailija kirjoitti:
Aika teinix taidat olla itse, jos mielestäsi on ok hoitaa parisuhdetta fb:n ja messengerin kautta.
Eikä sulle tullut mieleenkään , että sä voit ihan itse olla yhteydessä mieheen, jos apua ja tukea kaipaat.
Olet yli-ikäinen pissis, et mitään muuta. Mutta vikahan on miesvihapalstalla aina miehessä.
On itseasiassa kyseisen miehen valinta pitää yhteyttä fb-mesen kautta. Hänellä on mun puhnro (mulla ei hänen, koska ei halunnut antaa), mutta hän ei halua pitää yhteyttä soittamalla, tekstaamalla, whatsapilla tms. Vain fb-mesellä. AP
Vierailija kirjoitti:
Satunnainen tapailu = parisuhde? Okei...
Kyllä henk.koht. viesteihin whastappissa tai fbssa vastataan 24h sisällä, jos menee pidempään niin pahoitellaan.
Outoa verrata johonkin työsähköpostiin, jota hoidetaan kuitenkin vaan työaikana. Kyllä jokaisen älypuhelimen omistajan voi olettaa katsovansa luuriin vähintään pari kertaa valveillaolon aikana.
Onkohan mun mies yrittänyt pokata sut? Ottaisitko hänet itsellesi? Mä en enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä henk.koht. viesteihin whastappissa tai fbssa vastataan 24h sisällä, jos menee pidempään niin pahoitellaan.
Outoa verrata johonkin työsähköpostiin, jota hoidetaan kuitenkin vaan työaikana. Kyllä jokaisen älypuhelimen omistajan voi olettaa katsovansa luuriin vähintään pari kertaa valveillaolon aikana.
Miksi? Tässähän ei muuten mies odottanut sitä 24 tuntia vaan alkoi draamailemaan aiemmin. Mutta ylipäänsä, miksi pitäisi olla kokoajan tavoitettavissa? Saako mökillä vastata hitaammin? Entäs sairaalassa? Tai jos on henkkoht kriisi menossa? Tai jos ei vaan kiinnosta vastata?
Juu, on kokemusta. Aina joku valtava KRIISI päällä. Mitään ei voi sanoa, koska herra Mimosa loukkaantuu. En kyllä jaksa enää pitkään tätä että täytyy varoa joka vitun sanaa.
Miehinen itsetunto on herkempi kuin mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa verrata johonkin työsähköpostiin, jota hoidetaan kuitenkin vaan työaikana. Kyllä jokaisen älypuhelimen omistajan voi olettaa katsovansa luuriin vähintään pari kertaa valveillaolon aikana.Miksi? Tässähän ei muuten mies odottanut sitä 24 tuntia vaan alkoi draamailemaan aiemmin. Mutta ylipäänsä, miksi pitäisi olla kokoajan tavoitettavissa? Saako mökillä vastata hitaammin? Entäs sairaalassa? Tai jos on henkkoht kriisi menossa? Tai jos ei vaan kiinnosta vastata?
Just näin. Joskus en vastaa, koska olen niin pahalla tuulella miehestä riippumattomista syistä, että tiedän että tulee riita. Mies alkaa jankata, että "mikä sua vaivaa, etkö sä enää välitä jne jne"
Tarvitsen myös omaa aikaa. Jos mies ei sitä hyväksy, niin heippa sun heiluvilles...
Vierailija kirjoitti:
jätä se sika!
Syökää possua! Röh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jätä se sika!
Syökää possua! Röh.
Tuskin ap mikään Hannibal Lecter on vaikka kuinka vituttaisi.
Niitä riittää. Tosi rasittavaa. Omasta mielestä pikkuasia johtaa kauheaan draamailuun. OK, ei sitten nähdä enää jne jne. En kestä niitä. Itse olen vähän hälläväliä-tyyppi pikkujutuissa.
Ei enää yhtään draamakuningatarta!