Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mä olen kyllä ihan sekaisin (miesasia)

Vierailija
12.04.2016 |

Siis jos kaikki kivat ja keskustelutaitoiset miehet on pelimiehiä, kuten täällä palstalla on monta kertaa kuultu, niin pitäisikö sitten kohdistaa huomio niihin miehiin, jotka eivät ole kivoja eikä keskustelutaitoisia, koska heidän sisällään kuitenkin sykkii kultainen ja lämmin sydän, johon voi tutustua vasta ajan kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja vielä parempi, jos mies on vielä ruma ja lyhyt eikä huomioi tai hellittele sua mitenkään. Silloin tiedät löytäneesi unelmiesi miehen.

Vierailija
2/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etit vaan sellasen miehen, joka sua miellyttäää kaikista vähiten etkä huolisi sitä vaikka se olisi viimeinen mies maailmassa ja sit otat sen. Ei oo pelimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen toiminut juuri näin kuin näissä viesteissä sanotaan. Ja perhana sentään, kyllä useampi pelimies sieltä on paljastunut. Siis kylmä petturipaska.

Vierailija
4/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkeeko kivuus ja keskustelutaito vai yhdessä? Kyllähän kivoja ihmisiä on paljonkin, joilla ei vaan juttu luista tehokkaasti. Eiköhän pelimiehiltä välty, jos ottaa introvertin.

Vierailija
5/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derp kirjoitti:

Kulkeeko kivuus ja keskustelutaito vai yhdessä? Kyllähän kivoja ihmisiä on paljonkin, joilla ei vaan juttu luista tehokkaasti. Eiköhän pelimiehiltä välty, jos ottaa introvertin.

Juurikin näin, ekstroverttiys ei ole synonyymi sanalle ystävällisyys tai mikään merkki ihmisen hyvyydestä.

Vierailija
6/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea ap:ltä. Moni toki on hoksannut tuon jo itsekin. Mutta vielä on paljon niitä, jotka eivät näekään muita kuin ne pelimiestyyppiset miehet. Jos ap:n sanomaa saa levitettyä laajemmalle, niin ei siitä ainakaan haittaakaan ole.

Vierailija
7/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on sisäsyntyinen vietti haluta jännämiehiä ja sitten itketään kun tulee nenukkiin.

Nainen ja viisaus ei asu samassa henkilössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi