The Affair
Katsooku kukaan toista tuotantokautta? Mä katson ust katsomosta toista jaksoa, hyvin kehittyy tarina. Hyvä kun on tullut myös Colen ja Noahin ekan vaimon näkökulma. Tosi mielenkiintoinen sarja.
Kommentit (11)
Toka kausi oli paljon parempi kuin eka, katsoin sen jo syksyllä. Eka kausihan oli lähinnä myötähäpeää aiheuttavaa, turbohuulen ja setämiehen välistä paneskelua. On kiva nähdä tapahtumia muidenkin näkökulmista, ja mä aloin vähän sympata sitä Noahin ex-vaimoa, vaikka aluksi se ärsytti kovasti. Tuossa sarjassa on kyllä aika kauheita ihmisiä. Noah on superkuvottava, yäk.
Joo se Noah on ihan superällö. Alison ei ärsytä mua varmaan siksi kun mulle se näyttelijä on ja pysyy Kotiopettajattaren romaanin Jane Eyrena. Yks mun lempparisarjoista. Cole on hot pikku pömppiksensä kanssa.
Mäkin katsoin tokan kauden jo syksyllä netistä ja komppaan edellistä! Paljon paljon parempi kuin eka kausi. Noahin hahmo tosin etenee vain kuvottampaan suuntaan juonen edetessä...Tämä toinen kausi jäi todella jännittävään ja kinkkiseen kohtaan, joten innolla odotan myös kolmatta kautta :)
Noahissa taitaa olla afroamerikkalaista verta
Tämä on sunnuntai-illan pelastus. Tykkäsin jo ekakaudesta viimekesänä.
Nämä toisen tuotantokauden jaksot ovat olleet vielä parempia.
Rakastan myös tunnaria. Laitan äänet täysille kun se nainen laulaa soolona. :)
Vierailija kirjoitti:
Noahissa taitaa olla afroamerikkalaista verta
Noahin näyttelijä on britti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sunnuntai-illan pelastus. Tykkäsin jo ekakaudesta viimekesänä.
Nämä toisen tuotantokauden jaksot ovat olleet vielä parempia.
Rakastan myös tunnaria. Laitan äänet täysille kun se nainen laulaa soolona. :)
Fiona Apple, ihana.
Sarja erittäin hyvä, pidän myös kaikista näyttelijöistä, miljöövalinnatkin onnistuneita.
Noahin näyttelijä tuli tunnetuksi The Wire sarjasta, Ruth oli erinomainen Lutherissa.
Uunotar Jokivarresta kirjoitti:
😮😮😮
Niin siistiä. Niin coolia. :)
Onko tuo Allison kenenkään muun mielestä ärsyttävä? Ei se Noahkaan mikään ihannemies ole, mutta tuo muija ärsyttää jostain syystä todella paljon.