seinänaapuri käy JOKA päivä klo 7:00 suihkussa
Kommentit (67)
T kirjoitti:
Monet naiset käy aamuisin että saa tukan laitettua hyvin (esim föönättyä).
FÖÖNATTUA. ei föönättyä... herra paratkoon....
Säännölliset elämäntavat on mun mielestä naapurilla paljon kivemmat kuin epäsäännölliset.
Itse kun elän tasaista 8-5 elämää, on kiva jos naapuri todennäköisemmin aamuseiskalta menee suihkuun kuin satunnaisesti jatkaisi äänekästä juhlintaa aamuun.
Voitais vaikka vaihtaa, otan sen aamusuihkuihmisen ja vaihdan satunnaisesti kitaraa aamuyöllä soittavaan tuurijuoppoon?
Voi rakas, mä käyn vaikka kello kolmelta yöllä suihkussa, jos on sellainen fiilis. <3
Ap, vaikutat neuroottiselta. Yritä tehdä asialle jotain ennen kuin pahenee.
Meidän entinen naapuri kävi joka ilta klo 22.30-23. Hirveän häiritsevää, kun yritin saada aina siihen aikaan unta. Kun sanoimme asiasta, alkoi käydä ennen klo 22, mutta oli tervehtimättä vuoden. Kaheli
Mukavaa, että naapuri on puhdas. Suihkussa saa käydä mihin aikaan vuorokautta tahansa, kunhan ei laula.
Vierailija kirjoitti:
Meidän entinen naapuri kävi joka ilta klo 22.30-23. Hirveän häiritsevää, kun yritin saada aina siihen aikaan unta. Kun sanoimme asiasta, alkoi käydä ennen klo 22, mutta oli tervehtimättä vuoden. Kaheli
Tuo Kaheli on ilmeisesti allekirjoitus?
Näin on, suihkussa saa käydä milloin haluaa, eikä se kuulu typerille naapureille.
Kaheli EI ollut allekirjoitus. Sinä olet vitsiniekka.
Kerrostalossa saa käydä suihkussa joka aamu klo 7. Siinä ei ole mitään väärää tai moitittavaa.
Ja suihkussahan saa käydä mihin aikaan vain, sitä ei voi kieltää, koska vuorotyöläiset.. :P Jos joku tulee kolmelta töistä ja on p*skainen, niin varmaan mielellään menee suihkuun, ennen nukkumaanmenoa. Itse käyn suihkussa ennen kuutta aamulla, kun omistan melkein takamukseen asti yltävän, paksun tukan ja välttelen kuumakäsittelyitä mahd paljon..
Vierailija kirjoitti:
Kaheli EI ollut allekirjoitus. Sinä olet vitsiniekka.
Vitsiniekka tai ei, ei paljon naurata. Mulla on ollut kaltaisesti kahjo naapuri. Hän valvoi kaiket yöt ja kuvitteli kuulevansa ääniä asunnostani. Ja mitä ihmeen väliä sillä on, jos joka tapauksessa valvoo kaiket yöt uniongelmiensa kanssa, jos naapuri kerran vuodessa käyttää pesukonetta klo 22 jälkeen? Siitä pitää repiä hirveä raivo ja ottaa asia esille yhtiökokouksessa jne.
Älä AP makaa siellä sängyssä iltapäivälle niin ei oo ongelmaakaan.
Mä käyn vuoroviikoin suihkussa aina klo 4:30 ja 23:30. Mitä siihen sanot. ;)
Vierailija kirjoitti:
Eikö helkutti voisi käydä edellisenä iltana??
Ei voisi. Muuta, jos et osaa asua yhteisessä talossa muiden kanssa.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että säännöllinen suihkussakäyminen naapurissa iltamyöhään todella häiritsee, jos itse yrittää saada unen päästä kiinni.
Yhtiöjärjestyksessä on, että hiljaisuus klo 22 jälkeen ja tämän jälkeen vältettävä mm suihkussa käymistä.
Vuorotyöläinen voi käydä.suihkussa työpaikallaan. Likaisissa töissä on pajollista olla suihku.
Käy sinäkin? Mun entiset naapurit eivät käyneet ja sen ikävä kyllä huomasi.
Asun kerrostalossa enkä tiedä mihin aikaan naapurini käyvät suihkussa. Jonkun olen kuullut käyvän joskus illalla suihkussa kun olen wc:ssä käynyt, muuten en edes kuule naapureiden suihkussakäyntejä. Kerran jouduin käymään 5 aikaan suihkussa ja naapurini valitteli asiasta.