Sertralinin käyttäjät hoi!
Paljonko teillä on pudonnut paino, jos on tippunut?
Alkaa pelottamaan vaa'an lukemat kun ruokahalu on tiessään :(
Aloitin lääkkeen 3 vkoa sitten ja paino on pudonnut 58kilosta 53kiloon tässä ajassa. Jatkuukohan tippuminen vielä paljonkin? Olen 173cm pitkä.
Kommentit (7)
Mulla oli aluksi jonkin verran pahoinvointia ja ruokahaluttomuutta, mutta sitten kun lääkkeeseen tottui, palasi ruokahalukin normaaliksi.
Kiitos vastauksesta. Toivotaan että se tästä lähtee :)
Tänään on ollut ihan hyvä olo jo mutta ruoka ei vaan uppoa, energiaa kyllä löytyy silti vaikka muille jakaa! Käsittämätöntä :D
mulla nostettiin Sertralin annostusta mutta väsyttää koko ajan vaan ja olen myös lihonut, syön kyllä muitakin lääkkeitä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
mulla nostettiin Sertralin annostusta mutta väsyttää koko ajan vaan ja olen myös lihonut, syön kyllä muitakin lääkkeitä samaan aikaan.
Mulla taas Sertralin antaa energiaa niin paljon että voisin vaan siivota ja lenkkeillä päivästä toiseen. Unet on tosin katkonaisempia ja uni ei meinaa tulla ajoissa, mutta en oo vielä jaksanut huolestua saan kuitenkin nukuttua sen 7h yössä.
Multa katosi myös ruokahalu kokonaan. Mutta olen reilusti ylipainoinen niin ei haittaa.
Eikö kukaan tiiä :(