Nyt on naapurit kohdillaan! :D
Löytyy kymmenen henkinen somaliperhe, neljä virolaisperhettä, yksi turkulaisperhe, 12 suomalaista, joista kahdessa perheessä perheenpää poliisi ja yksi perheen pää ajelee liivit päällä mopollaan.
Kesäjuhlia odotellessa..
Pieni rivariyhteisö ns. hyvältä alueelta.
Kommentit (28)
No eipä kovin hyvältä kuulostanut, sori vaan.
Ihan hillitön yhdistelmä. Yksi turkulaisperhe ja 12 suomalaisperhettä.
turkulaisperhe piti ilmoittaa erikseen...
Hyi! En kyllä turkulaisen naapurissa suostuisi asumaan...
Huhun, niistä turkulaisista voi tulla ongelmia... Been there
turguse turguse kaada se viinase kurguse
miten nuo muut suostuvat asumaan turkulaisen naapurissa????
Mä en ymmärrä mikä aptä asiassa naurattaa. Mä pikemmin itkisin.
Virolaiset on ihan harmittomia, meilläkin on niitä naapurustossa. Pientä kieliongelmaa vironvenäläisten kanssa, mutta ihan kivasti on mennyt. Ja paremmalla alueella mekin asutaa.
Pistän paremmaksi, mun kaikki naapurit tässä yli 70 asunnon yhtiössä on turkulaisia. Paljon näkyy myös kadulla kuljeskelemassa, yksin ja laumoissa. Monenlaisiin kellonaikoihin, kaikki ei selvästikään käy töissä.
Porvoossa? Somalit ja virolaiset ei asu hyvällä asuinalueella.
Somaliperhe hyvällä alueella? Tuskin on oikeasti hyvä alue, sori vaan.
Ei voi olla hyvää aluetta, siellä asuu turkulaisperhe.
Meidän talossa olen ainoa suomalaisniminen. On venäläisiä, virolaisia, assyyrialaisia, turkkilaisia , kiinalaisia, afrikkalaisia. En edes tiedä mistä maista. Viime yönä jouduin käsirysyyn noiden assyyrialaisten kanssa kun menin kahden aikaan yöllä valittamaan että voisivat lopettaa metelöinnin että pääsen nukkumaan kun on aikainen herätys töihin. Terveisiä Itä-Helsingistä.
Oonko mä ainoo, jota nyt vähän säälittää toi turkulaisperhe?
Vierailija kirjoitti:
Somaliperhe hyvällä alueella? Tuskin on oikeasti hyvä alue, sori vaan.
Mä asun omakotitaloalueella Helsingissä ja veikkaisin että tälläkin alueella asuu somaliperhe. Eihän tämä nyt ullanlinna ole, mutta ei täältä asuntoa saa alle 200 tuhanteen.
Huh, huh. Otan osaa.