Laitoin ihastukselle fb:ssä kaveripyynnön ja peruin sen heti, halusin että hän "huomaa" mut
ilman että välttämättä jään kiinni olevani kiinnostunut.. :D Olenko ihan nolo?
Kommentit (12)
Siis mitähän oikein ajattelit? Kyllä sille jää tieto siitä että pyysit. Pitää sua outona.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se ei edes huomannut sitä kaveripyyntöä?
Se on toki mahdollista, sitten huokaisen helpotuksesta :D
Vierailija kirjoitti:
Siis mitähän oikein ajattelit? Kyllä sille jää tieto siitä että pyysit. Pitää sua outona.
No mähän olen outo kun käyttäydyn näin. Helpompi olisi ehkä vaan suoraan myöntää ja tehdä aloite? Mutta olen jänishousu ja pelkään pakkeja. Jos se nyt vaikka laittaisi viestiä ja kysyisi että mitä hittoa, niin mulla on ihan hyvä alibi. Meillä on yhteisiä kavereita, niin satuin vaan meneen hänen profiiliin ja vahingossa klikkasin kaveripyyntöä. Kyllähän toi läpi menisi? :D (ja olen muuten joskus oikeastikin klikannut vahingossa).
Vierailija kirjoitti:
Teinix
Kuka tuota sanaa vielä käyttää?? Mutta joo, onhan tää vähän lapsellista touhua! Sitä se ihastuminen taitaa teettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mähän olen outo kun käyttäydyn näin. Helpompi olisi ehkä vaan suoraan myöntää ja tehdä aloite? Mutta olen jänishousu ja pelkään pakkeja. Jos se nyt vaikka laittaisi viestiä ja kysyisi että mitä hittoa, niin mulla on ihan hyvä alibi. Meillä on yhteisiä kavereita, niin satuin vaan meneen hänen profiiliin ja vahingossa klikkasin kaveripyyntöä. Kyllähän toi läpi menisi? :D (ja olen muuten joskus oikeastikin klikannut vahingossa).
Niin mut miks sä luulet et se kyselis tollasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mut miks sä luulet et se kyselis tollasta?
Tuskin kysyykään, mitä luultavimmin sieltä päästä ei tule kuulumaan mitään, vaikka pyynnön näkisikin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Tekeekö miehet mitään näin hölmöä?
Ja nyt ihastuksesi sitten luulee että et halua häntä fb-kaveriksi kun peruit pyynnön :D
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt ihastuksesi sitten luulee että et halua häntä fb-kaveriksi kun peruit pyynnön :D
Voipi olla :D
Entä jos se ei edes huomannut sitä kaveripyyntöä?