Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin ihastukselle fb:ssä kaveripyynnön ja peruin sen heti, halusin että hän "huomaa" mut

Vierailija
11.04.2016 |

ilman että välttämättä jään kiinni olevani kiinnostunut.. :D Olenko ihan nolo?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se ei edes huomannut sitä kaveripyyntöä?

Vierailija
2/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitähän oikein ajattelit? Kyllä sille jää tieto siitä että pyysit. Pitää sua outona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se ei edes huomannut sitä kaveripyyntöä?

Se on toki mahdollista, sitten huokaisen helpotuksesta :D

Vierailija
4/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitähän oikein ajattelit? Kyllä sille jää tieto siitä että pyysit. Pitää sua outona.

No mähän olen outo kun käyttäydyn näin. Helpompi olisi ehkä vaan suoraan myöntää ja tehdä aloite? Mutta olen jänishousu ja pelkään pakkeja. Jos se nyt vaikka laittaisi viestiä ja kysyisi että mitä hittoa, niin mulla on ihan hyvä alibi. Meillä on yhteisiä kavereita, niin satuin vaan meneen hänen profiiliin ja vahingossa klikkasin kaveripyyntöä. Kyllähän toi läpi menisi? :D (ja olen muuten joskus oikeastikin klikannut vahingossa).

Vierailija
5/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinix

Vierailija
6/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinix

Kuka tuota sanaa vielä käyttää?? Mutta joo, onhan tää vähän lapsellista touhua! Sitä se ihastuminen taitaa teettää

Vierailija
7/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mähän olen outo kun käyttäydyn näin. Helpompi olisi ehkä vaan suoraan myöntää ja tehdä aloite? Mutta olen jänishousu ja pelkään pakkeja. Jos se nyt vaikka laittaisi viestiä ja kysyisi että mitä hittoa, niin mulla on ihan hyvä alibi. Meillä on yhteisiä kavereita, niin satuin vaan meneen hänen profiiliin ja vahingossa klikkasin kaveripyyntöä. Kyllähän toi läpi menisi? :D (ja olen muuten joskus oikeastikin klikannut vahingossa).

Niin mut miks sä luulet et se kyselis tollasta?

Vierailija
8/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
9/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mut miks sä luulet et se kyselis tollasta?

Tuskin kysyykään, mitä luultavimmin sieltä päästä ei tule kuulumaan mitään, vaikka pyynnön näkisikin.

Vierailija
10/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Tekeekö miehet mitään näin hölmöä?

Vierailija
11/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ihastuksesi sitten luulee että et halua häntä fb-kaveriksi kun peruit pyynnön :D

Vierailija
12/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ihastuksesi sitten luulee että et halua häntä fb-kaveriksi kun peruit pyynnön :D

Voipi olla :D