Loppu mv-lehdelle?
Ilja Janitskille on tarjottu rahaa että hän ei tekisi mitään
Kommentit (63)
MV llä on enemmän lukijoita kuin vauvalla. On se jotakin sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kesä tulee ja vaatteet vähenevät, ei MV-lehden kaltaisia julkaisuja enää tosiaan tarvita. Totuus paljastuu piintyneimmällekin suvikselle. Haastan teidät kukkahatut katsomaan peiliin ja sanomaan: "Minä tein tämän. Tämä on minun syytäni."
Kuten poliisistakin kerrottiin, he ovat jo varautuneet ennennäkemättömään raiskausten ja ahdistelujen hyökyaaltoon. Siinä vaiheessa kun tämä alkaa, muistakaa suvikset: TEIDÄN kätenne ovat veressä.
Persut ottivat 30 000 mamua Suomeen eli kenen kädet ovat veresä? Sinun?
Kenen päätös se oli loppupeleissä kun sisäministeri, jonka alaisuuteen kuuluvat sekä rajavalvonta että poliisitoimi, on koomassa?
Joopa joo, halllituksessa yksi ihminen pystyy tekemään tällaisen päätöksen. Aivan varmasti. Soini oli päättämässä. Piste.
Olisiko tilanne ollut mamutuksen kannalta jotenkin armeliaampi, jos siellä olisi Soinin paikalla ollut Arhinmäki, Niinistö, tai Rinne?
Väitätkö että Paavo olisi pistänyt ruotuun maailmaa halaavan sisäministerin?
Elätkö konditionaalimaailmassa noin yleensäkin? Ottaako noin koville myöntää totuus? Ja se, että on verta käsissä ja pian?
Mä luen näitä; Hesari, IL, IS, MV, BBC world news , Reuters News, RT, ja eksyn muillekin uutissivuille välillä..