Mikä hitto mulla on? Tajuton väsymys ja haluaisin vaan nukkua sikiöasennossa sängyssä.
Jo viikon on jatkunut ihan älytön väsymys ja sumuinen olo päässä. Kaadun sänkyyn, kun pääsen töistä kotiin ja nukun. Yleensä olen aktiivinen ja liikkuvainen, käyn lenkillä 3-4 kertaa viikossa ja muutenkin touhua kaikkea. Nyt voisin vain nukkua. Koronatestin olen tehnyt joka päivä, mutta se vaan näyttää negaa. Ei ole lämpöä, kuumetta eikä tukkoisuutta. Ärsyttää.
Kommentit (35)
Vitamiinipuutos, kilpirauhasen vajaatoiminta, ms-tauti.
Afrikkalainen unitauti? Oletko käynyt Afrikassa hiljattain?
Siitepölyallergia joillekin tutuille aiheuttaa tuollaista. Ainakin lepän kukinta kai nyt pahimmillaan.
Av: lta luulet vastauksen löytyvän helpommin kuin soittamalla aamulla esim. terveyskeskukseen? Tyhmyys sua vaivaa, ei mikään muu.
Pierase kunnolla eiköhän se kone siitä käynnistä.
Olet masentunut elämän kyllästynyt.
Raudan puute pudottaa mut aina yllättäen. Nestemäinen rauta auttaa nopeasti.
Kevätväsymys? Eli lisääntyvän auringonvalon vaikutus hormonitoimintaan.
Itsellä pitkänajan korona samoilla oireilla. Eikä väsymys lopu!
Mitä tahansa. Ehdotan jonon jatkoksi: vaihdevuodet, hormonitasapainoheittely, tai elimistö on saavuttanut aktiivirajansa, ja haluaa levätä.
Kuulostaa ihan normaalilta työssäkäyvän elämältä. Mutta ei huolta, vaikka se ei tuosta parane, ei se myöskään huonone, vaan pysyy tasaisesti tuollaisena.
Käy testauttamassa: onko raudanpuuteanemia. Selviää varastorautakokeista. Pyydä näitä, koska hemoglobiini ei heti laske välttämättä.
-Sitten muut puutokset: A-vitamiini? C-vitamiini? D-vitamiini? B-vitamiinit, myös B12.
-Kilpirauhasen vajaatoiminta?
Lääkärit ei testaile rutiinina noita vitamiineja vaikka ne ovatkin hyvin tärkeitä, mikä on harmi.
Vierailija kirjoitti:
Av: lta luulet vastauksen löytyvän helpommin kuin soittamalla aamulla esim. terveyskeskukseen? Tyhmyys sua vaivaa, ei mikään muu.
Onneksi ap saa apua, sinä joudut olemaan loppuelämäsi vammainen idiootti.
Tukos? Veritulppa?