Kuinka monta hyvännäköistä työtöntä mies tiedät?
0. Sen syrjäytymisen näkee jotenkin jo naamasta.
Kommentit (14)
H*orat maksaa pk-seudulla 60-250e joten ei ongelmaa olla syrjäytynyt tai työtön, ei tarvitse naisten hyväksyntää yksikään mies.
En tunne työttömiä, mutta mt-ongelmaiset on jonkin verran keskimääräistä rumempia.
Enpä koskaan ole ajatellut, että ne työkaverit, jotka irtisanottiin, muuttuivat kuin taikaiskusta rumiksi yhdessä yössä.
Naamasta näkee iän ja elintavat, ei työllisyystilannetta.
En käy missään työttömien kokouksissa, joten en voi tietää. Työtön kyllä olen.
Tunnen vain yhden työttömän miehen, no joo, ei ole komea, mutta ei ollut sitä silloinkaan, kun vielä töissä oli.
Taas kiva av-tapa nostaa työttömien mielialaa ja pitää huolta siitä että ainakin joku saisi "vahvistusta" täältä itsetunnolleen ihmisenä...
Vaikka kuinka monta. Aika moni nuori on työtön. Ja miettikäähän, että suurin osa niistä ihmisten jumaloimista muusikoista ym taiteilijoista on ennen kuuluisuuttaan ollut työttömiä.
Monta. Nykyään on kauppatieteiden maistereita sun muita työttöminä.
" Kuinka monta hyvännäköistä työtöntä,mies,tiedät? "
( Näin pilkuilla erotettuna kysymys olisi ainakin miehille,ehkä jopa kaikille, osoitettu. )
Niin .....noh, kyllä kai niitä maailmassa vaikka kuinka paljon sellaisia ihan huippu hyvännäköisiä naisia on ,jotka eivät ole koskaan eläneet omasta työstä saamallaan palkalla,vaan nimenomaan sillä huippuhyvännäköisyydellään ja hyväuskoisten miesten sokeaa hölmöyttä kapitalisoimalla ja kylmästi puhtaalla laskelmoidulla voitonmaksimointiperusteella.
Minä olen ihan helvetin hyvännäköinen työtön!
Muutamia, oletan nyt, että puhutaan pitkäaikaistyöttömistä. Tunnen myös todella komeita kovien huumeiden käyttäjiä, ei kaikki aina yllättäen näy naamasta.
Varmaan prosentuaalisesti enemmän kuin työllisissä. Pillua kun saa ilmankin mitään työtodistuksia, kun on vähän naamaa ja puhetaitoja. Töissä käydään naisten vuoksi, joten...
Näkyyköhän mun naamasta... olen kylläkin mies.