Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näin kamalan painajaisen viime yönä kuopuksesta.

Vierailija
11.04.2016 |

Unessa poika kuoli jäätyään bussin alle:(
Nyt tuo uni pyörii koko ajan mielessä ja ahdistava olo. Kaiken lisäksi tämä 9v joutuu menemään ensimmäistä kertaa tänään yksin fillarilla kolmen kilometrin päässä oleviin treeneihinsä. Tekisi mieli soittaa pojalle, että jättää koko treenit väliin tänään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavien unien jättämästä mielialasta voi joskus olla vaikea päästä eroon useiden tuntienkaan kuluessa. Näin se taitaa olla ainakin herkillä ihmisillä.

Itse näin viime yönä unta, jossa minä ja kaikki läheiseni olimme kuolemassa muutamien tuntien sisällä. Jäi epäselväksi, mikä oli lähestyvän kuoleman syy. Kai se oli joku myrkky, jota olimme vahingossa syöneet. Isoisäni halasi minua ja sanoi rakastavansa minua. Tuntui omituiselta tietää, että kohta kuolee.

Mistä tuokin uni tuli...

Vierailija
2/6 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema unessa ennustaa pitkää ikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkouni, peru pojan treenit tältä päivältä.

Vierailija
4/6 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia pelkoja unet vistittävät. 

Alä sano pojalle mitään. 

Vierailija
5/6 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolema tarkoittaa pitkää ikää ja on hyvä enne.

Vierailija
6/6 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,lähinnähän tuo kertoo peloistasi.Päästät poikasi oman vaikutuspiirisi ulkopuolelle ja sinua pelottaa.Pelkäät liikenneonnettomuutta,koska asiaan liittyy ahdistavia mielikuvia,joko henkilökohtaisia traumatisoivia kokemuksia tai uutisvälineiden aiheuttamia.Noitahan uutisoidaan jatkuvasti,ei ihme,että ne saavat ahdistumaan.Pelkojen pohjalta ei kuitenkaan pidä toimia,vaan riskit on punnittava realistisesti.Voit kerrata liikennekäyttäytymistä pojallesi.