Seuraava "iso" juttu elämässäsi?
Onko sinulla suunnitelmia elämäsi varalle? Mikä on seuraava iso askel jonka aiot ottaa? Milloin se mahdollisesti tapahtuu?
Aiotko vaihtaa alaa, muuttaa toiselle paikkakunnalle, jättää sen sian, vaihtaa seurakuntaa...?
Kommentit (62)
työelämään pitäis suunnitella paluuta. virkaa ei ole, mutta työllistävällä alalla onneksi olen. (irtisanouduin ed. paikasta kun muutettiin paikkakunnalta pois) kotona ollut kohta 4vuotta, kuopus syksyllä 2v, niin kai pitäis jo lopetella nää kotiäidin päivät..
Asunnon myynti ja muutto toiselle paikkakunnalla, missä jo uusi asunto odottaa. Jospa homma hoituisi kesän kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
työelämään pitäis suunnitella paluuta. virkaa ei ole, mutta työllistävällä alalla onneksi olen. (irtisanouduin ed. paikasta kun muutettiin paikkakunnalta pois) kotona ollut kohta 4vuotta, kuopus syksyllä 2v, niin kai pitäis jo lopetella nää kotiäidin päivät..
päätä päiväsi Juhla-Mokalla
Valmistuminen, siirtäminen työelämään sataprosenttisesti.
Avioero ja muutto toiseen maahan uuden rakkaan luo. Ja tämä vielä tämän vuoden aikana.
Aion myydä yritykseni. Sitten teenkin mitä tahdon enkä mitä on pakko.
Teinit lentää kohta pesästä. Sitten jäämme kolmisteen iltatähtemme kanssa. Ja lapsenlapsia odotellessa.
Avioero , downshiftaus ja oman elämän takaisinotto. Kyllästynyt elämään muiden ehdoilla ja maksamaan jumalattomasti veroja (100kE tulot vuodessa) joista ei itse hyödy käytännössä mitenkään. Juujuu, poliisilla kestää 18min tänne, joten siitäkään ei ole perusteeksi jossa konna yllättää - hoidan homman kuten parhaaksi näen ilman poliisia.
Opiskelemaan pääseminen jos sais sen opiskelupaikan. Jännittää muuttaa uudelle paikkakunnalle.
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Haaveilen maallemuutosta ja kirjailijan ammatista. Lapset ovat jo vaan sen verran isoja, että maallemuutto arveluttaa. Mies on jätetty jo monta vuotta sitten.
Ilmeisesti kihlat olisi tulossa. Taas se mies sitä vihjaili ja mukamas ohi mennen silitti taas vasenta nimetöntä. Kai se nyt on perillä sormen paksuudesta :D
Hauska, luulee tekevänsä kaikki niin vaivihkaa mutta niin söpöä kun se ei siinä ole onnistunut :D
Rakastan sinua Tero <3
Oman alani töitä odottelen saavani joku päivä. Katsotaan sen jälkeen muita isoja liikkeitä.
Raskautuminen, toivottavasti tärppää...
Toukokuun puolivälissä ct-kuvaus, jossa katotaan että onko sytostaattihoito auttanut yhtään.
Vittu.
Anoppini kuolee syöpään todennäköisesti jo ennen kesää :(
Työpaikalla on luvassa iso organisaatiomuutos jonka seurauksena työtehtävät muuttuu. Tämä on tosin vain positiivinen muutos (muuten olisin etsinyt toisen työpaikan).
Toinen lapsi parin vuoden sisällä, mikäli meille vielä toinen suodaan.
Aion käydä optikolla päivittämässä silmälasini vahvuudet, oon viimeks käynyt 14-vuotiaana. (olen 32 nyt, taitaa olla korkea aika...)
Jotain vois opiskellakin.
Puolitoista vuotta ollut tää kyhmy rinnassa, vois vihdoin käydä ottamassa selvää että onko tässä henki lähdössä vaiko onko se jotain harmitonta, että vois sit jopa suunnitella vähän tulevaisuutta...
Oho! Kaikkea hyvää sun tulevaisuutees!