Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi 15-vuotiasta kuoli junan alle Kesälahdella

Kommentit (253)

Vierailija
181/253 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus onnettoman kuoleman/onnettomuuden kaikkia asioita ei kannata julkaista tai tuoda esille.

Ei syksyisestä hyppyrimäen turmastakaan kirjoitettu ip-lehdissä kaikkea mitä esim silminnäkijät näkivät.

Miksi olet hyssyttelyn ja pimittämisen kannalla? Olen kuvitellut että Suomessa on melko vapaa media, mutta nämä onnettomuusuutisoinnit horjuttavat uskoani tähän pahasti.

Vierailija
182/253 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli lähellä Raisiossa vartioimattomassa tasoristeyksessä. Olin tottunut ajamaan vain vartioiduista ja puomillisista, mutta sitten siellä olikin täysin vartioimaton tasoristeys. En edes tajunnut sitä ennen kuin raiteilla ja junakin jo näkyi. Onneksi ehdin. Kamalaa.

eli et tajunnut pysähtyä, katsoa tuleeko juna, päätä sivulle ja toiselle sivulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/253 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toinen noista kesälahden uhreista paikallisen poliisin tytär?

Vierailija
184/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toinen noista kesälahden uhreista paikallisen poliisin tytär?

eiku papin

Vierailija
185/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt olivat ottamassa selfieta :( Sukulaiseni paikkakunnalta tiesivät kertoa :(

Vierailija
186/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt olivat ottamassa selfieta :( Sukulaiseni paikkakunnalta tiesivät kertoa :(

tämähän se syy taitaa olla miksi olivat raiteilla :/ toivotaan että tytöt toimivat varoittavana esimerkkinä

Vierailija
187/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämähän se syy taitaa olla miksi olivat raiteilla :/ toivotaan että tytöt toimivat varoittavana esimerkkinä

Jaa. Tää tieto kyllä sotii sitä faktaa vastaan, että veturinkuljettaja ei ehtinyt edes pilliä soittaa, vaikka oli pitkä suora ja hyvä näkyvyys...

Vierailija
188/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät olleet. Toki ymmärrettävää, että tuo teoria olisi monen mielestä helpompi hyväksyä..

Vierailija
189/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Tää tieto kyllä sotii sitä faktaa vastaan, että veturinkuljettaja ei ehtinyt edes pilliä soittaa, vaikka oli pitkä suora ja hyvä näkyvyys...

Niin no, veturinkuljettaja voi sanoa ihan mitä vaan.. kuitenkin selasi jotain tinderiä ja tiesi että pitkä suora tulossa niin ei väliä jos ei hetkeen katso raiteille.

Vierailija
190/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selfietä oteta jos juna tulee 15 metrin päässä tai lähempänä. Ei edes 15 vuotiaat ole niin typeriä. 

Vierailija
191/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Johan julkisuuteen on tiedetty kertoa, ettei kyse ollut selfien ottamisesta. Lisäksi toinen tyttö on ilmeisesti poistanut kaikki kuvansa yhtä lukuunottamatta IG:sta ennen turmaa. Sattumaako?

Vierailija
192/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Johan julkisuuteen on tiedetty kertoa, ettei kyse ollut selfien ottamisesta. Lisäksi toinen tyttö on ilmeisesti poistanut kaikki kuvansa yhtä lukuunottamatta IG:sta ennen turmaa. Sattumaako?

Linkki uutiseen: http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/102376-traf…

Vierailija
193/253 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja silloinen poikaystäväni joskus vuosia sitten ylitettiin junarataa sukset jalassa. Poikaystäväni oli selin junaa päin ja minä olin juuri kiipeämässä radalle kunnes vilkailsin hieman ylöspäin. En ollut uskoa että juna oli tulossa. Kerkesin huutaa poikaystävälleni että juna tulee ja meillä oli mukana koira joka ei aina totellut mutta silloin onneksi totteli kun karjuin ja vedin turkista. Samassa juna meni ihan nenän edestä. Ei ääntäkään kuulunut kuin vasta sitten kun se meni ohi.

Vierailija
194/253 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin veturinkuljettaja, minua ei haittaisi ajaa elämänsä päättävän ihmisen yli. Jos joku haluaa kuolla, se on hänelle tärkeämpää kuin minulle on olla kohtaamatta elämän realiteetteja. Kyllähän sitä säikähtäisi, mutta kunnioittaisin kyllä toisen päätöstä. Elämän päättäminen on aina painokas tapahtuma.

Oletko nähnyt useinkin kuolleita ihmisiä ihan oikeasti?

Vierailija
195/253 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä nyt junan kuulet jos on lähellä. Tää on taas tällänen uutinen missä ei heru sääliä minulta.. sama juttu jos menet moottoritielle juoksentelemaan ja jäät autonalle. Tyhmä ihminen leikkii junaradalla tai missään, missä ei kuuluisi olla ja voi riskeerata oman hengen.

Vierailija
196/253 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä junaan päin, kuunnelleet napit korvissa musiikkia. Noin helposti se käy.  :(

Vierailija
197/253 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne oli tosiaan lesboja niin sinähän on taas uskovaisilla valkopestävää.

No kerrohan mitä minulla uskovaisena on sitten valkopestävää tässä asiassa?

Uskovaisten harjoittama vaino johti tuohon?

Niin johtiko? Oliko vainoa? Ja jos oli, oliko uskovaisten tekemää vainoa? Entä jos vainoajina olikin tienoon Perussuomalaiset? Tai paikkakunnan Martat? Metsänhoitoyhdistys? Reserviläiset? Tai ihan jotkut vaan tavalliset mattimeikäläiset? Tai maijameikäläiset sen puoleen?

Paljon epäselviä ja epävarmoja asioita tässä. Mutta se on varmaa että uskovaisilla on valkopestävää.

Et taida olla itsekään niitä "uskovaisia" kummempi - samanlainen "ensin-hutkitaan-sitten-tutkitaan"-meininki. Joku pitää aina saada kivitettyä.

Mainitsemistasi ryhmistä, vähiten mahdollista homoseksuaalisuuta suvitsevat uskovaiset, senhän toki tiesitkin, kunhan saivartelet?

Ja eniten ihmisiin, erityisesti jollakin tavalla massasta erottuviin naispuolisiin kohdistuvaa aktiivista ja aggressiivista vihaa ja vainoa harrastavat eniten miehet, joilla on muutenkin taipumusta pelätä ja vihata erilaisuutta. Keitä lienevät, tuskin uskovaisia kuitenkaan..

Vierailija
198/253 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sä nyt junan kuulet jos on lähellä. Tää on taas tällänen uutinen missä ei heru sääliä minulta.. sama juttu jos menet moottoritielle juoksentelemaan ja jäät autonalle. Tyhmä ihminen leikkii junaradalla tai missään, missä ei kuuluisi olla ja voi riskeerata oman hengen.

Mutta mitä tekemistä tuollaisilla tilanteilla ja niistä seuraavilla säälimättömyyden tunteilla on tekemistä tämän uutisen kanssa? Tästä on leikki kaukana. Vai oletko kenties niitä ihmisiä, joiden mielestä itsemurhaa yrittävä ihminen hakee aina vain huomiota, vaikka sitten onnistuessaankin? Sen asenteen omaavat ihmiset ovat hyvin usein isoina vaikuttimina lopullisiin ratkaisuihin, ei siis syyllisinä kuitenkaan, koska ratkaisu on lopulta jokaisen oma.. Mihin kuollut ihminen kaipaa sääliä tai huomiota? Jos jotain toivetta tuossa tilanteessa haluaa ihmisille jättää, niin eiköhän se ole juuri asenteiden muuttuminen.

Vierailija
199/253 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne oli tosiaan lesboja niin sinähän on taas uskovaisilla valkopestävää.

No kerrohan mitä minulla uskovaisena on sitten valkopestävää tässä asiassa?

Uskovaisten harjoittama vaino johti tuohon?

Niin johtiko? Oliko vainoa? Ja jos oli, oliko uskovaisten tekemää vainoa? Entä jos vainoajina olikin tienoon Perussuomalaiset? Tai paikkakunnan Martat? Metsänhoitoyhdistys? Reserviläiset? Tai ihan jotkut vaan tavalliset mattimeikäläiset? Tai maijameikäläiset sen puoleen?

Paljon epäselviä ja epävarmoja asioita tässä. Mutta se on varmaa että uskovaisilla on valkopestävää.

Et taida olla itsekään niitä "uskovaisia" kummempi - samanlainen "ensin-hutkitaan-sitten-tutkitaan"-meininki. Joku pitää aina saada kivitettyä.

Mainitsemistasi ryhmistä, vähiten mahdollista homoseksuaalisuuta suvitsevat uskovaiset, senhän toki tiesitkin, kunhan saivartelet?

Ja eniten ihmisiin, erityisesti jollakin tavalla massasta erottuviin naispuolisiin kohdistuvaa aktiivista ja aggressiivista vihaa ja vainoa harrastavat eniten miehet, joilla on muutenkin taipumusta pelätä ja vihata erilaisuutta. Keitä lienevät, tuskin uskovaisia kuitenkaan..

Ja toinen tytöistä on väitetysti papin tytär, niin persuthan ne vainoaa?

Vierailija
200/253 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miami kirjoitti:

Minä ja silloinen poikaystäväni joskus vuosia sitten ylitettiin junarataa sukset jalassa. Poikaystäväni oli selin junaa päin ja minä olin juuri kiipeämässä radalle kunnes vilkailsin hieman ylöspäin. En ollut uskoa että juna oli tulossa. Kerkesin huutaa poikaystävälleni että juna tulee ja meillä oli mukana koira joka ei aina totellut mutta silloin onneksi totteli kun karjuin ja vedin turkista. Samassa juna meni ihan nenän edestä. Ei ääntäkään kuulunut kuin vasta sitten kun se meni ohi.

Miten ihmeessä sun poikaystävä oli selin junaa päin jos te kerta ylititte junaradan? vai menikö hän sivuttain yli eikä katsonut kumpaankaan suuntaan? omaa tyhmyyttä sanon minä ja ihme hiihtoreitti teillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi