Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoitsut-iskeekö lääkärit teitä tai iskettekö te lääkäreitä?kertokaa kokemuksia :)

Vierailija
10.04.2016 |

ihan kuumeisena haluan tietäää!!!!!mua kiinnostaa työpaikkaromanssit :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne lääkärit aika usein on sellaisia lirkuttelijoita, mutta kuka niitä jaksaa kuunnella saati katsella... :D

Vierailija
2/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei iske

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 v ollut lääkärinä, eri työpaikoilla ja ikinä tällaiseen en ole törmännyt.

Vierailija
4/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex on miespuolinen ja lääkäri. Sanoo, että siellä on lääkäreissä niin paljon enemmän naisia, että ei näistä mieslääkäreistä meinaa riittää niillekään.

Tosin kaverini on sh ja miehensä lääkäri. Eivät ole tutustuneet töissä.

Vierailija
5/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iske :,D Tai no muutamaa tosi hyvännäköistä kollegaa on koitettu iskeä, mutta ei lääkärimiehet meitä tavishoitsuja katsele. Heillä on jo itsellään yleensä kaikinpuolin korkeatasoiset kumppanit.

Vierailija
6/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujona keskivertomieslääkärinä olen kyllä saanut niin suorasukaisia lähestymisiä hoitajilta että ei tarvitse miettiä mistä on kyse. Ja toki toki.. Hauskaa on ollut. Työssä ja työn ulkopuolella.

Vierailija
7/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä (lääkäri), että miten ne hoitsut siellä töissä iskee, mutta ei ne kuulemma iske. Yhdestä vanhemmasta lääkäristä tietää, jolla on suhde osastonhoitajan kanssa jo pidempään ollut. Itsekin olen hoitsu, eikä muakaan ole lääkärit iskenyt. Niin ja miehen löysin jo ennen lääkistä.

Vähän laihanlainen draama tässä nyt on :(

Vierailija
8/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoitajana olen ihastunut erääseen mieslääkäriin, mutta tottakai hän on varattu ja muutenkin ns. ylempää sarjaa, etten ole käynyt iskemään. Ajaudumme usein kyllä juttelemaan vähän henkilökohtaisempiakin asioita ja tulemme oikein hyvin toimeen, mutta eiköhän tämä ihan yksipuolinen ihastus ole!

Vierailija
9/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä työpaikalla mitään tapahdu.

Eri asia onkin sitten ne lääkefirmojen ja lääketieteellisten laitteiden valmistajien sponsoroimat "koulutukset" ja "seminaarit", monesti tietysti ruotsinlaivalla! =) Ikävä kyllä niitä on ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana yhä vähemmän ja vähemmän.. =(

Vierailija
10/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ite oon käsittänyt että lääkärit käy ihan kuumana sairaanhoitajiin?ja myös toisinpäin..mutta kiitos kokemuksista

ap

Vierailija
11/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taas katsonut liikaa jotain saippua-Sykettä. Joka työpaikalla syntyy kollegoiden välillä romansseja, mutta ne on harvoin hyvä asia. ERITTÄIN HARVOIN.

Ja ne lekurit on ihan tavallisia pulliaisia, tosin paremmin palkattuja.

T. Kokemusta on (todella)

Vierailija
12/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri asia onkin sitten ne lääkefirmojen ja lääketieteellisten laitteiden valmistajien sponsoroimat "koulutukset" ja "seminaarit", monesti tietysti ruotsinlaivalla! =) Ikävä kyllä niitä on ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana yhä vähemmän ja vähemmän.. =(

Onneksi on kuitenkin veroparatiisit...

T.

L. Räty

Vierailija
13/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on vain lääkäreitä, ei hoitsuja. Taitaa olla yli 20 v aikaa kun viimeksi pääsin seminaariin ruotsinlaivalle.

lääkäri

Vierailija
14/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis ite oon käsittänyt että lääkärit käy ihan kuumana sairaanhoitajiin?ja myös toisinpäin..mutta kiitos kokemuksista

ap

Olet sitten katsonut vähän turhan paljon telkkaria?

Vierailija
15/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ovat akateemisia ja akateemiset harvemmin haluavat mitään AMK-tasoista puolisoa.

Vierailija
16/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Kyl se aika menee vaan potilaitten hoitamiseen. Muutenki hoitaja lääkäri suhteet on sellanen vitsi ettei niihin kukaan halua ryhtyä.

Vierailija
17/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia hoitaja sairaalassa enkä koskaan ole nähnyt tai kuullut mistään hoitajien ja lääkärien välisistä suhteista.. Yleensä lääkäreillä on lääkäri puoliso, ei hoitaja.

Vierailija
18/22 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilyönnit, ap, välilyönnit!

Vierailija
19/22 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden ns. liinavaatevarastossa alkaneen suhteen. Ovat edelleen naimisissa.

Vierailija
20/22 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen terveydenhoitaja. Muutama vuosi sitten sairaanhoitajana työskennellessäni työkaverini kertoi että silloinen osastonlääkäri oli ihastunut minuun. Työkaveriltani lääkäri kyseli parisuhdestatustani ja kehui ulkonäköäni. Minulle suoraan ei koskaan moisia puhellut. Pientä vaivautuneisuutta hänen suunnaltaan havaitsin seurassani. Olin silloin jo nykyisen aviomieheni tavannut joten eipä meille sen lääkärin kanssa olisi mitään romanssia tullut vaikka hän jonkun aloitteen olisi tehnytkin.

Muutoin en ole koskaan töissä huomannut hoitajien ja lääkärien välistä lirkuttelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi