Vain heteromiehen on nykypäivänä mukauduttava perinteisiin, heteronormatiivisiin sukupuolirooleihin
Sen sijaan naisen ei todellakaan ole mikään pakko mukautua nykypäivän feminismin mädättämissä länsimaissa mihinkään vanhanaikaiseen naisen rooliin jollei itse halua. Sensijaan miehen on yleensä pakko mukautua vanhanaikaiseen miehen rooliin että saisi naisilta seksiä. Nainen voi esim. vaatia mieheltä parisuhteen ehdoksi että miehen tulotaso ja yhteiskunnallinen asema ovat paremmat kuin naisella itsellään. Jollei tällaista miestä löydy, nainen pitää usein sinkkuutta parisuhdetta parempana vaihtoehtona koska nainen ei oikeastaan tarvitse miestä mihinkään jollei saa mieheltä mainittavaa sosioekonomista hyötyä.
Koska vain mies on seksuaalinen, edellytetään mieheltä yleensä seksin saamiseksi jonkinlaista vaivannäköä, etsimiskustannuksia, riskinottoa jne. Sen sijaan nainen voi istua vittunsa päällä ja kilpailuttaa miehiä mielensä mukaan ja valita investointikykyisimmän miehen itselleen. Jollei sellaista löydy, pärjää nainen vallan mainiosti ilmankin koska nainen ei tarvitse miestä tai miehen kanssa harrastettua seksiä mihinkään. Naisenpuute yleensä sairastuttaa miehen mutta miehenpuute ei vaikuta naisen hyvinvointiin oikein mitenkään, varsinkin kun naiset voivat nykypäivän länsimaissa elää taloudellisesti itsenäistä elää ilman pakollista riippuvuutta miehistä.
Kommentit (23)
Mun mies on maskuliinisten ja feminiinisten ominaisuuksien suhteen ihanan tasapainoinen, mikä tekee hänestä silmissäni todella seksikkään:
- maskuliinisia puolia: iso parta, leveät hartiat, kilpailuhenkisyys, analyyttisyys, itsevarmuus, bisnesvainu ja
vakuuttavat väittelytaidot
- feminiinisiä puolia: isot siniset silmät, pyöreä takamus, taiteellisuus, ei arastele itkeä minun nähden ja
arvostaa herkkääkin musiikkia/elokuvia, rakastaa eläimiä, ei näe tarvetta esittää kovista (toisin kuin
jotkut kavereistaan)
Itsestäni seksikkäimpiä ovat ne ihmiset, jotka osaavat luontevasti ilmaista sekä maskuliinista että feminiinistä puoltaan. Siitä tulee sellainen helposti lähestyttävä, tasapainoinen habitus. Se, että joku yrittää olla pelkästään jompaa kumpaa, antaa minulle sellaisen kuvan, ettei hän ole sinut itsensä kanssa, sillä meissä kaikissa on sekä maskuliinisia että feminiinisiä piirteitä. Ne tasapainottavat ja korostavat toisiaan, vähän kuin yin-yang -teoriassa. Maskuliinisten ja feminiinisten ominaisuuksien välinen dynamiikka ja kontrastit tekee ihmisestä kiinnostavan (minun mielestäni). Kumpikaan puolikas ei kuulu yksinomaan pelkästään yhdelle sukupuolelle.
Itsekin koen, että omia feminiinisiä piirteitäni nimenomaan korostavat ja vahvistavat omat maskuliiniset puoleni. Esimerkiksi naiselliset kasvoni tulevat parhaiten esiin lyhyissä hiuksissa. Minussa on myös kehuttu seksikkääksi oluenjuontiani, rentoa otettani laittautumiseen, ronskia huumorintajuani ja sitä, etten neitimäisesti arastele likaa, fyysistä tekemistä tai vaikka sadetta.
Voi teidän heteroiden outouksia. Onneksi olen homo.
Eli sinun mielestäsi naiset pitäisi pakottaa miehistä riippuvaisiksi jotta kaikille miehille olisi seksi taattu? ...