Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko mies liikaa ja voinko sanoa asiasta?

Vierailija
10.04.2016 |

En edes tiedä määriä tarkalleen. Juo kuitenkin 1-3 kertaa viikossa. Yhden kerran ihan kunnolla esim. kymmenen olutta tai enemmän. Muina kertoina esim. 2-4 olutta. Välillä juo hieman viskiä tai kirkasta. Olen sanonut, että juo aika paljon ja voisiko vähentää. Mies kyllä myötäilee mutta ei tee asialle mitään. Ollaan oltu yhdessä vajaa vuosi. Ja tuntuu typerältä motkottaa kun itse juon 2-4 kertaa kuukaudessa esim. pullo viiniä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt omasta mielestäni ole mitään sellaista dokaamista, mistä kannattaa verkkarinsa repiä. Olettaen tietysti siis, että käyttäytyy myös juovuksissa normaalisti, eikä esim kaatuile, huuda tai ole väkivaltainen. Kannattaa toki katsoa sen verran että jos tuo on lisääntymään päin, niin sitten voi ehkä huomauttaa.

Vierailija
2/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä elämäntilanne. 

Jos opiskelija niin menee normaalin piikkiin. Jos työssäkäyvä niin alkavaa alkoholismia tai ainakin alttiutta osoittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit sanoa. 

Minusta olisi hyvä jos paljon juovat miehet ja naiset olisivat keskenään ja vähän juovat keskenään. 

Vierailija
4/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt omasta mielestäni ole mitään sellaista dokaamista, mistä kannattaa verkkarinsa repiä. Olettaen tietysti siis, että käyttäytyy myös juovuksissa normaalisti, eikä esim kaatuile, huuda tai ole väkivaltainen. Kannattaa toki katsoa sen verran että jos tuo on lisääntymään päin, niin sitten voi ehkä huomauttaa.

Ei ainakaan minua kohtaan väkivaltainen. Tiedän jos joku tulee urputtamaan niin menettää kyllä hermonsa. Ollaan vaan puhuttu lapsesta. Tiedä oikein onko hyvä idea jos on pakko juoda joka viikonloppu. Ap

Vierailija
5/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mikä elämäntilanne. 

Jos opiskelija niin menee normaalin piikkiin. Jos työssäkäyvä niin alkavaa alkoholismia tai ainakin alttiutta osoittaa. 

Käy töissä. Eniten just ärsyttää kun juo työpäivänäkin. Ap

Vierailija
6/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo määrä on aivan liikaa. Itse en katsoisi tuollaista dokaamista pitkään. Olen itse 28v mies ja mielestäni kerran viikossa juominen (yli 5 annosta) on aivan liikaa. Itse juon ehkä 1-2x vuodessa muutaman siiderin.

Eli jos nainen joisi tuota tahtia kuin ap:n mies niin ero tulisi aika pian.

Vierailija
7/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voit sanoa. 

Minusta olisi hyvä jos paljon juovat miehet ja naiset olisivat keskenään ja vähän juovat keskenään. 

Me ollaan sitten niitä ketkä juo paljon. Itse en millään voi edes juoda noin usein ja paljon. En halua käyttää rahojani ja lisäksi en juo koskaan ennen työpäivää. Ap

Vierailija
8/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistihan tuo on. Tai ainakin hyvällä alulla. Eikä takuulla rajoita juomistaan, kun ei myönnä käyttöä ongelmaksi. Ap:lle toivotan hyvää matkaa ja viisaista päätöksiä oman itsensä takia.

Vierailija
9/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo määrä on aivan liikaa. Itse en katsoisi tuollaista dokaamista pitkään. Olen itse 28v mies ja mielestäni kerran viikossa juominen (yli 5 annosta) on aivan liikaa. Itse juon ehkä 1-2x vuodessa muutaman siiderin.

Itse en kyllä eroa pelkästään tästä syystä. Harkitsen jos alkon käyttö lisääntyy ja jos ei vähennä pyynnöstäni. Ap

Vierailija
10/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en minä ainakaan vastaavasti juovaa naista katselisi. 

Eikä se tuosta ainakaan vähenemään tule.

Vierailija
11/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä eroa pelkästään tästä syystä. Harkitsen jos alkon käyttö lisääntyy ja jos ei vähennä pyynnöstäni. Ap

Niin ne on kaikki alkoholistien puolisot joskus sanoneet.

Vierailija
12/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule vähenemään vaikka pyydät. Tuo tahti kertoo siitä että tapa vain lisääntyy. Lapsikaan ei vähennä juomista kuin ehkä hetkellisesti, sitten tahti vaan kiihtyy..

Vierailija
13/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin kaljapiikki voi tappaa.

Vierailija
14/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kymmenen kaljaa ole yhtään mitään. Pienen hiprakkaan tuolla määrällä pääsee.

Vierailija
15/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei, paha alkoholiongelma sillä on tuollainen ei ole lähellekään normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan