Tunnetko ketään joka ei ole facebookissa?
Minä en tunne.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne.
Monikaan ihminen ei ole naamakirjassa. Miksi pitäisi olla?
Minä (54), paras ystäväni (48) ja isäni (78), työkaverini (52). Ystäviini ja sukulaisiini pidän yhteyttä nokikkain, puhelimella, tekstiviesteillä, skypellä, kirjeitse, jopa postikortitse. Hyvin toimii. En halua tehdä toimistani julkisia enkä ylikansallisten yhtiöiden omaisuutta.
Minä tein pari päivää sitten vasta oman. Enkä osaa käyttää sitä eikä ole kavereita yhtään
It alalla työskentelen. Yli puolet työkavereista ei ole fb:ssä. Suhtaudumme aika kyynisesti fb:n tietosuojaan. Minulla on fb feikkiprofiili, koska joskus joudun testailemaan siihen liittyviä softavikoja. Itse en sinne tietojani jaa enkä ole kiinnostunut muiden jonnin joutavista päivityksistä. Ystäviä tapaan livenä tai juttelemaan puhelimessa tai nettisovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useitakin.
Samoin. Mm minä itse ja puolisoni. Ja suuri joukko tuttujani.
joskus minusta tuntuu, että naaamakirjasta poissa oloa saa selitellä hieman samalla tavalla kuin varmaan moni absolutisti joutuu selittämään, että miksi ei käytä alkoholia. Itse en ole Fb.ssa, instassa, whats upissa linkedinissä, mitä ihmettä minä mahdan täällä tehdä?
Mika kirjoitti:
Minä tein pari päivää sitten vasta oman. Enkä osaa käyttää sitä eikä ole kavereita yhtään
Jotenkin liikuttavaa <3 jos olisin itse siellä voisin tulla kaveriksesi -jos hyväksyisit minut :)
Minä en ole, nainen 52v.
Minun 80-vuotias äitini on, on kuulemma mukava tietää mitä sukulaisille kuuluu, on jotenkin helpompaa ja epävirallisempaa kuin vain harvakseltaan kyläillessä tai vaikka useinkin soittelisi. Tulee tietämään paljon laajemman sukulais-, mutta myös tuttavajoukon kuulumiset, jatkaa joittenkin kanssa nyt yksityisemmin sähköpostitse. Minäkin tosin "kurkistelen olkansa yli", valokuviakin on oikein mukava nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Jotenkin liikuttavaa <3 jos olisin itse siellä voisin tulla kaveriksesi -jos hyväksyisit minut :)
Tietysti hyväksyisin ☺ asia sovittu sitten kun olet siellä ☺
Mika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Tietysti hyväksyisin ☺ asia sovittu sitten kun olet siellä ☺
Hienoa :) Näin teemme :))
Kas kun et aloittanut av-mamman tavoin: Ei kai kukaan enää ole Facebookin ulkopuolella. Kyllä on.
Varmasti lukuisia, mutta en edes muista omaa kaverilistaani, niin en osaa nimetä.
Vain 40% maailman ihmisistä käyttää internetiä, ja heistäkään todellakaan kaikki eivät ole facebookissa. Vaikka tuskinpa kukaan meistä tuntee niitä sademetsän asukkeja, jotka eivät ole internetistä kuulleetkaan...
Itse olen facebookissa, mutta tunnen monia jotka eivät ole.
Meidän koko perhe (lapset 19 ja 15 v). Useampi työkaveri ja muutama ystävä.