Tunnetko ketään joka ei ole facebookissa?
Minä en tunne.
Kommentit (62)
TeroAnneli kirjoitti:
Kyllähän näitä fiksuja vieläkin löytyy. Itse olen harkinnut Facebookista lähtemistä, koska eihän siitä ole loppujen lopuksi muuta kuin haittaa.
Fiksuudesta se ei kyllä aina kerro. Tiedän vaikka millaisia idiootteja, jotka eivät siellä ole.
Hyvin monta, olen itse myös ajatellut että poistan kaikki nuo profiilit.
Kyllä ne oikeat ystävät yhteyttä pitää muutenkin kun netin kautta.
Minulla on kyllä profiili FB:ssä ja käyn siellä päivittäin, mutta päivitän profiiliani todella harvoin. Käytän sitä lähinnä asiapitoisiin keskusteluihin sekä yhteydenpitoon kauempana asuviin sukulaisiin ja tuttaviin.
Mun naisystävä ei ole, ei sillä sen puoleen ole puhelintakaan, nettiä hän käyttää youtuben katseluun. Ikää 31v
Useampia yli 60-vuotiaita tunnen. Nuoremmista en tiedä kuin yhden. On hieman hitaanpuoleinen, joten ei varmaan osais facebookia edes käyttää.
Tunnen monia. En itsekään ole antanut sieluani ko. turhakkeelle.
N22
Miksi siellä pitäisi olla? Tehdä itsestään jotenkin julkinen ja kuka tahansa voisi tonkia sieltä tietojani? Olen lähes 50v ja vain puolet ikäisistäni on siellä tietääkseni, ainakin jonkun pari vuotta sitten näkemäni tilaston mukaan. Pidän oikeasti sitä vähän typeränä, mutta ehkä olen sitten introvertti tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä pitäisi olla? Tehdä itsestään jotenkin julkinen ja kuka tahansa voisi tonkia sieltä tietojani? Olen lähes 50v ja vain puolet ikäisistäni on siellä tietääkseni, ainakin jonkun pari vuotta sitten näkemäni tilaston mukaan. Pidän oikeasti sitä vähän typeränä, mutta ehkä olen sitten introvertti tai jotain?
Ei siellä ole mitään mitä et ole sinne itse laittanut. Itse olen 45v enkä kyllä löydä läheskään kakkia opiskelu tai inttikavereita fasesta. En ole itsekkään aktiivinen käyttäjä, välillä menee kuukausia etten käy tililläni, välillä sitten taas päivittäin.
Ei kai sinne kannata mennä jos ei ole kavereita muutenkaan tai sukua kenen kanssa voi pitää yhteyttä tai kiinnostaa muutenkin vaan omat asiat eikä ole muille mitään annettavaa. Tämä syy ainakin joillakin.
Joo, suunnilleen puolet tietämistäni 40+ ihmisistä ei ole Facebookissa.