Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin peräkammarinpoika toi kalaa, uskallanko syödä?

Vierailija
10.04.2016 |

Sain naapurin yksinasuvalta mieheltä kalan. (savustettua lohta). On itse savustanut sen. Eihän savulohesta mitenkään voi tietää onko se pilalla, vai voiko? Ei tekisi mieli heittää hyvää kalaa roskiin, mutta kun katsoo miehen habitusta ja esim. hänen pihansa kuntoa, niin jotenkin tulee sellainen olo, ettei kalaakaan ole välttämättä maailman hygineenisimmin käsitelty. Söisitkö sinä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Tämä keskustelu.

Vierailija
42/45 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokseksi sinun tulee antaa pimperoa savustajalle viisi kertaa tulevan viikon aikana. Näin laissa määrätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jättäisin kyllä syömättä. En siis uskoisi että hän olisi tahallaan pistänyt siihen mitään, no, siis mitään myrkkyä tai muuta haitallista, mutta jos tyyppi on sotkuinen ja likainen ihan silmin nähden, niin millähän todennäköisyydellä hänen keittiötyöskentelynsä taso on sitä mitä esim. minä vaadin. No niinpä. Olen itse erittäin tarkka keittiössä, ja mä yksinkertaisesti vaan en syö missään mitään sellaista mikä pistää vähänkään epäilyttämään.

Et ilmeisesti rimmailis boitsufrendin berberiä jos se sitä nätisti pyytäis?

XD

Anteeksi lähenevä lähes keski-ikäisyyteni, mutta mitähän hittoa sä tahdot yrittää sanoa? Etten nuolisi niinku ihan just sieltä? Perseiden nuoleminen ei tosiaan ole niin missään kuvainnollisessakaan merkityksessään se mun juttu, ne on toiset naiset kun sen tekee.

Vierailija
44/45 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä avuttomien viimeinen oljenkorsi sosiaalisessa avuttomuudessaan. Kysy ulos sitä jos ja selvästi kun mies kiinnostaa.

Vierailija
45/45 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitokseksi sinun tulee antaa pimperoa savustajalle viisi kertaa tulevan viikon aikana. Näin laissa määrätään.

No voihan se mies olla homokin. Tarjoaa avuttomalle naapurinaiselle kalaa pelkkää hyvyyttään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä