Naapurin peräkammarinpoika toi kalaa, uskallanko syödä?
Sain naapurin yksinasuvalta mieheltä kalan. (savustettua lohta). On itse savustanut sen. Eihän savulohesta mitenkään voi tietää onko se pilalla, vai voiko? Ei tekisi mieli heittää hyvää kalaa roskiin, mutta kun katsoo miehen habitusta ja esim. hänen pihansa kuntoa, niin jotenkin tulee sellainen olo, ettei kalaakaan ole välttämättä maailman hygineenisimmin käsitelty. Söisitkö sinä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis voiko SAVUSTETUSTA kalasta jotenkin tietää onko se pilalla? Kyllä mä nyt normaalista kalasta sen haistaisin.
Maistamalla selviää. Ei pilaantuneesta kalasta hyvän makuista saa savustamallakaan.
Sinkkumies
Kala ilmaisee pilaantumisen yhtä helposti kuin kananmuna, ei sitä vahingossa pilaantuneena syö. Suurempi vaara voi olla muu hygienia ...
Jos epäilyttää, valmista siitä jotain piirakkaa tai muuta kuumennettavaa, ja ihan hyvin voit syödä itsekin.
Väsyttää kun sinkkuna oleminen = homo, transvestiitti tai luuseri. Jos piha ei just aina satu olemaan tip top kunnossa, niin mitä sitten? Keväällä aika normaalia, että piha on rempallaan talvan jäljiltä. Valitatko sä täällä oikeesti kun joku on tuonut sulle savustettua kalaa ilmatteeks...?
Mä jättäisin kyllä syömättä. En siis uskoisi että hän olisi tahallaan pistänyt siihen mitään, no, siis mitään myrkkyä tai muuta haitallista, mutta jos tyyppi on sotkuinen ja likainen ihan silmin nähden, niin millähän todennäköisyydellä hänen keittiötyöskentelynsä taso on sitä mitä esim. minä vaadin. No niinpä. Olen itse erittäin tarkka keittiössä, ja mä yksinkertaisesti vaan en syö missään mitään sellaista mikä pistää vähänkään epäilyttämään.
Ei kannata syödä. Odota että joku naimissa oleva mies tuo sinulle kalan. He ovat kaikki siistejä ja hygieenisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä jättäisin kyllä syömättä. En siis uskoisi että hän olisi tahallaan pistänyt siihen mitään, no, siis mitään myrkkyä tai muuta haitallista, mutta jos tyyppi on sotkuinen ja likainen ihan silmin nähden, niin millähän todennäköisyydellä hänen keittiötyöskentelynsä taso on sitä mitä esim. minä vaadin. No niinpä. Olen itse erittäin tarkka keittiössä, ja mä yksinkertaisesti vaan en syö missään mitään sellaista mikä pistää vähänkään epäilyttämään.
Et ilmeisesti rimmailis boitsufrendin berberiä jos se sitä nätisti pyytäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti rimmailis boitsufrendin berberiä jos se sitä nätisti pyytäis?
XD
Olen se naapurin peräkammarin poika, joka toi sinulle lohta.
Minä en söisi. Ties mitä salaista ainesosaa outo ukkeli on ruiskinut kalaan. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti että voi ihminen olla nirppanokkainen hienohelma! Syö se saatanan kala. On taatusti parempaa mitä kaupasta saat ikinä.
Tää oli ihana :D
Minulla ei ole tapana antaa naisille mitään itsetehtyä ruokaa tai riistaa, koska olen sinkkumies niin olen arvellut että naiset epäilevät ruu'anlaittotaitojani. Koska en ole parisuhteessa niin naiset pitävät minua huonompana miehenä, ja epäilevät kaikkea tekemisiäni.
M33
Vierailija kirjoitti:
Minä en söisi. Ties mitä salaista ainesosaa outo ukkeli on ruiskinut kalaan. Yök.
Niinpä tietenkin. Varmasti koko kala kyllästetty gammalla ynnä muilla date rape -huumeilla...
Joko ap on maistanut kalaa? Tuliko ripuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietenkin. Varmasti koko kala kyllästetty gammalla ynnä muilla date rape -huumeilla...
Tarkoitin nyt lähinnä esim. spermaa. Se nyt vaan on totuus, että miehissä on enemmän kaikenlaisia hulluja. Naisen antaman kalan voisin minäkin syödä.
Vein kerran yhdelle naiselle savustetun kuhan, enkä silti saanut pesää. Toisaalta olin jo saanut pesää kys. naiselta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Omg! Symppiksiä poikamiehiä mammapalstalla, ja vieläpä ruuanlaittotaitoisia. Jonoon, mammat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin nyt lähinnä esim. spermaa. Se nyt vaan on totuus, että miehissä on enemmän kaikenlaisia hulluja. Naisen antaman kalan voisin minäkin syödä.
Menkkapillu sunnuntaiprovolee krapuloissaan? ;)
Vierailija kirjoitti:
No, paljasta nyt toki, oletko myrkyttänyt kalan? Tai onko sinulla ap:n suhteen taka-ajatuksia? Kertooko pihasti sotkuisuus huonosta keittiöhygieniasta vai vain huolettomasta elämänasenteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...?
Ja naisen laittamassa kalassa ei voisi olla naisen kehon tuottamia 'lisukkeita'? Flunssalimaa? Valkovuotokreemi? Häpykarvasurprisé??? Totuus on aika paljoltikin sitä, mitä tulkitset sen olevan omien ruusunpunaisten lasiesi läpi katsottuna.
Totta helvetissä söisin.