Luoja missä kunnossa lapsen opettaja oli eilen yökerhossa
Oli pukeutunut todella niukkoihin vaatteisiin, kismaili ainakin kahden eri miehen kanssa ja oksensi vessaan. Aion puhua aiheesta maanantaina hänelle kun haen lapsen koulusta, ei ole todellakaan sopivaa käytöstä.
Kommentit (57)
Raskas työ vaatii raskaat huvit. AP:n kaltaisten mammojen ja niiden kasvattamattomien kauhukakaroiden sietäminen on rankkaa jos mikä.
Eikös se niin mennyt, että raskaat työt vaatii raskaat huvit? Ja kun sinun pentuasi joutuu kaitsemaan niin tarpeen ovat varmaan extraraskaat huvit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se sama joka teki aloituksen jonkun päiväkodin työntekijän vapaa-aika vaatetuksesta? :D Ei jukolauta nyt oikeasti jotain rajaa, et voi toisen ihmisen vapaa-ajan viettoihin ja pukeutumiseen millään tapaa puuttua, et edes papin! Nih.
Pappi on pappis vihkimyksen jälkeen aina ja joka paikassa pappi. Hän lupautuu paimeneksi Jumalan edessä, eikä se ole palkkaan sidottu lupaus.
Pappikin on silti inhimillinen olento, eikä immuuni alkoholin haitoille.
Mitä sä horiset?
Kumpaa tarkoitat? Sitä, että pappi on paimen ilman kellonaikoja vai että pappi on inhimillinen, eikä immuuni alkoholin haitoille?
Pappi antaa vihkimyksessä lupauksen Jumalalle: "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
Se tarkoittaa, että hän toimii omantuntonsa mukaisesti aina esikuvana, eikä vapaa aikanakaan eksytä heikompia. Virassa ollessaan papilla ei ole varsinaista työaikaa, mutta vihkimyksen jälkeen hän toimii myös paimenena ja esikuvana, vaikka ei toimittaisi virallista virkaa.
Juominen ei varmasti ole sen kummempaa kuin syöminen. Paavalikin opettaa, että kaikki on minulle sallittu. Pahempi on, jos hän päissään tai selvinpäin opettaa puheillaan tai esimerkillään uskossaan heikommille tuon lupauksensa vastaisesti.
Ja jälkimmäiseen. Ei Raamattukaan opeta, että papeilla fysiologia muuttuisi. Eli alkoholi on heidänkin maksalleen myrkky, joka voi aiheuttaa pahoinvointia.
Jeesus muutti veden viiniksi eikä muutenkaan sylkenyt lasiin. Ehtoollisellakin nautitaan viiniä. Jeesus vihasi tekopyhiä ihmisiä ja oli hyljeksittyjen kaveri. ❤ Tosi kova jätkä.
Teillä hihhuleilla on mennyt jotain ratkaisevaa Raamatusta ohi.
Voihan se olla vanhemmille järkytys että opettajillakin on elämää. Saattavat jopa harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 52-vuotias lukion opettaja pienehköllä paikkakunnalla enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä, kun jotkut kollegat valittelevat sitä, että joutuvat käymään viinakaupassakin kaupungissa, jottei kukaan vaan näe heitä siellä. Minä käyn silloin tällöin ihan tuossa paikallisessa kapakassa vetäisemässä perseet olalle ja joskus juttelen entisten opiskelijoiden ja vanhempienkin kanssa siellä. Olen myös ruokakaupassa ostanut olutlaatikon ja kolme askia punaista Marlboroa niin että myyjänä on ollut meidän lukiomme opiskelija. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä minun vapaa-ajastani ollaan. En minä kännipäiten kouluun kuitenkaan mene.
Semmonen valkoroskaope sieltä
Roska roskan tuntee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 52-vuotias lukion opettaja pienehköllä paikkakunnalla enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä, kun jotkut kollegat valittelevat sitä, että joutuvat käymään viinakaupassakin kaupungissa, jottei kukaan vaan näe heitä siellä. Minä käyn silloin tällöin ihan tuossa paikallisessa kapakassa vetäisemässä perseet olalle ja joskus juttelen entisten opiskelijoiden ja vanhempienkin kanssa siellä. Olen myös ruokakaupassa ostanut olutlaatikon ja kolme askia punaista Marlboroa niin että myyjänä on ollut meidän lukiomme opiskelija. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä minun vapaa-ajastani ollaan. En minä kännipäiten kouluun kuitenkaan mene.
Semmonen kravattinatsi siellä
Luulen, ettei tuon omalla työpaikalla kravatteja ole kuin pomolla. Hänen esimiehilläkin varmaan vain vähän siistimmät haalarit. Ja kirjoittelee tällä hetkellä krapulasta juuri selvinneenä pieruverkkareissa ja yöstä vielä hikisessä yöpaidassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uu, kovis vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uu, kovis vai?
Kyllä opettajat kaipaavat välillä ryyppyä, kun joutuvat katsomaan ja kuuntelemaan esimerkiksi juuri sinun kaltaistesi ihmisen jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se sama joka teki aloituksen jonkun päiväkodin työntekijän vapaa-aika vaatetuksesta? :D Ei jukolauta nyt oikeasti jotain rajaa, et voi toisen ihmisen vapaa-ajan viettoihin ja pukeutumiseen millään tapaa puuttua, et edes papin! Nih.
Pappi on pappis vihkimyksen jälkeen aina ja joka paikassa pappi. Hän lupautuu paimeneksi Jumalan edessä, eikä se ole palkkaan sidottu lupaus.
Pappikin on silti inhimillinen olento, eikä immuuni alkoholin haitoille.
Mitä sä horiset?
Kumpaa tarkoitat? Sitä, että pappi on paimen ilman kellonaikoja vai että pappi on inhimillinen, eikä immuuni alkoholin haitoille?
Pappi antaa vihkimyksessä lupauksen Jumalalle: "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
Se tarkoittaa, että hän toimii omantuntonsa mukaisesti aina esikuvana, eikä vapaa aikanakaan eksytä heikompia. Virassa ollessaan papilla ei ole varsinaista työaikaa, mutta vihkimyksen jälkeen hän toimii myös paimenena ja esikuvana, vaikka ei toimittaisi virallista virkaa.
Juominen ei varmasti ole sen kummempaa kuin syöminen. Paavalikin opettaa, että kaikki on minulle sallittu. Pahempi on, jos hän päissään tai selvinpäin opettaa puheillaan tai esimerkillään uskossaan heikommille tuon lupauksensa vastaisesti.
Ja jälkimmäiseen. Ei Raamattukaan opeta, että papeilla fysiologia muuttuisi. Eli alkoholi on heidänkin maksalleen myrkky, joka voi aiheuttaa pahoinvointia.
Jeesus muutti veden viiniksi eikä muutenkaan sylkenyt lasiin. Ehtoollisellakin nautitaan viiniä. Jeesus vihasi tekopyhiä ihmisiä ja oli hyljeksittyjen kaveri. ❤ Tosi kova jätkä.
Teillä hihhuleilla on mennyt jotain ratkaisevaa Raamatusta ohi.
Kuten tuossa jo sanoin, ei juominen ole sen kummempaa kuin syöminen. Missään ei kuitenkaan lue, että hän Jeesus suvaitsisi väärää opetusta, vaan Jeesuskin puhuu myllynkivistä ja muista seuraamuksista, jos opettaa ketään harhaan.
Pappina voi pitää hauskaa, kunhan ei ala vapaa-ajallaankaan käännyttämään kaveritaan muslimeiksi. Opettajaa sen sijaan moiset vaatimukset eivät sido vapaa-ajallaan. Terveystiedon opettaja saa polttaa vapaa-ajallaan tupakkaa. Historianope voi vapaa-ajallaan tubettaa vaikka NWO:sta tai äikänope voi raiskata blogissaan kielioppia, jos siitä nauttii. Papin tulee pitäytyä vapaa-ajallaankin opetuksessa.
No voooii vittu.. hanki harrastus itelles. Mua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta missä rapakunnossa lapseni opettaja on vapaa-ajallaan jos työnsä hoitaa hyvin.
Toisen lapseni onkin sellainen tapaus, että mielelläni törmäisin yökerhossa häneen ja juuri sellainen kireä kurveja nuoleva pikkumusta hänellä sopisi olla..
Vierailija kirjoitti:
No voooii vittu.. hanki harrastus itelles. Mua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta missä rapakunnossa lapseni opettaja on vapaa-ajallaan jos työnsä hoitaa hyvin.
Vapaa-ajalla sekoilu vaikuttaa ennen pitkää myös työtehtävien hoitamiseen. Ikävä tosiasia jota edes AV:n "lutkaäfämmät" ei pysty kiistämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se niin mennyt, että raskaat työt vaatii raskaat huvit? Ja kun sinun pentuasi joutuu kaitsemaan niin tarpeen ovat varmaan extraraskaat huvit...
Aika hassua, että kirjoitettiin yks yhteen viestit ihan suunnilleen samalla minuutilla.
T. Ed. viestin kirjoittaja
"Lapsen opettaja oksensi päälleni huonomaineisessa kapakassa, kun olin sammunut lattialle alasti hepo-od:ssä, kauheaa tämä nykyopettajien moraalittomuus"