Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luoja missä kunnossa lapsen opettaja oli eilen yökerhossa

Vierailija
10.04.2016 |

Oli pukeutunut todella niukkoihin vaatteisiin, kismaili ainakin kahden eri miehen kanssa ja oksensi vessaan. Aion puhua aiheesta maanantaina hänelle kun haen lapsen koulusta, ei ole todellakaan sopivaa käytöstä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei hallitse itseään ka käytöstään vapaa-ajalla, ei ole arvomaailmaltaan sopiva pienten ihmistaimien esikuvaksi ja opettajaksi.

Laita ap rehtorille ilmoitusta vaan, ehkäpä ope on itsekin helpottunut siitä että hänen toimiinsa kiinnitetään huomiota.

Laita vaan. Meidän reksi oli mukana bilettämässä just lauantaina. Meillä on koulussa rento meininki. Siksi oppilaatkin viihtyy. 😊

Miksi stalkkaat lapsesi opettajaa?

Vierailija
22/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei hallitse itseään ka käytöstään vapaa-ajalla, ei ole arvomaailmaltaan sopiva pienten ihmistaimien esikuvaksi ja opettajaksi.

Laita ap rehtorille ilmoitusta vaan, ehkäpä ope on itsekin helpottunut siitä että hänen toimiinsa kiinnitetään huomiota.

Minä olisin kyllä paljon enemmän huolissani siitä vanhemmasta, joka vie lapsensa yökerhoon ottamaan mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule onnea "ilmoitukseesi"! Jatka vielä opettajan stalkkausta ja hänen työnantajan häirintää, pian sinusta tehdään rikosilmoitus! Ei todellakaan ole sinun asiasi, mitä täysi-ikäinen ihminen tekee vapaa-ajallaan. Mitään laitonta ei ole tapahtunut, olet säälittävä.

Entä jos oli huumeet kuvioissa?

Vierailija
24/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne oppilaat siellä yökerhossa näkemässä? No ei! Joten niille se on sama vanha tuttu opettaja kuin ennenkin.

Vierailija
25/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule onnea "ilmoitukseesi"! Jatka vielä opettajan stalkkausta ja hänen työnantajan häirintää, pian sinusta tehdään rikosilmoitus! Ei todellakaan ole sinun asiasi, mitä täysi-ikäinen ihminen tekee vapaa-ajallaan. Mitään laitonta ei ole tapahtunut, olet säälittävä.

Entä jos oli huumeet kuvioissa?

No sitäpä ei ole ap nähnyt, jos teet aiheettomia ilmoituksia toisesta ihmisestä, saat sinä pian syytteen ;)

Vierailija
26/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se sama joka teki aloituksen jonkun päiväkodin työntekijän vapaa-aika vaatetuksesta? :D Ei jukolauta nyt oikeasti jotain rajaa, et voi toisen ihmisen vapaa-ajan viettoihin ja pukeutumiseen millään tapaa puuttua, et edes papin! Nih.

Vierailija
27/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se sama joka teki aloituksen jonkun päiväkodin työntekijän vapaa-aika vaatetuksesta? :D Ei jukolauta nyt oikeasti jotain rajaa, et voi toisen ihmisen vapaa-ajan viettoihin ja pukeutumiseen millään tapaa puuttua, et edes papin! Nih.

Pappi on pappis vihkimyksen jälkeen aina ja joka paikassa pappi. Hän lupautuu paimeneksi Jumalan edessä, eikä se ole palkkaan sidottu lupaus.

Pappikin on silti inhimillinen olento, eikä immuuni alkoholin haitoille.

Vierailija
28/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappi on pappis vihkimyksen jälkeen aina ja joka paikassa pappi. Hän lupautuu paimeneksi Jumalan edessä, eikä se ole palkkaan sidottu lupaus.

Mitä sä horiset?

Vierailija
29/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pukeutunut todella niukkoihin vaatteisiin, kismaili ainakin kahden eri miehen kanssa ja oksensi vessaan. Aion puhua aiheesta maanantaina hänelle kun haen lapsen koulusta, ei ole todellakaan sopivaa käytöstä.

Eihän vanhempien kusipäisyys vaikuta lapsen kouluarvosteluun, eihän. (Vaikka onneksi tämä oli trolli=)

Vierailija
30/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä open pitäisi tehdä ap.n mielestä? Kutoa sukkaa nuttura päässä kotona?

Vierailija
31/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten, miten puhuttelu eteni!

*odottaa maanantain palstailua*

Vierailija
32/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Opettajallakin on vapaa-aika. Varmasti on viikolla erittäin esimerkillinen jos viikonloppuna voi ottaa rennosti.

Vierailija
33/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just...Olen itsekin nähny lapseni lastenhoitajia/ lto:n baarissa silloin kun lapseni oli eskarissa/päiväkodissa, ja mitä sitte? Kyllä hekin saavat viettää vapaa-aikansa niinku lystää, vaikka provohan alotus oli..?

Vierailija
34/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, opettajat eivät saa viettää vapaa-aikaansa, miten lystää? Tässä ei tietääkseni mitään rikollista tapahtunut. Laki ei velvoita opettajia olemaan käymättä baarissa. Mieti, se lapsesi opettaja saattaa jopa harrastaa seksiä vapaallansa! :o Pitäisikö sun mennä stalkkaamaan ikkunan alle ja pitää sitten puhuttelu seuraavana päivänä?

Miettikää nyt ihmiset, opettaja on yliopiston käynyt ihminen, jonka palkka on huono koulutukseen sekä työhön nähden. Heidän palkkaansa ja "lomiansa" (=palkaton kesäloma) pitäisi vähentää, eikä opettajat saa edes viettää vapaa-aikaansa haluamallaan tavalla. Olette sairaita.

Vierailija
35/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä horiset?

Kumpaa tarkoitat? Sitä, että pappi on paimen ilman kellonaikoja vai että pappi on inhimillinen, eikä immuuni alkoholin haitoille?

Pappi antaa vihkimyksessä lupauksen Jumalalle: "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

Se tarkoittaa, että hän toimii omantuntonsa mukaisesti aina esikuvana, eikä vapaa aikanakaan eksytä heikompia. Virassa ollessaan papilla ei ole varsinaista työaikaa, mutta vihkimyksen jälkeen hän toimii myös paimenena ja esikuvana, vaikka ei toimittaisi virallista virkaa.

Juominen ei varmasti ole sen kummempaa kuin syöminen. Paavalikin opettaa, että kaikki on minulle sallittu. Pahempi on, jos hän päissään tai selvinpäin opettaa puheillaan tai esimerkillään uskossaan heikommille tuon lupauksensa vastaisesti.

Ja jälkimmäiseen. Ei Raamattukaan opeta, että papeilla fysiologia muuttuisi. Eli alkoholi on heidänkin maksalleen myrkky, joka voi aiheuttaa pahoinvointia.

Vierailija
36/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ryypätä ja narkata mutta tuollainen huoraaminen ympäriinsä on vähän kyseenalaista

Vierailija
37/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 52-vuotias lukion opettaja pienehköllä paikkakunnalla enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä, kun jotkut kollegat valittelevat sitä, että joutuvat käymään viinakaupassakin kaupungissa, jottei kukaan vaan näe heitä siellä. Minä käyn silloin tällöin ihan tuossa paikallisessa kapakassa vetäisemässä perseet olalle ja joskus juttelen entisten opiskelijoiden ja vanhempienkin kanssa siellä. Olen myös ruokakaupassa ostanut olutlaatikon ja kolme askia punaista Marlboroa niin että myyjänä on ollut meidän lukiomme opiskelija. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä minun vapaa-ajastani ollaan. En minä kännipäiten kouluun kuitenkaan mene.

Vierailija
38/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä näitä kyyliä oikein sikiää? On se kumma, kun se oma elämänkäytäntö täytyy ottaa koko maailman ohjenuoraksi ja vaatia myös muita noudattamaan sitä. Häpeäisit.

Vierailija
39/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 52-vuotias lukion opettaja pienehköllä paikkakunnalla enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä, kun jotkut kollegat valittelevat sitä, että joutuvat käymään viinakaupassakin kaupungissa, jottei kukaan vaan näe heitä siellä. Minä käyn silloin tällöin ihan tuossa paikallisessa kapakassa vetäisemässä perseet olalle ja joskus juttelen entisten opiskelijoiden ja vanhempienkin kanssa siellä. Olen myös ruokakaupassa ostanut olutlaatikon ja kolme askia punaista Marlboroa niin että myyjänä on ollut meidän lukiomme opiskelija. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä minun vapaa-ajastani ollaan. En minä kännipäiten kouluun kuitenkaan mene.

Semmonen valkoroskaope sieltä

Vierailija
40/57 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen valkoroskaope sieltä

WT, FM