Palautatteko usein ostamianne vaatteita kun kotona vaate ei enää miellytäkään?
En tiedä mikä siinä on että sovituskopissa vaate näyttää hyvältä mutta kotona kun saman vaatteen pukee päällensä se voi olla aivan hirveä.
MIKÄ SIINÄ ON!? Tämän takia joudun jatkuvasti palauttelemaan ostamiani vaatteita.
Kommentit (8)
En muista palauttaneeni koskaan vaatetta, jonka olen ostanut paikan päällä. Netistä tilaamiani kyllä joo.
Oikeastaan tykästyn aina entistä enemmän uusiin vaatteisiini kotona.
En, ja sen vuoksi olen yksi niistä, jotka myyvät erilaisilla kirppiksillä uusia vaatteita, joissa laput ovat kiinni.
En jos olen sovittanut vaatetta kaupassa. Joskus palautan kun vaate ei toimi kenkieni kanssa. Lahkeet liian tiukat tms.
En usein,mutta joskus.
Joskus myyjä on liian innokas kehumaan ja sitä alkaa sitten itsekin uskoa. Kotiin päästyäni kokeilen vaatetta uudelleen ja totean,ettei se vaan sovi minulle.
Joskus ostan siksi,että haluan vielä kotona testata toimiiko se siinä vaateyhdistelmässä, mihin olin sen ajatellutkin.
Oletko jotenkin vammainen? Samoin ihmettelen näitä kusipäitä, jotka tilaavat laatikkokaupalla tavaraa kotiinsa, ja palauttavat niistä suurimman osan. Kunnon idioottimeininkiä.
Joo, palautan jatkuvasti. Varmaan kolmasosan ostamistani vaatteista. Vaatteet näyttää erilaiselta vaatekaupassa kuin kotona, ja usein teen heräteostoksiakin. Tosi hyvä, että palauttaminen on niin kätevää. Usein nykyään odotan pari päivää, ennen kuin irrotan vaatteesta lapun ja alan käyttää sitä. Sovitan useaan kertaan vielä kotona, ja vasta sen jälkeen päätän, pidänkö vaatteen pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin vammainen? Samoin ihmettelen näitä kusipäitä, jotka tilaavat laatikkokaupalla tavaraa kotiinsa, ja palauttavat niistä suurimman osan. Kunnon idioottimeininkiä.
No eikö ne ole parempi palauttaa, kuin vaikka heittää roskiin tai jättää tarpeettomana nurkkiin lojumaan?
Tilaan netistä, jolloin palauttaminen on helpompaa ja saa sovittaa vaikka viisi kertaa.