Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neljävuotiaalle rattaat mukaan Floridaan?

Vierailija
10.04.2016 |

Lähdetään kaveriperheen kanssa Floridaan Disney Worldiin. Tarkoitus on kiertää kaikki puistot ja varmasti aika paljon myös outletteja. Mietin, että rattaat voisivat olla kätevät, vaikka tyttö ei niissä ole viime kesän reissun jälkeen kertaakaan istunutkaan. Orlandosta jatkamme pariksi viikoksi Costa Ricalle, jossa rattaiden tarve on luultavasti paljon pienempi. Siksi mietinkin, että otammeko omat mukaan, vai lainailemmeko puistoista yms. rattaita, jotka ovat mahdollisesti surkeita työntää ja/tai istua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney worldista ja niistä kaikista puistoista saa vuokrata rattaita.

Vierailija
2/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kyllä rattaat. Miten olis sellaiset kasaan menevät kevyet ja pienehköt ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneyssä vuokraus maksaa 20 USd päivä. Kun matkustettiin norjalaisella, päätin ostetaan perillä ekasta isosta kaupasta rattaat. Jälkikäteen selvisi vaunut oltais saatu viedä ilmaiseksi mukaan.

No, reissun jälkeen myin ne huutiksessa ja sain omani pois plus ilmaisen käytön.

Vierailija
4/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilma on kuuma ja aurinkoinen ja kävelyä paljon, ottaisin mukaan pienet rattaat. Outletissäkin voisi sitten huilia istumassa..lasta tuskin välttämättä kiinnostaa pitkät kauppareissut.

Vierailija
5/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais omia mukaan. Meidän neljävuotias ei ole rattaita tarvinnut enää 2,5v.jälkeen mutta jos lähtisimme tuollaiselle reissulle jossa on tosi paljon kävelyä niin tarvittaessa vuokraisin/lainaisin paikanpäältä. Tosta outlettien kiertämisestä niin kyllähän sä varmaan tiedät että ei sen nelivuotiaan kanssa niitä voi ihan samaan tahtiin kiertää edes niiden rattaiden kanssa kun sä itse haluaisit. Ellet sitten köytä lasta koko päiväksi karkkipussi kädessä niihin rattaisiin mutta sitä mä en usko että sä teet! ;)

Vierailija
6/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistot ovat todella massiivisia, liikaa kävelyä pienelle lapselle. Ehdottomasti vaunut mukaan.

Vierailija
7/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tosiaan saa halvalla sieltä

Me vuokrattiin lapsille istuimet ja samalla hinnalla olisi saanut uudet kaupasta

Lapset oli silloin 6 ja 7

Vierailija
8/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut potkulauta lapsella mukana, jos on tarvinnut kävellä pitkiä matkoja.

Vierailija
9/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakin olen käynyt

Costa Rica oli ihana

Florissa vietettiin viikko myös Orlandon ulkopuolella.

Ei niitä puistoja jaksanut. 3 päivää oli mulle jo liikaa. Lapset toki jakso.

Ostakaa liput paikanpäällä olevista myyntipisteistä. Ne ostaa ja myy lippuja(ostettu monen päivän lippu eikä käytetty kuin osa) edullisesti

Vierailija
10/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellaiset pienet kätevät jotka menee gabin-kokoon ja saa tarvittaessa matkustamoonkin. Itse olen käynyt aiemmin Magig Kingdomissa ja se oli kyllä todella iso, joten sillä ajattelinkin niitä rattaita mukaan. En haluaisi ruveta käyttämään aikaa rattaiden etsimiseen paikan päällä, kun omat on varmasti mukavat sekä työntäjälle, että istujalle.

Ja kun joku epäili, ettei nelivuotias jaksa olla outleteissa... Meidän tyttö puhuu jo nyt, että kuinka monet Vansit ostaa sitten, kun päästään sinne. Odottaa shoppailla vähintään yhtä paljon kuin Disneytä. :D

Ap

Vierailija
11/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut potkulauta lapsella mukana, jos on tarvinnut kävellä pitkiä matkoja.

Taitaa olla disney-puistot niin isoja, ettei ihan potkulauta riitä.