Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nainen jätetään tyylikkäästi?

Vierailija
09.04.2016 |

Eli mikä on paras tapa jättää nainen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla nätisti. Tyylikkyyttä ei tarvita.

Vierailija
2/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulu- ja tanssinumerolla.

Muista silinteri ja keppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mieskin: sanomalla suoraan, ottamalla mahdollinen paskamyrsky vastaan kärsivällisesti ja ystävällisesti, vastaamalla mahdollisiin kysymyksiin hienotunteisesti, pysymällä rauhallisena kun toista ahistaa.

Vierailija
4/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin vaikeaa tehdä tyylikkäästi siinä vaiheessa kun olet itse tullut jätetyksi ensin :D.

Vierailija
5/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla että olet todennut että nainen on liian hyvä sulle. Liian kaunis, hyvän näköinen, älykäs, menestynyt ja ties vaikka mitä... ja ansaitsee parempaa. Koska itse oot tietenkin köyhä, epävakaa, mielenterveysongelmainen ja impotentti.

Naiset uskoo tämän aina.

Vierailija
6/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toivoisit naisen jättävän sinut?

Pari vinkkiä kuitenkin tästä lonkalta: ole rehellinen, mutta kohtelias. Älä turvaudu latteuksiin.

Vierailija
7/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin asiassa voimme ottaa oppia gentlemanni Putinilta. 

Lupasi vielä kaupan päälle julkisesti, ettei mene uudelleen naimisiin ennen kuin entisellä vaimolla on uusi mies. 

Vierailija
8/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomalla että olet todennut että nainen on liian hyvä sulle. Liian kaunis, hyvän näköinen, älykäs, menestynyt ja ties vaikka mitä... ja ansaitsee parempaa. Koska itse oot tietenkin köyhä, epävakaa, mielenterveysongelmainen ja impotentti.

Naiset uskoo tämän aina.

Sinun kohdallasi on ihan aiheellista uskoa.

Vierailija
9/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano, että "sullekin löytyy joku parempi ja sopivampi mies". Jätettynä on muutenkin paskaa jo kuin kuulla mieheltä tuollaista valehtelua, koska säälii jättämäänsä surkimusnaista.

Vierailija
10/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne aiot jättää hänet :o

Vierailija
11/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne aiot jättää hänet :o

Eikö viimeisin villitys ole jättää ostoskeskukseen tai Särkänniemeen...

Vierailija
12/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset uskoo tämän aina.

mikskäköhän kuvittelet minut...

Olen 52.vuotias nainen, tutkija ja asiantuntija, toisessa pitkässä avioliitossa. Ja tosiaan kirjoitin tuon lainaamasi kommentin.

Vierailija
13/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että voitit lotossa ja löyty paremman näköinen.

Vierailija
14/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorapuheisesti, ei mitään "ansaitset parempaa" -lässytystä. Pahoittelet aiheuttamaasi mielipahaa. Keskustelet asian naisen kanssa läpi, vatvomaan ei kuitenkaan tarvitse tai kannata alkaa.

Älä ainakaan tee, kuten veljeni naisystävänsä jätteessään: kyyditsi naisen sovitusti sukuloimaan juhlapyhiksi ja pisti pihasta kaarrettuaan tekstarin perään.

Vierailija
15/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset uskoo tämän aina.

Olen 52.vuotias nainen, tutkija ja asiantuntija, toisessa pitkässä avioliitossa. Ja tosiaan kirjoitin tuon lainaamasi kommentin.

52.vuotias on mielestäni mielenkiintoinen tieto.

Ohis

Vierailija
16/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla rehellinen. Kerro, että mielestäsi teidän ei kannata enää jatkaa, koska hän ei tunnu oikealta sinulle.

Vierailija
17/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset uskoo tämän aina.

Mikäköhän sinä kuvittelet olevasi, kun luulet tietäväsi mitä naiset uskovat miesten jättämispuheista? Montako naista olet miehenä jättänyt? Niin ja tutkijana ja asiantuntijana?

Vierailija
18/18 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätät hänet? Tuleeko täytenä yllätyksenä naiselle? Onko sinulla jo toinen nainen? Osaan vastata paremmin, jos taustoitat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä