Pikatesti: Oletko hoikka?
Kiinassa näyttää olevan pikatesti: nosta a4-kokoinen paperiarkki vyötärön korkeudelle pystysuunnassa ja jos vyötärösi ei näy arkin takaa, olet kunnossa.
Moniko mamma voisi Kiinassa haaveilla mallin hommista?
Itse en ihan läpäissyt testiä :D
http://yle.fi/uutiset/kiinalaiset_ihannoivat_hoikkuutta__supermalli_kyk…
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu asiattomaksi
Miksi?
Ketju on selkeästi rasistinen. Ihmisistä kirjoitetaan loukkaavasti heidän etnisyytensä perusteella.
A4 on n.20cm leveä pystysuunnassa, eihän sellaiseen pysty kuin jollain korsetilla??
Vierailija kirjoitti:
A4 on n.20cm leveä pystysuunnassa, eihän sellaiseen pysty kuin jollain korsetilla??
Näköjään jotkut pystyvät.
No tää riippuu paitsi vyötäröstä myös peilin etäisyydestä ja käsien pituudesta.
Mulla onnistui tää testi vallan hyvin. Olen 163 cm ja 65 kg, vyötärö 74 cm eli en kyllä ole mikään hoikka.
Joku on taas asioista mukana. Tää on jo 2 viikkoo vanha juttu ja kerkes jo sillonkin käymään tämä juttu täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ketju on selkeästi rasistinen. Ihmisistä kirjoitetaan loukkaavasti heidän etnisyytensä perusteella.
Jaa :D
Vierailija kirjoitti:
No tää riippuu paitsi vyötäröstä myös peilin etäisyydestä ja käsien pituudesta.
Mulla onnistui tää testi vallan hyvin. Olen 163 cm ja 65 kg, vyötärö 74 cm eli en kyllä ole mikään hoikka.
Kuule kyllä se paperi on tarkoitus pitää ihan ihossa kiinni, ei huijata perspektiivillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Jaa :D
Mitä ihmeen nauramista siinä on?
Miksi ei saa sanoa, etteivät kiinalaiset naiset ole kauniita? Täällä on joka päivä ketjuja suomalaisten rumuudesta...
Miksi?