Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppisenä ei tule kehuja ulkonäöstä.

Vierailija
09.04.2016 |

Silloin parikymppisenä sai kehuja vaikka kuinka. Kun baariin meni niin tarjottiin tuolia mihin istua, miehet tilasivat drinkkejä yms nyt vanhana saa ravintolassa olla ihan rauhassa. Tuntuuko muista keski-ikäisistä tämä pahalta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käyt väärässä ravintolassa? Jos asiakkaat ovat 18-25-vuotiaita, niin näin voi ollakin. Jos yleisö on lähempänä omaa ikäluokkaa, niin olet yhä hehkeä ja haluttava 😊

Vierailija
2/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjottu parikymppisenä drinksuja tms. En tiedä miten olisi nyt, kun en baareissa käy, mutta kyllä nyt nelikymppisenä saan enemmän huomiota miehiltä, esim. katseita, kuin 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tunnu :-)

Saa liikkua rauhassa missä vain. Toisaalta, bitch face ei 20 vuotta sittenkään saanut kuin ihan ne kännisimmät tai asiaansa paneutuneimmat miehet lähestymään.

Älä mittaa arvoasi katseilla. Ole mitä olet. Onnekkaimmat meistä "nuorena kauniista" kasvavat ulkopintaisuuden yli ja ehkä vanhemmiten kasvattavat tietyn tyyppisen karisman, joka on yhdistelmä elämänkokemusta, suvaitsevaisuutta ja itsevarmuutta.

Vierailija
4/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla se ikäraja meni siinä viidessäkympissä.

Nelikymppisenä olin kyllä aika suosittu tapaus.

Ja kyllä mä saan aloitteita edelleen, tosin aloitteentekijät vanhenevat koko ajan samalla kun itekin vanhenen...

Vierailija
5/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi sun elämän tärkein asia?

Katso peiliin ja kehu itseäsi, maksa omat drinkkisi ja kasva aikuseksi.

Vierailija
6/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa tavallisen näköisenä naisena. Viimeisen "kaunis" kehun kuulin 24-vuotiaana.

Vierailija
7/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua baarissa ole kehuttu ikinä, kotona sen sijaan sitä enemmän mitä pidemmät hiukset olen kasvattanut :) Ikää 55+ ja saan edelleen usein kuulla olevani kaunis.

Vierailija
8/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Eipä ole koskaan ulkonäköä kehuttu, joten ei muutosta asiassa iän myötä. Onneksi elämässä on muutakin sisältöä.

Vierailija
9/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kamalaa. Miltäköhän niistä tuntuu ketkä on syntyneet rumiksi?

Vierailija
10/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kukaan kehu. Mitä sitten? Laita kiva selfie facebookiin, niin eiköhän sinne joku kaveri käy laittamassa jotain kehuja ja sydämiä.

Vierailija
11/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tuntuu ikävälle. Ikävuodet 18-29 v pyörin baareissa, minuuteissa tultiin juttelee, tarjoilee drinksuja  ja kehuttiin kauniiksi. Sitten lapset ja kotona ikävuodet 30-39 v. Eka kerta baarissa kymmeneen vuoteen 39 vuotiaana täysi järkytys. Olen tänä aikana muuttunu näkymättömäksi. Miehet kulkee ohi, eivät huomaa, menevät pokailee nuorempia. Saan olla täysin rauhassa, kukaan ei tule juttelee, kukaan ei katso pitkään. Meno on aivan erilaista. Eli nyt vasta tajuan, kuinka pinnallinen maailma on. Eli miehet kiinnostuu vain kauniista ja nuorista.

Vierailija
12/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on kamalaa. Miltäköhän niistä tuntuu ketkä on syntyneet rumiksi?

He eivät ainakaan koe mitään romahdusta tai valaistumista asian suhteen, koska ovat aina olleet näkymättömiä.

Vierailija
13/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan joskus kehuja nelikumppisenäkin. Se ei ole muuttunut.

Vierailija
14/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätille se voi olla vaikeampaa tuo romahdus. Kun on tottunut siihen että on näkymätön niin ei tunnu enää missään. Itse asiassa voi olla jopa hieman toisinpäinkin, tuntuu että 40+ iässä jopa vientiä on enemmän kun nuorempana. Niille nuorille miehille hoikkuus tuntui olevan hirmu tärkeää. Tässä iässä muutaman kilon ylipainolla ei tuntuisi oleva niin väliä.

Vierailija
15/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ootte säälittäviä kun elätte miesten kehuista. Säälittää niin monet naiset kun elämässä ei muuta kuin näyttää kauniilta miesten silmissä. 

Vierailija
16/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin 20 kg ja painoin alle 60, niin jopa parikymppiset jätkät alkoi kehua ja sanoa milfiksi. Oman ikäiseni kävivät ihan kuumana tosi monet. Oli sinkkuna kiva tunne:)

No hemmetti, lihoin kaikki takas ja siihen loppu miesten kehut.

Vierailija
17/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset ootte säälittäviä kun elätte miesten kehuista. Säälittää niin monet naiset kun elämässä ei muuta kuin näyttää kauniilta miesten silmissä. 

Kehujen määrähän liittyy olennaisesti siihen onko haluttu. Ja vanheneva nainen ei ole kuten tämänkin ketjun perusteella taas nähdään...

Vierailija
18/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää että oma mies tykkää mun vartalosta. 

Vierailija
19/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kyllä edelleen kehuja.

Asenne ja nauravaisuus ratkaisee myös hyvin paljon.

Toki, kehujatkin ovat omaa ikä-luokkaani ja se on hyvä niin.

N.43

Vierailija
20/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä voi yhtyä aloittajaan. Ikää jo 52 ja tanssittajia ja juoman tarjoajia on riittänyt silloin harvoin kun viihteelle lähden. Yleensä miehet ovat nelikymppisiä ja mieltävät minut suunnilleen saman ikäiseksi. Olen aina pitänyt huolta ulkonäöstäni ja pukeudun nuorekkaasti. Geenejä kiitän hoikasta ja rypyttömästä kropasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi