Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppisenä ei tule kehuja ulkonäöstä.

Vierailija
09.04.2016 |

Silloin parikymppisenä sai kehuja vaikka kuinka. Kun baariin meni niin tarjottiin tuolia mihin istua, miehet tilasivat drinkkejä yms nyt vanhana saa ravintolassa olla ihan rauhassa. Tuntuuko muista keski-ikäisistä tämä pahalta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iästä kiinni vaan siitä, onko nainen hoikka ja kaunis muuten. Kumpikaan ei yksinään riitä monellekaan miehellä vaan pitää olla molemmat.

Sama koskee myös nuoria naisia siis.

Vierailija
22/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Huolitellut, iloiset, hyväkuntoiset naiset saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Ikä on vaan numeroita. On olemassa hyvinkin eritasoisia nelikymppisiä ja viiskymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kehuja vaikka olen yli nelikymppinen ja hyvin tavallisen näköinen. Nuorena olin ujo ja en uskaltanut ihmisiin niin tutustua ottamalla hymyilevää katsekontaktia, mutta nyt uskalla ja kehuja tulee. Kehujat ovat +-15 vuotta iästäni ja tottakai kehun myös heitä jollakin tavoin. Elämä on paljon mukavampaa kun on tällaista pientä mukavaa höpötystä.

Vierailija
24/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset ootte säälittäviä kun elätte miesten kehuista. Säälittää niin monet naiset kun elämässä ei muuta kuin näyttää kauniilta miesten silmissä. 

Kehujen määrähän liittyy olennaisesti siihen onko haluttu. Ja vanheneva nainen ei ole kuten tämänkin ketjun perusteella taas nähdään...

öö No miksi vanhenevan naisen pitäisi olla haluttu? Nuoruushan on sitä aikaa jolloin pitäisi se kumppani vietellä ja pariutua jne. Silloinhan nainen on hedelmällisessä iässä ja miehet kiinnostuu.

Vierailija
25/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks toi sun elämän tärkein asia?

Katso peiliin ja kehu itseäsi, maksa omat drinkkisi ja kasva aikuseksi.

Oletpa kohtelias.

Vierailija
26/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset ootte säälittäviä kun elätte miesten kehuista. Säälittää niin monet naiset kun elämässä ei muuta kuin näyttää kauniilta miesten silmissä. 

Kehujen määrähän liittyy olennaisesti siihen onko haluttu. Ja vanheneva nainen ei ole kuten tämänkin ketjun perusteella taas nähdään...

öö No miksi vanhenevan naisen pitäisi olla haluttu? Nuoruushan on sitä aikaa jolloin pitäisi se kumppani vietellä ja pariutua jne. Silloinhan nainen on hedelmällisessä iässä ja miehet kiinnostuu.

No miehet jättävät naisen aina jos vaan saavat tilalle nuoremman.

Vierailija
27/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mun äiti on viisikymppinen, ja yleisesti ottaen ihan ikäisensä näköinen (ainakin hänen ja minun mielestäni) vaikka huoliteltu ja hyväkuntoinen onkin. Mutta jos he käyvät isäni kanssa joskus jossain baarissa ja tanssimassa, niin jonoksi asti olisi kaikenmaailman miehiä tanssittajiksi. Siis jopa jotain aika nuoria kloppeja, joiden kohdalla äiti on lähinnä ihmeissään että ootteks te tosissanne vai ettekö nää että oon puolet teitä vanhempi. Ei ne miehet äitiä kiinnosta, mutta on siinä mun iskällä vähän suojeleminen jos menevät viihteelle, kun kokoajan on random kolleja tyrkyllä, viemässä tanssimaan, tunkemassa puhelinnumeroa jollain lapulla tai jopa etsimässä etunimen ja facebook-tapahtuman osallistujien perusteella facebookista... Toi viimeisin oli kyllä jo aika ahdistava tapaus. Luulis että kun sanoo ei niin se on ei, mutta kaikille ei vaan mee kaaliin, ei edes vaikka kertoisi olevansa naimisissa ja vaikka oma mies olisi siinä mukana.

Kaverit sanoo että mun äiti on kaunotar, itse en sitä sillä tavalla huomaa mutta veikkaan että sillä hymyilevällä ulosannilla on paljon vaikutusta siihen huomion määrään.

Vierailija
28/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätille se voi olla vaikeampaa tuo romahdus. Kun on tottunut siihen että on näkymätön niin ei tunnu enää missään.

Sama. Eipä ole ikinä tuoleja ja drinkkejä tarjottu, hyvin harvoin edes juttuseuraa. Tervetuloa ap tavismaailmaan!

Vierailija
29/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 45v ja tutkija yliopistolla ja tosi paljon huomiota, katseita ja yhteydenottoja tulee alle 25 v pojilta. Ei kiinnosta, mutta ei tunnu pahaltakaan. Oon naimisissa 50v miehen kanssa ja teini-ikäiset lapset. Oon urheilullinen, hoikka, mutta kurvikas, pitkät hiukset, ok kasvot, joissa ikä kyllä näkyy. En usko että se on ulkonäkö, vaan enemmänkin itsevarma, tasapainoinen ja rauhallinen, aikuinen olemus, joka vetoaa. Nuoret naiset (20-25v) on monesti jotenkin levottomia, hysteerisiä selittäjiä, ahdistuneita, masennusta, itkua ja kikatusta ja jotenkin tasapainottamaan oloista - juuri samalla tapaa "sekaisin" olin itsekin tuonikäisenä, kun pitää löytää ura, puoliso ym. Tytöt on tossa iässä pojille mysteereitä, käytös huonosti ennakoitavaa, pojat jotenkin tasaisempia, ainakin yliopistolla. Luulen, että toi nuoruuteen kuuluvan sekoilun puuttuminen keski-ikäisestä noihin poikiin vetoaa. Opetan noita nuoria aikuisia. Oon tyytyväinen avioliitossani, poikien yhteydenottoihin en vastaa ja pistän pelin heti poikki.

Vierailija
30/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ylitulkitse. Yksi viesti av:llä ei ole koko elämä 😃

Vierailija
31/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 vuotias ja saan kehuja. Niitä tulee niin miehiltä kuin naisiltakin, vanhoilta ja nuorilta. Teini-ikäiset lapseni kulkevat mielellään kanssani, samoin myös heidän kaverinsa ja heidän suustaan tulevat kehut kuulostavat kivalle ja aidolle. Töissä miehet kehuvat useinkin ja tuorein kehu tuli viikolla hieman päälle kaksikymppiseltä nuorelta mieheltä.

Ehkä joitakin on vain helpompi kehua kuin toisia, varmaan se on myös esimerkiksi mahdollisen kehuttavan asenteesta ja käytöksestä kiinni. Tympeä naamaa ei viitsi kehua vaikka ihminen olisi kuinka kaunotar.

Vierailija
32/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ja urheilullisuus on kaikki kaikessa. Kun olin ylipainoinen alle kolmikymppisenä, en saanut huomiota. Nyt olen 41 v. ja huomiota piisaa, tosin omanikäisiltä miehiltä!

Vierailija
33/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus ja urheilullisuus on kaikki kaikessa. Kun olin ylipainoinen alle kolmikymppisenä, en saanut huomiota. Nyt olen 41 v. ja huomiota piisaa, tosin omanikäisiltä miehiltä!

Höpsistä. Hoikkuus ja urheilullisuus eivät merkitse mitään jos naama on äkäinen ja huumoria ei löydy. Olen jonkun verran ylipainoinen, mutta miehet eivät tunnu edes sitä huomaavan, ei edes laihat miehet, vaan kehuja tulee silti. N42

Vierailija
34/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä saan kehuja ja niin saa kaverinikin. Tosin en kyllä käy baareissa.

N44

Vierailija
35/35 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kehua ulkonäköä, se on naisen esineellistämistä ja patriarkaatin pönkitystä.

mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi