Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu ja välit poikki

Vierailija
09.04.2016 |

Olen löytänyt nettideittailun ihmeellisestä maailmasta pari miesystävää ja ihan kivoja kokemuksiakin, eli ei kaikki ole pelkkää paskaa. Viime aikoina olen kyllä törmännyt yllättävän paskoihin miehiin. Yksi kovasti ihasteli naamavärkkiäni ja pyysi kahville. Juttu luisti minun mielestäni ihan ok, ja vaikkei tyyppi nyt miltään unelmieni täyttymykseltä edes vaikuttanut, niin ihan mielelläni olisin tavannut. Seuraavana päivänä (!) moikkasin tyyppiä viestitse (yhden kerran.) Ei vastausta. Sanoessani asiasta tyyppi heittäytyi tyhmäksi eikä "ymmärtänyt" mistä minä 'puhuin. Lopulta tyyppi kysyi, saako tehdä rauhassa asian X. Ilmoitin, että saa toki, ja blokkasin tyypin kaikkialta missä olimme kirjoitelleet.

Minä en tuollaista kohtelua katso pätkääkään. Ainahan uuden ihmisen kanssa voi tulla pienikin turn off jos ei tiedä etukäteen mitään. Tyyliin vääränlainen ääni tai joku voi lässäyttää koko homman (naurettavaa kyllä mutta minkäs teet.) Itse en koe olevani mitenkään omituinen, enkä yleensä ajattele tuottavani turn offeja helposti, koska en ole outo. Mutta en tiedä. Minusta tuo on niin helvetin ala-arvoista pyytää kahville jotakuta ja seuraavana päivänä olla mulkku XD Mutta olen tottunut, toooooodellakin tottunut.

Sitten yhden kanssa piti tutustua ihan kavereina ja molemmat olivat sillä kannalla. Vaan kovin oli hiljainen tyyppi ja sanoin asiasta tiukahkoon sävyyn. Tyyppi sitten ilmoitti, ettei aina ehdi eikä jaksa kirjoitella. Hän ajatteli, että tutustutaan hitaasti ja ts. siten kuin hänelle itselleen sopii. Huom! Kyseessä oli edelleen kaverimielinen tutustuminen, mutta minä en tuollaista tylyä tekstiä kuuntele, joten mitään selittelemättä blokkasin tyypin.

Nämä kokemukset tuovat kyllä tietynlaista sisäistä rauhaa XD Aina yksi vitutuksen aihe vähemmän, kun blokkaa veemäiset tyypit pois päiväjärjestyksestä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en tapaa uusia ihmisiä livenä, koska ei ole mitään mahdollisuutta siihen. Ja deittailussa olen muutenkin niin ronkeli, että netti on oikeasti paras paikka minulle etsiä. Tai no.. En nyt edes ETSI mitään sinänsä. Tällä hetkellä olen harvinaisen sujut itsekseni<3

Vierailija
2/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajalle kysymys: Miksi sietäisin paskaa kohtelua nettityypeiltäkään? Minä en keksi yhtäkään hyvää syytä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käyttäydyt paskasti!

Vierailija
5/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt ihan samoin ainakin eka tapauksessa! Todella tylysti kirjoitettu vastapuolelta. Tyhmää esittää ensin, että kiinnostaa, mutta seuraavana päivänä olla täysi m....u. Jätkällä saattoi olla monta naista kierroksessa.

Vierailija
6/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😝

Se eka tyyppi luki viestini, ei vastannut, meni pois, tuli takaisin, ei edelleenkään vastannut mutta viipyi paikalla hetken, sitten taas häipyi. Tuollaistako minun pitäisi katsella? ;) En ole tyhmä, tiedän miksi noin tehdään.

Vierailija
7/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama tyyppi. Ihan vinkkinä vastaajille, että mitä tahansa kirjoitatte ap:lle, hän ei tule ottamaan vinkkejä vastaan. Näistä ketjuista muodostuu aina pitkiä jankkauksia, joissa on ap vastaan muut.

Vierailija
8/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kirjoitti:

Olisin tehnyt ihan samoin ainakin eka tapauksessa! Todella tylysti kirjoitettu vastapuolelta. Tyhmää esittää ensin, että kiinnostaa, mutta seuraavana päivänä olla täysi m....u. Jätkällä saattoi olla monta naista kierroksessa.

Niin olikin. Hän tosiaan luki viestini eikä vastannut, häipyi, tuli takaisin eikä edelleenkään vastannut. Kommentoi juttujani "täh, häh?" -tyyliin eikä edes yrittänyt viedä juttelua eteenpäin. Ja vikatikki oli tosiaan tuo SAANKO TEHDÄ ASIAN X RAUHASSA. Haistahan vittu vain :P

Onneksi ei ollut edes mikään unelmalta vaikuttava mies, ainoastaan ihan OK oloinen.

Vierailija
9/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa, kyllä vaikutat oudon aggressiiviselta. Huh, ei mikään ihme jos eivät kiinnostu ja "joudut" blokkaamaan 😂

Vierailija
10/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama tyyppi. Ihan vinkkinä vastaajille, että mitä tahansa kirjoitatte ap:lle, hän ei tule ottamaan vinkkejä vastaan. Näistä ketjuista muodostuu aina pitkiä jankkauksia, joissa on ap vastaan muut.

Mistähän sinä näet kirjoittajien henkilöllisyydet? Huvittavaa, kun porukka ilmoittaa tuntevansa anonyymit jollain palstalla. Tästä ei tule jankkausketjua, koska minä tiedän itse, millaista kohtelua siedän ja en siedä. En kysynyt tässä, että SAANKO toimia näin, minä vain kirjoitin aiheesta.

Vierailija
11/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa, kyllä vaikutat oudon aggressiiviselta. Huh, ei mikään ihme jos eivät kiinnostu ja "joudut" blokkaamaan 😂

Olen aggressiivinen tapahtumien JÄLKEEN.

Vierailija
12/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sinä näet kirjoittajien henkilöllisyydet? Huvittavaa, kun porukka ilmoittaa tuntevansa anonyymit jollain palstalla. Tästä ei tule jankkausketjua, koska minä tiedän itse, millaista kohtelua siedän ja en siedä. En kysynyt tässä, että SAANKO toimia näin, minä vain kirjoitin aiheesta.

No katsotaan, kuinka monta hyväuskoista saat tällä kertaa vastaamaan. Monet ovat ihan hyvää hyvyyttään yrittäneet auttaa sinua ymmärtämättä, että olet ihan viri viri tööt tööt.

Vierailija
13/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä en ole ainoa joka tunnisti ap:n :D huvittavaa että vieläkin täällä jauhaa samasta asiasta eikä vieläkään ole löytynyt miestä..

Vierailija
14/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite käyttäydyt paskasti!

Millä tavalla käyttäydyn paskasti, jos moikkaan toista viestillä ja odotan saavani vastauksen, koska samainen henkilö on pyytänyt minua aiemmin kahville. Mutta en saa vastausta. Sen sijaan tyyppi esittää tyhmää, "häh? Täh, what??" ja lopulta kysyy tylysti, saako tehdä asian x rauhassa. Sitä ennen tyyppi käy paikalla, ei edelleenkään vastaa, viipyy hetken, lähtee pois...

En sanoisi olevani se paska osapuoli.

Vierailija
15/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mä en ole ainoa joka tunnisti ap:n :D huvittavaa että vieläkin täällä jauhaa samasta asiasta eikä vieläkään ole löytynyt miestä..

Ap on ollut sinkkuna noin 3 kk. Ap

Vierailija
16/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli jo urpå!

Vierailija
17/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😝

Se eka tyyppi luki viestini, ei vastannut, meni pois, tuli takaisin, ei edelleenkään vastannut mutta viipyi paikalla hetken, sitten taas häipyi. Tuollaistako minun pitäisi katsella? ;) En ole tyhmä, tiedän miksi noin tehdään.

Netin käytön abc: miehellä oli tietokoneella auki useita nettisivuja. Hän kävi välillä muualla, vessassa tai keittiössä mikä ei kuulu kenellekään. Hän ei syystä tai toisesta ehtinyt jutella netissä, teki siis tietokoneella muuta. Jos avaat esim. elokuvankatseluohjelman saattaa tietyt keskusteluohjelmat näyttää henkilön poissaolevana. Mikään näistä ei välttämättä liittynyt sinuun Ap. Se joka hän näkökulmastaan käyttäytyi tökerösti olit sinä, vaikka vain reagoit olettamiisi. Mitä tästä opimme. Älä luule vaan tiedä. Ja käyttäydy muita kohtaan aina ystävällisesti, jos et ole 100 % varma ikävistä motivaatioistaan.

Vierailija
18/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😝

Netin käytön abc: miehellä oli tietokoneella auki useita nettisivuja. Hän kävi välillä muualla, vessassa tai keittiössä mikä ei kuulu kenellekään. Hän ei syystä tai toisesta ehtinyt jutella netissä, teki siis tietokoneella muuta. Jos avaat esim. elokuvankatseluohjelman saattaa tietyt keskusteluohjelmat näyttää henkilön poissaolevana. Mikään näistä ei välttämättä liittynyt sinuun Ap. Se joka hän näkökulmastaan käyttäytyi tökerösti olit sinä, vaikka vain reagoit olettamiisi. Mitä tästä opimme. Älä luule vaan tiedä. Ja käyttäydy muita kohtaan aina ystävällisesti, jos et ole 100 % varma ikävistä motivaatioistaan.

Juttelimme whatsapissa. Eikä tyyppi itse käyttänyt ilmaisua "asia X", minä käytin.

Vierailija
19/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu on roolipeli. En ottaisi vakavasti.

Siirry reaaliaikaiseen, etsi mies jostain muualta.

Vierailija
20/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu on roolipeli. En ottaisi vakavasti.

Siirry reaaliaikaiseen, etsi mies jostain muualta.

Lue toka viesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme