Nettideittailu ja välit poikki
Olen löytänyt nettideittailun ihmeellisestä maailmasta pari miesystävää ja ihan kivoja kokemuksiakin, eli ei kaikki ole pelkkää paskaa. Viime aikoina olen kyllä törmännyt yllättävän paskoihin miehiin. Yksi kovasti ihasteli naamavärkkiäni ja pyysi kahville. Juttu luisti minun mielestäni ihan ok, ja vaikkei tyyppi nyt miltään unelmieni täyttymykseltä edes vaikuttanut, niin ihan mielelläni olisin tavannut. Seuraavana päivänä (!) moikkasin tyyppiä viestitse (yhden kerran.) Ei vastausta. Sanoessani asiasta tyyppi heittäytyi tyhmäksi eikä "ymmärtänyt" mistä minä 'puhuin. Lopulta tyyppi kysyi, saako tehdä rauhassa asian X. Ilmoitin, että saa toki, ja blokkasin tyypin kaikkialta missä olimme kirjoitelleet.
Minä en tuollaista kohtelua katso pätkääkään. Ainahan uuden ihmisen kanssa voi tulla pienikin turn off jos ei tiedä etukäteen mitään. Tyyliin vääränlainen ääni tai joku voi lässäyttää koko homman (naurettavaa kyllä mutta minkäs teet.) Itse en koe olevani mitenkään omituinen, enkä yleensä ajattele tuottavani turn offeja helposti, koska en ole outo. Mutta en tiedä. Minusta tuo on niin helvetin ala-arvoista pyytää kahville jotakuta ja seuraavana päivänä olla mulkku XD Mutta olen tottunut, toooooodellakin tottunut.
Sitten yhden kanssa piti tutustua ihan kavereina ja molemmat olivat sillä kannalla. Vaan kovin oli hiljainen tyyppi ja sanoin asiasta tiukahkoon sävyyn. Tyyppi sitten ilmoitti, ettei aina ehdi eikä jaksa kirjoitella. Hän ajatteli, että tutustutaan hitaasti ja ts. siten kuin hänelle itselleen sopii. Huom! Kyseessä oli edelleen kaverimielinen tutustuminen, mutta minä en tuollaista tylyä tekstiä kuuntele, joten mitään selittelemättä blokkasin tyypin.
Nämä kokemukset tuovat kyllä tietynlaista sisäistä rauhaa XD Aina yksi vitutuksen aihe vähemmän, kun blokkaa veemäiset tyypit pois päiväjärjestyksestä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
😝
Se eka tyyppi luki viestini, ei vastannut, meni pois, tuli takaisin, ei edelleenkään vastannut mutta viipyi paikalla hetken, sitten taas häipyi. Tuollaistako minun pitäisi katsella? ;) En ole tyhmä, tiedän miksi noin tehdään.
Netin käytön abc: miehellä oli tietokoneella auki useita nettisivuja. Hän kävi välillä muualla, vessassa tai keittiössä mikä ei kuulu kenellekään. Hän ei syystä tai toisesta ehtinyt jutella netissä, teki siis tietokoneella muuta. Jos avaat esim. elokuvankatseluohjelman saattaa tietyt keskusteluohjelmat näyttää henkilön poissaolevana. Mikään näistä ei välttämättä liittynyt sinuun Ap. Se joka hän näkökulmastaan käyttäytyi tökerösti olit sinä, vaikka vain reagoit olettamiisi. Mitä tästä opimme. Älä luule vaan tiedä. Ja käyttäydy muita kohtaan aina ystävällisesti, jos et ole 100 % varma ikävistä motivaatioistaan.
Juttelimme whatsapissa. Eikä tyyppi itse käyttänyt ilmaisua "asia X", minä käytin.
Sama pätee Whatsappiin, siellä voi olla ja mennä pois vaikkei ehdikään jutella juuri sinulle ajan kanssa. Kiitos tuosta X:n selventämisestä, en osannut itse päätellä. Huoh.
Minäkään en kiinnostu liian vaativista ihmisistä, he olettavat, että asiat menevät jonkun kaavan mukaan. Ap kuvittelee asioiden tapahtuvan hänen ehdoillaan, turha olettamus. Elämää ja toisten ihmisten mieltymyksiä ei voi hallita. Ihmisillä on oma elämänsä, minäkään en haluaisi olla ap:n elämän täydentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa, kyllä vaikutat oudon aggressiiviselta. Huh, ei mikään ihme jos eivät kiinnostu ja "joudut" blokkaamaan 😂
Olen aggressiivinen tapahtumien JÄLKEEN.
No ehkä ne sitten arvasi, että oot agressiivista tyyppiä, mikä taisi ollakin totta. Jotenkin sun viestistä sai sellaisen fiiliksen, että olisit vähän bitch ämmä.
Voi vittu! :D tyyppi kysyi, saako juoda kahvinsa rauhassa :D sitä ennen esitti, ettei tajua mistä puhun eikä tehnyt elettäkään vastatakseen siihen pieneen vaivaiseen moikkaukseen. Olette naurettavia kun syyllistätte minua tietämättä totuuksia.
PS. Kukaan normaali ihminen ei puhu toisille noin. "Saanko juoda kahvini rauhassa?" etenkään jos on esittänyt juuri kiinnostunutta.
Ok. Tuli selväksi. Voidaanko nyt lopettaa tämä ketju?
Kiitos kaikille. Parempaa elämää toivottaen.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tuli selväksi. Voidaanko nyt lopettaa tämä ketju?
Kiitos kaikille. Parempaa elämää toivottaen.
Johan muuttui ääni kellossa kun minä en ollutkaan se paska osapuoli tässä :D
Jatkoa ajatellen: suosittelen lopettamaan ne "tunnistukset" ja syyllistämiset tietämättä mistään todellisuudessa mitään. Tosiaan olen sinkkuillut noin 3 kuukautta ja tiedän kyllä mikä on hyvää ja mikä huonoa kohtelua. "Häh täh whaaat?? Saanko juoda kahvini rauhassa?" on erittäinkin huonoa sellaista. Ja jos joku puhuu minulle noin töykeään sävyyn niin en kauan katsele.
Jospa se ei ollutkaan tyly viesti vaan ystävällisesti sanottu mutta tulkitsit sen tylyksi? Toinen voi ajaa vaikka autoa tai tehdä jotain muuta niin ei ehi vasttaamaan. Mutta onnea yksinäisyydelle! Se tekee sulle hyvää. Toivon ettei kukaan haksahda tollaseen hulluun.