Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaannutko jos sinua sanotaan nätiksi?

Vierailija
09.04.2016 |

Eikä kauniiksi? Jotenkin omaan korvaan aina särähtää jos joku "kehuu" mua nätiksi, en siis ole kaunis vaan pelkästään ihan nätti? Sitten aina mietin kyllä että no ylianalysoinko, jos muiden mielestä nätti ja kaunis tarkoittavatkin ihan samaa. Mutta katoin just jotain sarjaa jossa mies kehui naista "you're pretty" ja naisen ilmeestä näki että ajatteli aivan samoin kuin minä, pretty ei ole yhtä hyvä kuin beautiful. Ajatuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun kyllä jos odotan kehuja vaikkapa jostain työsuorituksestani, hoksaavaisuudestani, tekemästäni nerokkaasta aloitteesta tai muusta.

Ja sit sanotaankin nätiksi. Kiitti juu, senhän mä just halusin kuulla.

Totta. Ehkä sinulla on työsuorista tehdessä tiukat kireät housut jalassa, ja koko ajan joku poseerausasento päällä, niin että perse pullistelee ja sitä tungetaan suoraan muiden naamalle. Se on sitten ainoa asia, mikä sinusta mieleen jääkään. Juuri eilen näin bussilaiturilla nuoren naisen, jolla oli jonkinlaiset treenitrikoot päällä ja pienen nahkatakin vyötärö oli nostettu niin ylös, että varmasti perse näkyy. Tyttö seisoi koko ajan korkean katukynnyksen päällä , niin että varpaat olivat kynnyksen yli, jotta pakaralihakset ovat jännittyneenä.  Selkä tietysti teatraalisesti vedettynä kunnolla kaarelle. Nuori nainen ei vain voi tehdä mitään asiaa (edes työtään) ilman, että koko ajan ajattelee, miltä näyttää. Se näkyy erilaisina poseerausasentoina (muun muassa pissinpidättelyasento) koko ajan. Sitten ihmetellään, miksi ei tule kiitosta työsuorituksesta, kun on ensin keikuteltu ja heikuteltu tiukoissa persvakoon menevissä keinonahkatrikoissa

Tyttö seisoi bussilaiturilla varpaillaan ja tämä tyyppi kokee että "perse tungetaan suoraan muiden naamalle".

Jotain rajaa nyt.

Niin. Kyllä se vähän siltä tuntui, kun tyttö oli mennyt muiden ihmisten eteen seisomaan todella tiukoissa housuissa, jotka suoraan uppoutuivat isojen, koko ajan jännittyneinä olevien treenipakaroiden väliin, tyttö oli vähän kuin majakka niemen kärjessä. Jos halusi katsoa eteenpäin laiturille, oli pakko koko ajan nähdä tuo perse. takki myös paljasti alaselän

Vierailija
22/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti on inhimillisempi sana.

Kaunis on vähän kolkko, steriili, etäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas suuret ongelmat.

Vierailija
24/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin että olen tämän asian kanssa oikein kieroutuneen "naisen logiikan" perikuva. Täytyy siis jatkossa vaan kiittää kovasti vaikka joku käyttäisikin sanaa nätti. Enkä tietenkään odota/vaadi kehuja kaikilta kanssaihmisiltä mutta jotenkin sitä toivoisi että sitä olisi sen oman puolison silmissä se kaikista kaunein. Ap

Vierailija
25/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi mukavaa, jos joku sanoisi minua nätiksi.

Sä oot nätti ;)

Molemmat ootte niin nättejä! 🌹

Vierailija
26/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun kyllä jos odotan kehuja vaikkapa jostain työsuorituksestani, hoksaavaisuudestani, tekemästäni nerokkaasta aloitteesta tai muusta.

Ja sit sanotaankin nätiksi. Kiitti juu, senhän mä just halusin kuulla.

Totta. Ehkä sinulla on työsuorista tehdessä tiukat kireät housut jalassa, ja koko ajan joku poseerausasento päällä, niin että perse pullistelee ja sitä tungetaan suoraan muiden naamalle. Se on sitten ainoa asia, mikä sinusta mieleen jääkään. Juuri eilen näin bussilaiturilla nuoren naisen, jolla oli jonkinlaiset treenitrikoot päällä ja pienen nahkatakin vyötärö oli nostettu niin ylös, että varmasti perse näkyy. Tyttö seisoi koko ajan korkean katukynnyksen päällä , niin että varpaat olivat kynnyksen yli, jotta pakaralihakset ovat jännittyneenä.  Selkä tietysti teatraalisesti vedettynä kunnolla kaarelle. Nuori nainen ei vain voi tehdä mitään asiaa (edes työtään) ilman, että koko ajan ajattelee, miltä näyttää. Se näkyy erilaisina poseerausasentoina (muun muassa pissinpidättelyasento) koko ajan. Sitten ihmetellään, miksi ei tule kiitosta työsuorituksesta, kun on ensin keikuteltu ja heikuteltu tiukoissa persvakoon menevissä keinonahkatrikoissa

Hahahah ei tälle voinut muuta kun nauraa, ai että onkin sitten katkeraa tekstiä :D kovasti oot neitosta vilkuillu. Katellinenko?

Vierailija
27/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sanoo mua söpöksi. Oon kohta 30-vuotias.

Vierailija
28/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin aikani nettideittisovelluksen kautta tapaamani miehen kanssa.

Molempien kuvat olivat esillä.

No, sitten sain kuulla että "sinä et ole kaunis, mutta nätti..."

johon totesin, että jos ihmissuhdetaidot ovat tuota luokkaa, niin kiitos ja näkemiin.

Toisaalta, toisen ihanne on toisen kauhukuva :-)

Vierailija
29/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti on inhimillisempi sana.

Kaunis on vähän kolkko, steriili, etäinen.

Minulle käsitteinä;

Nätti = luonollisen kaunis

Kaunis = saattaa olla mukana hivenen synteettisyyttä, meikattu, tukka laitettu

mies

Vierailija
30/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanois mua kauniiks sillon, kun en ole meikannut ollenkaan, en edes uskoisi. Ilman meikkiä söpö tai nätti vois jopa mennä läpi ja olisin imarreltu. Jos taas olen meikannut ja laittanut hiukset ja joku sanoo kauniiksi, kiitän kohteliaasti, mutta saatan ajatella, että ilman meikkiä olisi ihan eri ääni kellossa. Eikä siinä mitään, itse kyllä tajuan, etten näytä samalta meikattuna ja ilman. Aiemmin aina olen pitänyt itseäni keskivertoa rumempana. Nyt aikuisena, kun kehuja kuulee enemmän ja niistä yleensä jopa erottaa, milloin toinen on tosissaan, en itsekkään enää ajattele olevani niin ruma. Kohteliaisuudet tuntuu tietenkin ihan mukavalta, mut mulle on kyllä ihan sama mitä ihmiset naamastani ajattelee, eiks se sisin oo kuitenkin tärkeempää....

Vierailija
31/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelin aikani nettideittisovelluksen kautta tapaamani miehen kanssa.

Molempien kuvat olivat esillä.

No, sitten sain kuulla että "sinä et ole kaunis, mutta nätti..."

johon totesin, että jos ihmissuhdetaidot ovat tuota luokkaa, niin kiitos ja näkemiin.

Toisaalta, toisen ihanne on toisen kauhukuva :-)

Onpa tökerö äijä, joiltakin ihmisiltä puuttuu tilannetaju ihan täysin.

Vierailija
32/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu sekin on. Minua sanotaan tosin vain kauniiksi tai seksikkääksi, mutta en tiedä, kuinka tosissaan.