Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat, onko teillä parisängyssä vakituinen "oma puoli"?

Vierailija
09.04.2016 |

Onko teille vakiintunut parisängyssä se oma puoli, jossa nukutte?
Keskustelin asiasta ystäväni kanssa, joka kertoi, että he eivät koskaan vaihda puolia, vaan nukkuvat aina sillä "omalla puolella". Meillä nukutaan kummalla tahansa puolella, vähän vaihdellen fiiliksen ja päivän mukaan :) Näin on ollut meillä jo kymmenen vuotta. Myöskään peitot eivät ole omat vaan voi ottaa kumman vaan, mutta tyynyt alkavat olla vakiintuneet.

Kiinnostaisi tietää, miten muilla.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on omat puolet sekä omat tyynyt ja peitot. Kymmenen vuotta nukuimme aina niin, että minä olin vasemmalla ja mies oikealla, myös hotelleissa, mökillä ja muualla. Hiljattain vaihdoimme puolia, koska mies oli lukenut jostain, että oikealla kyljellä nukkuminen on terveellisempää... Ja kyllähän se tuntui oudolta aluksi, nyt alan olla jo tottunut.

Vierailija
42/49 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on omat puolet, mulla erikoistyyny. Mutta yhteisen peiton alla nukutaan lähekkäin. Hotelleissa ja vieraissa paikoissa puolet vaihtelevat.

Vierailija
44/49 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omat puolet, niin on myös kaikilla tuntemillani pariskunnilla.

Vierailija
45/49 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Molemmilla on oma makuuhuoneensa ja tapansa asettua nukkumaan. Mies menee sänkyynsä vasemmalta puolelta, minä omaani oikealta. Kumpikin nukkuu aika lailla keskellä vuodetta.

Vierailija
46/49 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat puolet on. Oma peitto ja tyynyt on tosi tärkeitä ja jos mies niitä yrittää nyysiä, ni revin ne häneltä kyllä aika äkkiä. Hassua tää on, mut ikävöin lomamatkoillakin omaa sänkyä, tyynyjä ja peittoa.

Vierailija
47/49 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat puolet, peitot ja tyynyt. En voisi ikinä nukkua yhteisen peiton alla, enkä niin että joku pitäisi minusta kiinni. Enkä edes halua nukkua naamat vastakkain, vaan hengittää omaa, raikasta ilmaa :)

On myös omat paikat ruokapöydässä, jotka voivat vaihtua vain jos on vieraita.

Vierailija
48/49 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat puolet on. Meillä on myös erilaiset patjat koska mies on mua 40-50kg painavampi, joten kummallakin itselle "paras". Tyynyt on samanlaiset mutta mies myllää omansa kun taas mun on koko yön samalla tavalla. Peitotkin on erilaiset.

Mä luulin että tää on tavallista ja kaikilla on "oma puoli".

Hotellissakin nukutaan aina samalla puolella kuin kotona.

Vierailija
49/49 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kaikki nukkuvat samalla puolella? :) Meillä edelleen vaihtoväli on yleensä muutama kuukausi, joitain satunnaisia öitä lukuunottamatta. Ap