Saatiin 50e lahjakortti ravintolaan
Saatiin 50e lahjakortti paikalliseen ravintolaan ja nyt kun oli 10v. päivä, niin ajateltiin sitten käyttää tuo lahja.
Harmi, että lahjan antaja ei ajatellut asiaa siten, ettei 50e riitä edes pelkkään kahden hengen pääruokaan. Kertoo kyllä jotain lahjan antajasta. En minäkään kehtaisi antaa vaikkapa teini-ikäiselle nuorelle rakastuneelle parille 5e lahjakorttia Hesburgeriin että "käykäähän siellä syömässä vatsanne täyteen".
Tietenkin omalla rahalla pitää ostaa ruokajuomat (alkoholilliset), mutta näyttää siltä, että omaa rahaa täytyy laittaa myös alkuruokaan ja jälkiruokaan.
Ja nyt ei ole kyse mistään ketjuravintolasta (Amarillo tai Rosso jne.) vaan ihan oikeasta tasokkaasta ravintolasta, josta lahjakortti on haettu.
Näköjään lahjan antaja vähän pihistellyt (väärässä paikassa).
Kommentit (31)
Voi jessus. Oo onnellinen siitä viidestäkympistä.
Hei.mäkronaldsista saa egen juustoja 50kpl tuolla rahalla.juomat siihen niin on kunnon mättö eikä vituta että jäi nälkä ja maksoi paljon.
Saahan sillä kaksi 25€ annosta.
Ja 25€ on jo paljon ruoka-annoksesta.
Ei nyt Kristuksen vittu oikeesti. Eikö teillä saatanan metsäläisille kelpaa mikään??
Pankaa omaa rahaa lisäksi tai käykää siellä vain jälkkärillä.
Miten sä kehtaat vielä valittaa tuollaisesta. Mene hoitoon.
On se kamalaa kun joutuu laittamaan omaa rahaa ruokaan ja viinaan.
Kyllähän tuolla summalla ostaa jo alkupalat tai jälkiruoat juomineen kahdelle hengelle.
Sen lahjakortin olisi voinut jättää käyttämättä. Kaikkea ilmaista ei ole pakko käyttää. Olisitte pysyneet kotona.
Itse olisin ollut ikionnellien noin hyvästä lahjakortista, enkä olisi marissut turhista, jos joutuisin laittamaan hieman lisää omasta pussista, jotta harvinaisen ravintolaillan nautinto olisi täydellinen. Asennekysymys tuokin.
Ei ole pakko syödä koko menuta voi tilata vain pääruoat.
Voi helvetti, ihmisille ei nykyään kannata antaa yhtään mitään lahjaksi.
No ei kai 50 egee riitä kunnon ravintolassa edes alkupaloihin!
Vierailija kirjoitti:
No ei kai 50 egee riitä kunnon ravintolassa edes alkupaloihin!
Kyllä 50€ saa pari annosta jopa NOBUssa
Minä en kehtaisi mennä kunnon ravintolaan viidenkympin lahjakortin kanssa tutkimaan, että mihin tämä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kehtaisi mennä kunnon ravintolaan viidenkympin lahjakortin kanssa tutkimaan, että mihin tämä riittää.
Se on sinun ongelmasi
Viidellä kympilläsaa kaupasta raaka-aineita, joilla yksi ihminen pärjää kuukauden, jos on kokkaustaidot hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun ongelmasi
Et tainnut tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun ongelmasi
Et tainnut tajuta.
Mä taas tajuun sua ;)
No kyllähän tolla viidelläkympillä jo jotain syö. Omiaan sitten laitatte tietysti sen verran mitä tarvitsee.
Musta viidenkympin arvoinen lahja on arvokas. Ei kaikilla ole yllin kyllin rahaa jaeltavaksi; entäs sitten jos lahjottavia on suorastaan monta.
Ja voi sen lahjakortin sitten vaikka myydä jollekulle jonka tietää menevän kyseiseen ravintolaan syömään. Jos haluaa mieluummin siis ne rahat itselle.