Meksikossa kuolleen mummelin tytär!
Palauttaako se nyt keräyksellä saamansa rahat koska nythän rahoja ei tarvita? Iltapäivälehtien jutuissa ei puhuttu sanaakaan rahojen palauttamisesta. Miksi ihmiset menevät tuollaisiin vedätyksiin?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mikä mummeli 59-vuotias on?
Mummeli on kun kerran on lapsenlapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on 53-vuotias ja hänellä on 4 lastenlasta. Varmaan aika moni siis.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mulle ihan sama kun ei ole senttiäkään kiinni tapauksessa. Jos sulla on, kysy suoraan tuolta tyttäreltä
En ole euroakaan antanut enkä antaisi nytkään. Kunhan kiinnostaa kun noita keräyksiä alkaa olla Facebooksissa joka lähtöön ja toinen toistaan surkeampia tarinoita on kehitelty. Jokaisen kohdalla kuitenkin näyttää tulevan ennenpitkää jotain riitaa ja epäselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummeli on kun kerran on lapsenlapsiakin.
kaikki yli 50-v ovat mummeleita tai ainakin kurppanoita
Miksi näille aina annetaan rahaa? se on sitten epävarmaa palauttaako rahat vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen 53v on ainokainen lapseni 18v eli ei kaikki siinä iässä mummoja vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näille aina annetaan rahaa? se on sitten epävarmaa palauttaako rahat vai ei.
Miksikö annetaan? No varmaan siksi, kun ihmiset haluavat osallistua keräykseen ja auttaa. Eikä rahoja tarvitse palauttaa tietenkään koska ne ovat sitä tiettyä tarkoitusta varten eikä kukaan edellytä tai odota, että rahat palautettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen 53v on ainokainen lapseni 18v eli ei kaikki siinä iässä mummoja vielä ole.
ikäsi perusteella olet mummeli
sorry, elämä on
Täällä ollaan ilkeitä jopa kuolleita kohtaan ja kadehditaan läheisensä vasta menettäneitä. Av:n tyylitajuttomuus ei petä koskaan.
Palauttaa, onsen selvästi moneen kertaan ilmoittanut. Halusi varmaan oikeasti äitinsä hoitoon kitumasta, tuskin on niin kiinnostunut tällä hetkellä rahoista. Jos sinä olet ahne, se ei tee kaikista muista ahneita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan ilkeitä jopa kuolleita kohtaan ja kadehditaan läheisensä vasta menettäneitä. Av:n tyylitajuttomuus ei petä koskaan.
Tällä palstalla kadehditaan jopa vammaisten lasten vanhempia heidän saamiensa vammaistukien vuoksi. Missään muualla en ole moiseen törmännyt.
Mun puolesta saa käyttää vaikka hautajaisiin rahat. Maksakoot mummolle hienoimman arkun jne. Ei mitenkään surun keskellä tartte miettiä rahojen palauttamista. Minä annan rahaa keräyksiin aina niin etten odota mitään takaisin tai että on pakko käyttää juuri siihen rahat mihin minä haluan. Älkää rahojanne kyttäävät edes antako sit mihinkään mitään koska tuskin kukaan siitä perheestä tarttee nyt mitään some-raivoa rahojen palauttamisesta kaiken muun lisäksi. RIP mummi.
Vierailija kirjoitti:
Palauttaa, onsen selvästi moneen kertaan ilmoittanut. Halusi varmaan oikeasti äitinsä hoitoon kitumasta, tuskin on niin kiinnostunut tällä hetkellä rahoista. Jos sinä olet ahne, se ei tee kaikista muista ahneita.
Missä tämä ilmoitus on ollut tai tehty? Ei ole ainakaan Facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö annetaan? No varmaan siksi, kun ihmiset haluavat osallistua keräykseen ja auttaa. Eikä rahoja tarvitse palauttaa tietenkään koska ne ovat sitä tiettyä tarkoitusta varten eikä kukaan edellytä tai odota, että rahat palautettaisiin.
Siis jos väännän someen ja iltalehteen nyyhkytarinan ja laitan tilinumeron, hyväuskoiset hölmöt syytää mulle kymmeniä tuhansia ja voin ihan rauhassa lähteä vaikka Meksikoon kunhan varmistan minkälainen matkavakuutus mulla on?
Saattaa verottaja, ehkä jopa poliisi, kiinnostua jossain vaiheessa
Mut kiitti vinkistä!
Mun äiti on 57 ja sillä on 4 kakaraa eikä kyllä lapsenlapsia oo ja tuskin tuleekaan.
Rahat on luvattu palauttaa kaikille muille paitsi niille, jotka ovat toivoneet, että palautus lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen. Keräyshän oli alunperinkin lainaksi eikä lahjaksi.
Minua jotenkin niin tympii tuollainen ap:n kaltaisten ihmisten mielenlaatu, että perehtymättä asiaan lainkaan ajatellaan kaikesta negatiivisesti. Ikään kuin tuossakaan keräyksessä yksikään sentti olisi heiltä pois.
Ja ei, en ole itsekään osallistunut, vituttaa vaan tällaiset kyselijät. Pilaatte ilmapiirin missä tahansa liikuttekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos väännän someen ja iltalehteen nyyhkytarinan ja laitan tilinumeron, hyväuskoiset hölmöt syytää mulle kymmeniä tuhansia ja voin ihan rauhassa lähteä vaikka Meksikoon kunhan varmistan minkälainen matkavakuutus mulla on?
Saattaa verottaja, ehkä jopa poliisi, kiinnostua jossain vaiheessa
Mut kiitti vinkistä!
Niinpähän tuo näyttää olevan.
Oikeastaan mulle ihan sama kun ei ole senttiäkään kiinni tapauksessa. Jos sulla on, kysy suoraan tuolta tyttäreltä