Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui, kun saavutit haaveesi? (kihlat, naimisiinmeno, omakotitalo, koira, lapset ja farmariauto yms.)

Vierailija
09.04.2016 |

Oletko onnesi huipulla vai petyitkö odotuksiin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ei ole olleet ikinä mun haaveita.

Vierailija
2/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sitä alkaa miettiä seuraava tavoitetta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olenkohan joku alien, kun noista yksikään ei koskaan ole ollut mulla haaveena. Enkä ole niitä saavuttanutkaan, jos ne siis jonkinlaisia saavutuksia ovat.

Oikeastaan ainoa haaveeni elämässä on ollut, että saisin elää terveenä ja läheiseni myös. Se on suurilta osin täyttynyt (ennen kuin viisikymppisenä sairastuin syöpään) ja se on tuntunut todella hyvältä. Jokaisena terveenä päivänä muistin olla kiitollinen asiasta, ja läheisteni terveydestä olen yhä.

Vierailija
4/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valkoinen lankkuaita? 😀 Ei tämä maailma vielä valmis ole, eivätkä haaveet loppuneet. Osa on täyttynyt, osa täyttymättä, osa muuttunut, niitä tulee ja menee. Abstraktimmat asiat ovat vaikeampia saavuttaa.

Vierailija
5/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja elin elämääni tyytyväisenä siihen asti että mieheltä löytyi pahanlaatuinen syöpäkasvain

Vierailija
6/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ajatellut niitä haaveina. Ne ovat vain elämää. Haaveilen ihan muunlaisista asioista.

Vierailija
7/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveeni on saavuttamatta, mutta se ei ole materiaalinen.

Vierailija
8/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoinen elämä kuulostaa sellaiselta, että ulkoisesti on kaikki hyvin, mutta sisäisesti ihminen on kuollut. Missä henkiset tavoitteet?

Vierailija
9/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta haaveet kuuluvat lapsuuteen ja nuoruuteen. Aikuinen ohjaa toimintaansa ennemmin elämänarvojen kuin epärealististen fantasioiden avulla. Prinsessahäistä ja komeasta miehestä unelmoiva kolmikymppinen vaikuttaa lähinnä keskenkasvuiselta.

Vierailija
10/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa ei ole eikä tule ja on vain yksi lapsi..muuten kaikki löytyy. Ei ne oo ollut mun haaveita,ne on tullut "koska niin kuuluu tehdä".. Kaipaan jotain muuta,mutta en oikein tiedä mitä :( en oo koskaan oikein tiennyt mitä haluan elämältä..ei oo ollut haaveammattia tms.

Vierailija
11/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seurasi et olen hyvin hyvin onnellinen <3 seuraavia haaveita toteuttamaan!

Vierailija
12/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi noita haaveiksi, mutta osa noista oli tiettyjä tavoitteita. Olen saavuttanut elämässäni kaikki tavoitteeni. Sen jälkeen olen elänyt tyytyväisenä tilanteeseen, ja toivonut että asiat saavat jatkua sellaisenaan. Pidän rutiineista, pidän arjesta ja siitä kun elämä rullaa tasaisesti.

Vierailija
13/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin saavutuksistani. Pitkistä metsälenkeistä koiran kanssa, lapsien hauskoista jutuista ja hyvästä seurasta, omakotitalon isosta terassista kesäillan auringossa miehen kanssa kuohiviinilasillisen kera, farkkuun mahtuu mukavasti tavaraa tyttöjen reissulla. Haaveilu jatkuu :-) Nuo on kaikki itsessään materiaa. Arvot on jotain muuta.

Vierailija
14/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri mitään.

Jokapäivä yhden päivän lähempänä kuolemaa :D

En milloinkaan luovu tästä positiivisesta ajattelutavastani :)

En ole täysin onnellinen, mutta en myöskään onneton

Kun on työtä ja velaton talo ja autot se vähän rauhoittaa mieltä mutta silti outo tunne että ihan kuin vielä jotain puuttuisi

Vierailija
15/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaiken ja kaikki on veitsenterällä. Itse olen pätkätyökierteessä, taas työtön. Mies menetti työn ja melkein viisikymppisenä on todella huonossa asemassa työmarkkinoilla. Tulot siis romahtaneet. Onneksi talolaina on aika vähissä, mutta muuten ollaan tätä vauhtia siinä pisteessä, että on pakko myydä talo. Se farkkukin ostettiin uutena, mutta nyt se vanhenee pihassa ja ei ole varaa edes huoltaa. Vielä on hyvä auto, mutta kuinka kauan...

Vierailija
16/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristörikollinen kirjoitti:

Eipä juuri mitään.

Jokapäivä yhden päivän lähempänä kuolemaa :D

En milloinkaan luovu tästä positiivisesta ajattelutavastani :)

En ole täysin onnellinen, mutta en myöskään onneton

Kun on työtä ja velaton talo ja autot se vähän rauhoittaa mieltä mutta silti outo tunne että ihan kuin vielä jotain puuttuisi

Ai ai, ettei olisi hevoskuumetta. ;) Pian teilläkin kirmaa takapihalla oma raudikko... Mutta tosissaan, kannattaa kyllä hankkia se hevonen niin kauan kuin on vielä vuosia aikaa nauttia siitä.

Vierailija
17/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen ja myös saavutan haaveitani jatkuvasti. Jokaiselle haaveellekin täytyy vain asettaa realistiset tavoitteet ja miettiä mitä on valmis tekemään niiden haaveiden eteen. Ja hyväksyä, että kaikki ei tapahdu heti ja joskus haaveita täytyy muokata.

Vierailija
18/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenhaaveeni ainakin toteutin ja opiskelin opettajaksi. Nyt en elä haaveillen, vaan nauttien tästä hetkestä. Nuo yllämainitutkin löytyvät, koiraa lukuunottamatta, mutta en ole pitänyt niitä tavoitteina, joiden puuttuminen tekisi elämästäni jotenkin epätäydellistä. Jos haaveilen jostakin, ne usein ovat myös toteutettavissa ja pientä puuhaa tuntuu koko ajan olevankin tekeillä ja suunnitteilla. Kaikin puolin olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.

Vierailija
19/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholistiperheestä joten olen nuoruudessani haaveillut todella paljon millainen elämäni tulisi olemaan.

Nyt olen toteuttanut haaveeni, osaksi työn ansiosta, osaksi tuurilla ja osaksi epäinnistumisilla mutta ne kun kaikki laskee yhteen on minulla ihana aviomies, terveet lapset, mukava työpaikka ja koti joka tuntuu kodilta:) kyllä, olen erittäin onnellinen:)

Vierailija
20/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pöhkö täytyy olla että alkaa vängätä "noi ei ole mun unelmia". Eiköhän aloituksessa olleet asiat ole vain esimerkkejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi