Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkeekö muutkin menkkojen aikana ihan mitättömille asioille?

Vierailija
09.04.2016 |

Siis en kestä enää. Aamulla itkin kun vesilasi kaatui, facebookissa oli video jossa pingviini suree kuollutta poikastaan, siinä kohtaa tuli oikein kunnon ulvonta. Sain postissa kortin lomalla olevalta mieheltäni ja aloin itkeä vaikkei hän ollut kuin kahden viikon matkalla. Oli vain niin mieletön ikävä.

Mistä mitättömistä/hulluista syistä muut on itkeneet? Saa kertoa tapauksia vaikkei olisikaan ollut juuri silloin menkkoja :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostakin ketjusta, ettei joku palstalainen ehtinyt saamaan Lidlin tarjousmaksalaatikkoa. Itkuhan siinä tuli, kun noinkin pieni ja inhimillinen toive jäi täyttymättä 😞

Vierailija
2/13 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itkee :D

Vierailija
4/13 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken kivusta.

Vierailija
5/13 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken. Kerrran itkin kun kadun reunassa oli 4 autoa. 3 oli punaista ja yksi valkoinen. Itkin kun se yksi oli erilainen...

Vierailija
6/13 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä toi pingviinijuttu itkettäis mua ihan ilman menkkojakin. Olen herkkä ihminen, tykkään elämistä ja lapsista. Jos niille sattuu jotain pahaa, se on todella raskasta, vaikka lukisi vain uutisista.

Vierailija
7/13 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menkkojen aikaan mutta ennen niitä kyllä 😃 Muutenkin mulla on hankalat PMS-oireet ja tuo itkeskely kyllä liittyy niihin. Yksi päivä itkin töihin ajellessa miettiessäni pojan kotoa pois muuttamista.. poika käy lukion ekaa eikä ole vielä pariin vuoteen lähdössä minnekään 😃

Vierailija
8/13 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei niinkään itketä, mutta ahdistaa kyllä. Saatan jäädä kiinni joihinkin pikkuasioihin enkä pääse niistä yli. Esimerkiksi nyt yksi lapsen harrastukseen liittyvä, epäoikeudenmukaiseksi kokemani asia, velloo mielessä saaden järkyttävät mittasuhteet. Normaalisti tämä asia ei ahdistaisi.

Vierailija
9/13 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menkkojen aikaan mutta ennen niitä kyllä 😃

Minä taas itkeskelen menkkojen jälkeen (tai niiden lopussa). Ennen niitä vain ärsyynnyn kaikesta. 

Vierailija
10/13 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ymmärtää miten naisia on päästetty esim. astronauteiksi...

Vierailija
11/13 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy rauhoittua! Pyydä miestäsi ottamaan kiinni molemmista hartioista ja ravistelemaan ja heiluttamaan oikein kunnolla niin uskoisin että sillä rauhoitut!

Vierailija
12/13 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
13/13 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken viikko ennen menkkoja. Aika monesti itkettää, kun "kukaan ei välitä minusta" plus just kaikki ihan pienet asiat. Onneksi tajuan yleensä, että tää johtuu nyt vaan menkoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi