Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahhah! Muistan, miten pari silloin lapsetonta pariskuntaa naljaili meille aina meidän "sinappikoneesta" ja nykyään

Vierailija
09.04.2016 |

Meidän sinappikone on jo iso koululainen ja molemmilla perheillä on tätä nykyä kaksikin sinappikonetta kummillakin.
Hahhah!

Pilkka sattuu omaan nilkkaan, vai mites se nyt menikään. 😜

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tsiisus

Vierailija
2/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sulla on ikää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa , että pystyt löytämään jotain positiivista elämässäsi. Tosin odotahan vaan teini-ikää ..😂

Vierailija
4/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvaa. Onpa tosiaan kamala pilkka...? 

Vierailija
5/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta siitä tulee teini, joka on pahempi kuin sinappikone.

Vierailija
6/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa , että pystyt löytämään jotain positiivista elämässäsi. Tosin odotahan vaan teini-ikää ..😂

Sivusta: parvi teinejä on musta helpompi hallita (ja hauskempaa seuraa) kuin yksi kuusivuotias, sinappikoneista puhumattakaan. Näin me olemme erilaisia 😀

Vierailija
7/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri naljaili talon hankinnan ja häidemme jälkeen, että kyllä kohta teiltäkin raikaa huuto ja mekastus kohta, imitoi vauan itkuakin vielä. On nyt itse kahden pienen lapsen yh-äiti ja joskus muistaa vieläkin huomautella tuosta. En ole raaskinut pilata toisen iloa kertomalla, että meillä on ihan sterilisaatio ehkäisynä kyllä jo, että ei nyt hirveän todennäköisesti tule saamaan niitä naurujansa. Hoidan kyllä lapsiansa aina joskus ja nyökkäilen vain kun aloittaa tuon katkeran pöhköilynsä, kaikilla meillä on virheemme.

Vierailija
8/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri jaksoi aina halveksua ja pyöritellä silmiään, kun tein lapsen kohtuu nuorena (25v.). Pilasin kuulemma elämäni ja urani, kun olin vuoden pois työelämästä työuran alkupuolella. Jaksoi myös aina kertoa kovaan ääneen kuinka ei tulisi koskaan tekemään lapsia. Nyt seitsemän vuotta myöhemmin minulla on edelleen yksi, nyt jo iso lapsi. Hänellä on alle kaksivuotiaat kaksoset. Vähän olen vahingoniloinen, sillä uralla eteneminen on helpompaa, kun on isompi lapsi, jonka takia ei tule niin paljon poissaoloja. Ja muutenkin elämä on taatusti seesteisempää kuin taaperoikäisten kaksosten kanssa.

Vierailija
9/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huvittaahan tuo vähäsen, kun silloin oltiin niin lapsettomia niin lapsettomia.

Mutta niin lapsellinen en kuitenkaan oo, että menisin itse heille päin naamaan naljailemaan asiasta. Naureskelen vain mielessäni. Ap 😚

Vierailija
10/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimyskerho on saanut uusia jäseniä. Onnea!

Vierailija
11/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kauheaa olla vanhempi. Ajatella, että sen pikkulapsiperheen jälkeen ei koita vapautta vanhemmuuden nöyryytyksistä ja lapsiperhe-elämn ahdistuksesta, vaan se lapsi on vain "iso koululainen", ja sama paska jatkuu vähän eri paketissa.

Kyllä näillä lisääntyillä täytyy olla aivot jotenkin erilaiset kuin meillä muilla.

Vierailija
12/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kauheaa olla vanhempi. Ajatella, että sen pikkulapsiperheen jälkeen ei koita vapautta vanhemmuuden nöyryytyksistä ja lapsiperhe-elämn ahdistuksesta, vaan se lapsi on vain "iso koululainen", ja sama paska jatkuu vähän eri paketissa.

Kyllä näillä lisääntyillä täytyy olla aivot jotenkin erilaiset kuin meillä muilla.

Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. Kyllä sunkin mieli voi muuttua, kun vähän tuosta aikuistut. 😏 Ap

Vierailija
13/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme lapsen opintojen keskelle. Rahasta oli ensimmäiset vuodet tiukkaa, joten emme päässeet esim. matkustamaan ennen kuin tytär oli neljä. Kaksikin opiskelukaveriani piti meitä suorastaan idiootteina, kun teimme lapsen köyhyyteen ja luovuimme opiskelijabileistä, matkoista ja ravintolareissuista hetkeksi. He olivat näitä, jotka halusivat kaiken valmiiksi ennen lapsia. Nykyisin meillä on ihan keskiluokkaiset tulot eikä lapsi varmasti kärsinyt merkkivaatteiden, ravintolaillallisten ja Afrikan kiertomatkojen puutteesta silloin alle neljävuotiaana. Nyt voisi kärsiäkin, kun on jo esiteini. Näistä opiskelukavereista toinen kärsii lapsettomuudesta ja postailee avoimen katkerana "ikuisesti kahdestaan"-itkuvirsiä Facebookiin. Toisella on alle kouluikäinen poika, jolla on ADHD/asperger tms. ja elo perheessä näyttää Facebookin perusteella olevan aika rankkaa. En ole vahingoniloinen, ovat varmaan tajunneet jo oman naiviutensa meidän valintojen avoimen arvostelun suhteen.

Vierailija
14/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. Kyllä sunkin mieli voi muuttua, kun vähän tuosta aikuistut. 😏 Ap

Aloitus ja tämä kertoo jo kaiken ap:stä. Ei jatkoon.

Vierailija
15/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä velana välillä ajattelenkin, että onko todella mun velvollisuuteni tehdä lapsia. Voinko jättää koko seuraavan sukupolven ap:n kaltaisten ihmisten kasvatettavaksi? Puistattava ajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän