Mitä ajattelet ihmisestä jonka puheenaiheet on tätä luokkaa
"Muistatko sen Sannan meidän koulusta, siitä on tullut ihan mielettömän kaunis!"
"Ai sulla on tollaset kengät, mä pidän tollasia salilla".
"Kumpi on susta kauniimpi Angelina Jolie vai Jennifer Lopez?"
"Ei kai nää aurinkolasit näytä hirveiltä mun päässä?"
Kommentit (18)
Ajattelisin että kova tarve jutella jotain, mutta ei oikein ole mitään mistä puhua. Voihan tuollainen smalltalk olla joillekkin parempi kuin hiljaisuus.
Todella vähä-älyistä!!!!!! Voisivat vähän miettiä, mitä päästävät suustansa! >:( Tuollaiset puheet loukkaavat minua, olenhan itse niin korkea-älyinen!
Vastapuolen kapasiteetista. Minä "säästän" aina tuon tason juttuaiheet tiettyjen kavereiden tapaamisiin, kun niiden kanssa ei voi jutella muusta kuin ulkonäöstä ja pinnallisista asioista. Ovat muuten tietysti aivan ihania kavereita ja siksi niitä haluankin tavata edelleen :)
Ajattelen, että varmasti kirjoittelee aktiivisesti aihe vapaalle. Tuollasia kanojahan täällä valtaosa on.
Ukollahan on tilannetajua vaikka muille jakaa!
Ajattelen, ettei ainakaan minun ystäväpiiriini lukeudu. Eikä edes 17-vuotian tyttäreni.
Mieluummin toi kun
"Putin on kaiken takana"
"Matuja siellä matuja täällä"
"Luin facebookista että matut...."
"Soldiers of odinit turvaa meidän naisten elämää"
Ajattelen, että ulkonäkö on hänelle aika tärkeä ja kiinnostava asia. Ei siinä mitään, kunhan ei rupea muita arvostelemaan. Sellaista en kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Todella vähä-älyistä!!!!!! Voisivat vähän miettiä, mitä päästävät suustansa! >:( Tuollaiset puheet loukkaavat minua, olenhan itse niin korkea-älyinen!
Ei ole sanaa korkeaälyinen. Sana jota hait on älykäs.
T. Sarkasmikone huollossa
Sosiaalinen, mutta ei välttämättä sosiaalisesti lahjakas.
Jos puhuu vain ulkonäöstä niin ahdistavaa, jos keskustelee myös kaikesta muustakin niin on ok. Itsekin ihastelen kivoja vaatteita ym.
Ei jaksa...