Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työpaikallani kiistämätön alfa

Vierailija
09.04.2016 |

Istumme avokonttorissa. Pystyn olemuksellani ja puheellani muuttamaan toimiston tunnelmaa ihan mihin suuntaan haluan. Jos olen huonotuulinen, ovat kohta muutkin. Jos olen humoristisella tuulella, kohta kaikki heittävät läppää ja ovat iloisia.

No, se nyt vaan on iän ja itseluottamuksen ja osaamisen yhteistulos. Osaan kyllä istua hiljaa omissa oloissani. Se vaan, että yleensä toiset sitten vaipuu apatiaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taidat olla vain energiasyöppö jota muut pelolla seuraa, että millähän tuulella mahdat tänään olla. Kaikilla on kivempaa silloin kun et ole paikalla. 

Juuri näin. Mikään ei ole rasittavampaa kuin tuulella käypä työkaveri. Joko tullaan töihin naama norsunv...lla tai röhönauru kaikuu häiriten muiden työntekoa. Välimuotoja ei ole. Ja sitten nämä tuulella käyvät vielä luulevat olevansa jännittäviä ja pystyvät hallitsemaan työkavereitaan kun oikeasti kyse on siitä että työyhteisö häirintyy ihmisestä joka ei osaa käyttäytyä ja jättää huolensa kotiin ja porukka on liian hienotunteista että sanoisi suorat sanat sillä sitä draamailua mitä siitä seuraa ei kestä kukaan.

Ei ole kummoinen työyhteisö, jos ei pysty laittamaan "kuriin kaikkien vihaamaa yksilöä".

Luulisin.

Olen mitä olen, ihan sama; työyhteisö peilaa käytöstäni. Pitäisi kai sitten ruveta freelanceriksi. AP

Vierailija
22/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taidat olla vain energiasyöppö jota muut pelolla seuraa, että millähän tuulella mahdat tänään olla. Kaikilla on kivempaa silloin kun et ole paikalla. 

Juuri näin. Mikään ei ole rasittavampaa kuin tuulella käypä työkaveri. Joko tullaan töihin naama norsunv...lla tai röhönauru kaikuu häiriten muiden työntekoa. Välimuotoja ei ole. Ja sitten nämä tuulella käyvät vielä luulevat olevansa jännittäviä ja pystyvät hallitsemaan työkavereitaan kun oikeasti kyse on siitä että työyhteisö häirintyy ihmisestä joka ei osaa käyttäytyä ja jättää huolensa kotiin ja porukka on liian hienotunteista että sanoisi suorat sanat sillä sitä draamailua mitä siitä seuraa ei kestä kukaan.

Ei ole kummoinen työyhteisö, jos ei pysty laittamaan "kuriin kaikkien vihaamaa yksilöä".

Luulisin.

Olen mitä olen, ihan sama; työyhteisö peilaa käytöstäni. Pitäisi kai sitten ruveta freelanceriksi. AP

Uskon että sitä toivoo moni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa, kun jollain on noin suuret luulot itsestään. Kannattaisiko herätä todellisuuteen. Et ole sen kummempi kenenkään mielestä. Myötähäpeää he vain tuntevat takiasi.

Vierailija
24/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on myötähäpeästä kyse.

Meillä on aika erikoinen työyhteisö, joka tapauksessa. Kaikki saavat diivakohtauksia, kaikki murjottavat tai tuulettavat kun siltä tuntuu.

Mutta. Minä olen ainoa, joka pystyy hallitsemaan sitä, mihin suuntaan (hysteria tai apatia) tunnelma siirtyy.

Sorry, you either got it or you don't got it.

Vierailija
25/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä korkeasaaressa?

Vierailija
26/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä korkeasaaressa?

Reps 😂. Ap onkin apinoiden kouluttaja!

Vierailija
27/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin.

Kun kohtaa aggressiivisen mt-potilaan kannattaa myötäillä. Sama koskee äärirasittavia pellejä: pääsee helpoimmalla kun olevinaan kiinnostunut ja myötäilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi