Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallan tilata seksilelun Amerikasta, jos sitä pitää käydä tullissa esittelemässä?

Vierailija
09.04.2016 |

Näin on kuulemma käynyt. Mulla on muutenkin mieletön sosiaalisten tilanteiden pelko, niin miten pystyn käymään avaamassa pakettiani tullin virkailijoille ja sanomaan että "tämmöinen tämä on, tuo pää menee sisään ja niin". En uskaltaisi astua koko rakennukseen sisään.

Voiko Suomeen tilata jotain ilman että täytyy naamakkain asioida???

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:)

Mä tilasin tosi kinkyjä bdsm-kirjoja jenkeistä. Ne piti tullata ja eka lomake ei riittänyt. Jiku verovirkailija lähetti mulle mailia ja pyysi multa sähköpostilla yksilöityä listaa kirjoista, nimikkeineen jne. No, ne olivat ihan törkeän nimisiä, mutta pakkohan se lista oli lähettää... Pikapuoliin tuli vastaus, että "kiitos nämä tiedot riittävät"... Saattoi piristää sen verovirkailijan päivää siellä ;)

Niinpä! Olisiko tosi kiva käydä sitten paikan päällä niitä pläräämässä, jos eivät usko sun sanaa että mitä siellä laatikossa on? (Eikä luota läpivalasuun tai mitä ne tekee.)

Ap

Vierailija
22/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselijöille tiedoksi :

Se on Justin Bieber seksinukke.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselijöille tiedoksi :

Ap

Tämä ei sitten ollut ap.

Ap

Vierailija
24/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselijöille tiedoksi :

Ap

Tämä ei sitten ollut ap.

Ap

Älä viitsi.

Ap

Vierailija
25/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn vaan. Jos pitää selitellä tullille, niin ajattelet vaan, että ne ovat sikakateellisia sulle kun oma seksielämänsä on kerran vuodessa pimeässä peiton alla minuutin ;)

Vierailija
26/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeesti vaan, voidaan testata takahuoneessa ihan kahestaa ilman kameraa. Liukkaria meillä on aina valmiina.

Vierailija
27/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää pystyyn vaan. Jos pitää selitellä tullille, niin ajattelet vaan, että ne ovat sikakateellisia sulle kun oma seksielämänsä on kerran vuodessa pimeässä peiton alla minuutin ;)

Taitaa kyllä käydä niin, että jos pyytävät käymään sanon että kiitos ei kiitos, saavat lähettää takaisin aivan sama mulle. :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme