Miten Kalle Munck voi tuhlata kaikkeen vaikka hänellä on 120 000€ velkaa?
Kommentit (8)
Onko tuo siis ulosottovelkaa? Jos liität sen jotenkin vähävaraisuuteen?
Asuntovelksiahan tuo ei ole edes paljon. Voisi sanoa että jos on noin pieni asuntolaina, niin ei ole varmaan kovin paljon tulojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on 120 000 e velkaa.
No asuntolainaa varmasti onkin mutta nyt ei ole siitä kyse kun asuvat vuokralla.
No ainakaan Marion ei ole aina asunut vuokralla, joten ehkä pystyvät sillä varallisuudella elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No asuntolainaa varmasti onkin mutta nyt ei ole siitä kyse kun asuvat vuokralla.
Aika vitun typerää, jos on 120000€ velkaa ja asuu vuokralla.
Ellei sitten velka ole seurausta jostakin tragediasta, johon itse ei ole voinut vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vitun typerää, jos on 120000€ velkaa ja asuu vuokralla.
Ellei sitten velka ole seurausta jostakin tragediasta, johon itse ei ole voinut vaikuttaa.
Ei välttämättä ole typerää. Jos ostetusta asunnosta saa kovempaa vuokraa kuin asunnosta jossa asutaan. Voi asunnon vuokrataloilla lyhentää lainaa.
eiköhän tuo 120.000 velka kohdistunut
siihen Marion Entertainment Oy: öön .
jonka osakkeiden kauppa pitää ilmoittaa verottajalle , siitä maksetaan 2% varain
siirtovero , mikähän kirjapaino sai urakan
painaa leimaverosta varainsiirto veroiksi
muuttuneet lomakkeet . Marion on viisas eikä osta asuntoa muehen kanssa jolla
on ulosotto velkaa ja elatusmaksuja rästissä , vanha nainen voi saada nuoren miehen joka tarvii elättäjää , itse sain elättää 1. ja 2. mieheni kun en tajunnut
rakkauden ja vedätyksen eroja ...
Ottamalla lisää velkaa?