Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä antoi kaverinsa puhaltaa tupakansavua 4-vuotiaani naamalle, sitten nauroivat kun lapsi yski

Vierailija
09.04.2016 |

Olen ihan helvetin vihainen nyt. Miehen käskin omaan kotiinsa ja tämä kaveri ei ole tervetullet meille enää ikinä. Miten lapsellinen osaa 30-vuotias ihminen olla?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti: JSSAP!! Mä oon joutunut olemaan pienestä asti passiivinen tupakoitsija, koska niihin aikoihin ei sen vaaroista niin paljoa tiedetty. Nyt mulla on astma, johon saa kyllä rahaa kulumaan ihan kunnolla Kela-korvauksista huolimatta. Muista haitoista puhumattakaan.

Vierailija
22/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti: JSSAP!! Mä oon joutunut olemaan pienestä asti passiivinen tupakoitsija, koska niihin aikoihin ei sen vaaroista niin paljoa tiedetty. Nyt mulla on astma, johon saa kyllä rahaa kulumaan ihan kunnolla Kela-korvauksista huolimatta. Muista haitoista puhumattakaan.

On meidänkin perheessä astmaa, vaikka ei ole altistuttu tupakoinnille.

Vaikka tupakointi onkin typerä roskaväen tapa, niin ei siitä nyt ihan kaikkia ongelmia voi syyttää, vaikkakin usein on näihin osallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vihainen tällä hetkellä että vain huutaisin hänelle. Yritän kerätä itseni ja muotoilla järkevästi etten voi enää luottaa häneen.

Vierailija
24/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 siis ap

Vierailija
25/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omasta lapsuudestani, kuinka nimenomaan joillekin miehille oli suurinta hupia lasten härnääminen ja suoranainen kiusaaminen. Pelottelua, tahallista vedättämistä, lempilelun tms. kätkemistä ja väkisin syliin ottamista. Sitten, kun joku sai tarpeekseen ja rupesi itkemään, nämä sankarit nauraa röhöttivät, että "nytkö se sitten leikistä suuttui". Tietyntyyppisillä miehillä tuntuu olevan tarve pönkittää egoaan kokemattomampien ja heikompien kustannuksella, vaikka kyseessä olisi pieni lapsi. Tosin joukkoon mahtuu myös heitä yksinkertaisia, joiden käsitys huumorista on toisen mielen pahoittaminen ja yleinen perseily. Hyvä juttu ap, että aiot ilmoittaa miehelle, ettet tuollaisen tempauksen jälkeen enää voi luottaa häneen.

Vierailija
26/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä ilmoitat hänelle ettet voi enää luottaa häneen?! Mitä hemmettiä?!? Jatkatko sä vielä tuon idiootin kanssa? Kai tajuat mitä kaikkea hän voi lapsellesi tehdä, jos tuollainenkin on hänestä hauskaa? Tai että edes hengailee ihmisen kanssa kenelle tulee mieleen puhaltaa savua lapsen päälle.

Vierailija
27/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi ne miehet varmaan kokeilevat seksiä tyttösi kanssa....  en päästäisi lähelle.

Vierailija
28/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaista se suomalainen lähiöelämä on, mutta kyllähän tässä wt-mittarit vetäs punaselle taas kerran. 

Vierailija
29/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan sanonut sanonut puhaltajalle, että jos enää ikinä yrittää toiste yhtä idioottimaista temppua, isken nyrkkini hänen naamaansa. Ja miesystävälle toteisin, että tästä puhutaan kun ollaan kaksin ja vastauksesi ratkaisee nukkuuko sohvalla toistaiseksi vai eri osoitteessa pysyvästi.

Haastakoon oikeuteen, sillä sanani ei ole pelkkä uhkaus, vaan toteamus mitä tulee tapahtumaan, jos hän vahingoittaa lapseni terveyttä enää ikinä. Eli itse omalla käytöksellään päättää kohtalonsa.

Tietysti sanani painaa enemmän kuin tyhjän uhkailijan, sillä olen aina pitänyt sanani.

Vierailija
30/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä ihmeen puhuttavaa tuossa enää on kummankaan miehen kanssa. 

Puhu lapsesi kanssa ja pyydä anteeksi että olet päästänyt hänen elämäänsä ja hänen lähelleen tuollaisia idiootteja. Ja lupaa ettet enää tee niin.

Vierailija
31/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vielä sopia asian puhumalla, muttei mennyt perille. Alkoi syytellä että niuhotan ja suutun pienestä, ei lapsi siihen tupakan savuun kuulemma kuole. En voinut enää jatkaa hänen kanssaan koska lapseni on minulle tärkeintä ja rakkainta maailmassa. Miehen tavaroita on vielä täällä ja niiden luovuttaminen täytyy tehdä jotenkin niin että olen turvassa ja varsinkin lapseni.

Ap

Vierailija
32/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kauan ollut yhdessä? Todella hienoa, että suutuit tuosta ja käskit ukkojen häipyä. Älä välitä noista wt-huutelijoista, jos olisit sellainen, jatkaisivat miehet tuota hupia edelleen. Tsemppiä!

Vierailija
33/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt hölmöä tai lapsellista, mutta ei se muksu siihen kuole.

Vierailija
34/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät polttaneet sisällä vaan tyttöni oli keinumassa ja miehet polttivat siinä tupakkaa. Joku älyvapaa ajatus tuli sitten mieleen ja puhalsi savut keinuvan lapsen naamaan. Ennen tätä tapausta uskalsin luottaa lapseni hänen vastuulleen mutten todellakaan enää.

Ap

Aina vain pahenee. Eikös lasten leikkipaikoilla tupakoiti ole peräti laitonta?

Kyllä esimerkiksi kerrostalon pihalla saa röyhytellä keuhkojen täydeltä siitä huolimatta vaikka siellä olisikin keinu ja hiekkalaatikko.

Vierailija
35/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rispektiä! Hyvä että annoit jätkälle monoa.

Tästä tietty jää kyllä sulle trauma ja ehkä myös lapselle; tulee vaikuttamaan sun seuraavassa parisuhteessa. On toki syytäkin olla alkuun vähän epäluuloinen miten oman lapsensa voi antaa olla kumppanin kanssa. Mutta jos sitten aikanaan se sun seuraava kumppani kuitenkin vaikka toivottavasti sattuis olemaan luotettavaa ja hyvä tyyppi, niin parasta että kerrot tämän episodin kumppanillesi jo alkuvaiheessa, että hän ymmärtää miten sinua ja lastasi on haavoitettu.

Vierailija
36/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ihmisestä kertoo jo kaiken tarpeellisen että vielä nykyaikana tupakoi.

Vierailija
37/37 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei se yhden puhaltamisen terveyshaitta niinkään mutta tuo kuvio kokonaisuutena on jotain niin tyylitöntä ja surkeaa, äijät polttaa lapsen lähellä ja huvittelee puhaltamalla savua naamalle... seuraavaksi annetaan maistaa viinaa ja on niin hauskaa kun lapsi yskii. Jos joku on valkoisen roskaväen juttua niin tuo. Jättäisin jos haluat lapsellesi parempaa tulevaisuutta.