Kyllästyin miehen ärsyttävään tapaan
Eli siihen, että mies heittelee vaatteensa pitkin lattioita, jättää ne sohvalle, keittiön pöydälle yms. eikä koskaan pyykkikoriin. Onnistuu myös hukkaamaan joka ikisen käsittelemänsä tavaran, eikä sitten viitsi etsiä niitä. Olemme asuneet yhdessä nyt kaksi vuotta, olen asiasta maininnut, mutta ukko ei muuta tapojaan. Olen myös huutanut ja nalkuttanut, uhkaillutkin, mutta ei auta. Haluaisin, että koti on siisti ja tavarat ovat paikoillaan.
No, sitten päätin vähän näpäyttää miestä: oli taas jättänyt paitansa vessan lattialle, joten nappasin ne ja piilotin vessan roskakoriin (korissa ei ole mitään, sillä mies ei koskaan laita sinne mitään). Piilotin myös pyöränsä avaimet. Tästä on nyt viikko aikaa. Katsotaan, milloin huomaa että puolet paidoista sekä pyörän lukon avaimet puuttuvat.
Kiitos kun sain avautua, tuomitkaa tai tukekaa! Hyvää yötä! 😘
Kommentit (8)
Sinäkö teet siellä kaikki, ruuasta lähtien. Otat poskeen, et saa moloa koskaan kunnolla, siivoat, peset pyykit etcetc..?
Jos meillä löytyis joku vaate ruokapöydältä, jättäisin sen siihen ja kattaisin jonkun kuuman paistinpannun päälle. Sama jos kylppärin lattialla olis vaate niin pyyhkisin jalkani suihkusta tullessa, lojuvat sukat sais mennä imuriin jne. Pitää olla jotain tapoja, jos meinaa toisen kanssa asua.
Mies on muuten ihana, mutta tuo vaatteiden nakkeleminen ympäriinsä on niin vittumaista että en kestä!
Meillä mies jättää tyhjät maitotölkit pitkin poikin keittiöö. Mä heitän ne tölkit sitten aina hänen juomalasiin jota käyttää päivän aikana. Saatan pinota kaikkea muutakin sellaiseksi huojuvaksi torniksi. Sen sijaan että muuttaisi tapojaan, kommentoi aina välillä: "Ai mä taisin jättää tän tölkin pöydälle".
Pönttö mikä pönttö
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä löytyis joku vaate ruokapöydältä, jättäisin sen siihen ja kattaisin jonkun kuuman paistinpannun päälle. Sama jos kylppärin lattialla olis vaate niin pyyhkisin jalkani suihkusta tullessa, lojuvat sukat sais mennä imuriin jne. Pitää olla jotain tapoja, jos meinaa toisen kanssa asua.
Hehheh, mä laitan myös esim jos mies on jättänyt rojujaan paikalleen ruokapöydälle, niin katan pöydän vaan sitten niiden tavaroiden päälle. Joskus en kata miehelle ollenkaan kun ei kerran ole tilaa.
Jep, eihän tuo mitään hyödytä, mutta ei siitä haittaakaan ole kun ei mies edes tajua.
Olet lapsellinen ja vittumainen. Koetko olevasi ylpeäkin vittumaisuudestasi?
Meillä on ajoittain samaa. Auton siisteys sen sijaan on miehelle elämää tärkeämpää.
Kerran kyllästyin totaalisesti huomauteltuani aikani likavaatteiden kerääntymisestä pitkin poikin ja keräsin kaikki miehen ympäriinsä ripottelemat pyykit kasaan ja vein ne hänen autonsa etupenkille. Huomasi ne seuraavana aamuna töihin lähtiessä. Sen jälkeen muisti pitkän aikaa viedä pyykit koriin, ja vielä nykyäänkin pelkkä lempeä muistutus tehoaa.
Itse tein saman tempun, ukko suuttui ja jätti. Ei ollut kyllä suhde ollut millään tavalla hyvä pitkään aikaan, joten ehkä se oli ihan hyvä juttu.
N33