Mies mököttää kun ei saanut bisseä
Ei olla vietetty aikaa yhdessä yli viikkoon. Mies oli yötöissä tämän viikon, nukkui tänään iltaan asti ja herättyään lähdettiin kauppaan. Siellä suunnitteli innoissaan iltaa, kunnes päästiin kassalle ja tultiin todenneeksi, että ollaan myöhässä ja oluset jää nyt kauppaan.
Autoon kun päästiin niin tajusin, että tuo on ihan tosissaan kiukkuinen. Ei puhu mun kanssa, enää ei halua tehdä mitään kun koko päivä on kuitenkin jo pielessä. Istuu olohuoneessa ja pelaa.
Mua niin ottaa päähän, tää on toistuva kuvio. Ymmärrän täysin ärsyyntymisen, mutta tässä ei nyt ole mitenkään kyse siitä että mies olisi "päässyt pitkästä aikaa tuulettumaan" tms, vaan on juonut joka viikonloppu nyt jo pidemmän aikaa ja vasta viime lauantaina oltiin isommissa bileissä yhdessä.
Näin käy usein, kun bisseä/kavereita ei olekaan tarjolla viikonloppuiltana niin toi jotenkin menee ihan äkäiseksi ja katkeraksi, julistaa miten helkkarin tylsää on ja koko päivä on ihan pilalla ja ihan sama tässähän vois mennä vaikka nukkumaan jo. En tiedä, miten siihen pitäisi suhtautua, että kun ei ole mitään bileitä, niin kaikki on turhaa eikä munkaan seura kiinnosta miestä ja hän tekee sen tosi selväksi.
Mun mielestä olisi ihan kiva vaikka vaan viettää aikaa yhdessä, mut eihän se nyt vaan käy, ei oo mitään järkeä tehdä mitään kun ei oo olutta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on juoppo, ap.
Ei tuollaisella amatöörimäisellä viikonlopputinttaamisella juopon nimeä ansaita; ukkohan ei edes varastoi piilopulloja kuin orava.
Tosijuopollahan ei ole alkoholiongelmaa - sitä nimittäin on aina saatavilla. Ja jos ei ole, kyseessä on harrastelija.
Eipä se että viikonloppuisin ottaa muutaman oluen vielä juopoksi tee, jos ei edes perseitä vedä. Mutta kyllä vähän mieheltäsi lapsellista käytöstä. Kumma kyllä jos ei ukolla mitään alkoa ole kotona, kyllä itseltäni yleensä aina löytyy pari pulloa viskiä, pari kirkasta ja jotain viinejä.
Siis aina pitää olla kotona pari laatikkoa bisseä siltä varalta että alkaa janottamaan.
M47
Olisiko ihan liikaa vaadittu, että ostaisit sille miehellesi jääkaappiin muutaman oluen valmiiksi? No tietenkin olisi, koska av-mamma ei tee ikinä yhtään mitään miehensä mieliksi.
kai se nyt aikuinen mieskin osaa ostaa kaljaa varastoon jos haluaa, mitä ihmeen perässävedettäviä porukoita täällä jukertaa minä kun ostin kaljaa niin sitä ostettiin koko kesäksi varastoon eli niin paljon kuin autoon mahtui saksasta tullessa ja niitä oli mukava särpiä iltaisin saunan jälkeen , joskus sitten avasin kuohari pahvilaatikon josta nautittiin vaimon kanssa pitkistä laseista
Miehesi on juoppo, ap.