Koetteko naiset vietelleenne miehenne?
Vai oliko niin, että mies toimi ja te valitsitte? En osaa vietellä :( Hankkia miestä siis, saada miehiä joista pidän kiinnostumaan. En halua vietellä miehiä, jotka lähtee mukaan ihan vain seksillä, sen tietää, millaisia ne ovat. Enkä kiihotu itse edes sellaisista pukeista.
Kommentit (8)
En saa koskaan kenenkään mieluisen miehen seuraa jos jään odottamaan että miehet tekee jotain. :( Mutta oon toivoton miesten kanssa jotenkin. Ujot pelkää mua, oon liian suora (en sänkyyn mene, mutta haluan heti seurustella) ja reippaita en kiinnosta.
ap
En tiedä viettelinkö mieheni? Tuskin. Eiköhän miehellä ollut tilanne hallinnassaan alusta loppuun. Mies oli kyllä hyvin viriili sinkkuna, mutta en ymmärrä miksi sen olisi pitänyt estää tunteitani häntä kohtaan?
HEL-NYC kirjoitti:
En tiedä viettelinkö mieheni? Tuskin. Eiköhän miehellä ollut tilanne hallinnassaan alusta loppuun. Mies oli kyllä hyvin viriili sinkkuna, mutta en ymmärrä miksi sen olisi pitänyt estää tunteitani häntä kohtaan?
Sä ootkin varmaan erilainen kuin mä. Viehätyn miehissäkin haasteista. Tai siis en tarkoita, ettekö sä viehättyisi haasteista mutta mua ei sytytä välttämättä ne miehet, jotka tarjoaa itseään. Tai ainakin tähän asti on ollut näin.
ap
En osaa ollenkaan. En osaa flirttaillakaan. Juttelen miehille mukavia, mutta en huomaa milloin homma menee heiltä asiallisesta kaverihommasta flirtin/kiinnostuksen puolelle, en osaa lukea sellaista ollenkaan. Oman mieheni kiinnostuksen tajusin siinä vaiheessa, kun hän päätti yllättäen pussata minua tanssiessamme. Olimme siinä vaiheessa tapailleet kaverityyliin pari kuukautta. Mies kertoi myöhemmin odotelleensa minulta jotain lähestymisvinkkiä, mutta kun sellaista ei tullut, hän epätoivoissaan teki suoran lähestymisen. Vasta sitten tajusin :)
Ehdottomasti minä olin se, joka vietteli -ensin:)
Vierailija kirjoitti:
En saa koskaan kenenkään mieluisen miehen seuraa jos jään odottamaan että miehet tekee jotain. :( Mutta oon toivoton miesten kanssa jotenkin. Ujot pelkää mua, oon liian suora (en sänkyyn mene, mutta haluan heti seurustella) ja reippaita en kiinnosta.
ap
Tuo särähti korvaan: Haluan heti seurustella. Yritä nyt herrantähden tutustua ensin! Johan tuota säikähtää jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTuo särähti korvaan: Haluan heti seurustella. Yritä nyt herrantähden tutustua ensin! Johan tuota säikähtää jokainen.
Mä en säikähtäis jos olisin ihastunut. Ehkä minuun ei vain ole ollut kukaan kiva tyyppi ihastunut. Tosin olen alkanut ajatella, että sellainen hitaampi tutustuminen olisi viehättävää. Siinä vain pelottaa joutuminen kaveriksi, ja etten vain ole toiselle tarpeeksi mielenkiintoinen tyyppi. Tosin sitä ei varsinaisesti seurusteluhalulla paranneta... Mulle ehkä kolahtais joku estoinen ihminen, mutta heille mä ainakin olen ollut ihan pelottava. Olen itsekin estoinen, vaikka annan ulospäin sen kuvan, että haluan edetä nopeasti. Haluan vain olla turvassa kun tutustun ja jos seurustelis, niin olisin turvassa enempi, kun toinen ei ehkä haluaisi jättää minua samantien. Äh, vaikea selittää.
ap
No minä viettelin mieheni ensin huumorilla, ja päinvastoin. Juteltiin puhelimessa ja yhdet valokuvat vaihdettiin, tavattiin vasta kolmen kuukauden jälkeen. Se oli ennen nettiä ja kännykkäkuvien lähettelyä. Mies oli aluksi vaikuttunut mun tisseistä, mutta se meni muutamassa viikossa ohi, eikä viettelytaitoja ole sen koommin juuri tarvinnut, tai niistä ei ole mitään hyötyä, seksiä saa enää 15 vuoden jälkeen ehkä kerran kuussa.