Piristäkää mua ja auttakaa jaksamaan vauvan kanssa :(
Olen ennenkin kirjoittanut tänne. Eli tulin raskaaksi ja poikaystävä oli onnessaan ja lapsi pidettiin josta nyt olen tietenkin superiloinen. Mutta huumeet ja viina veivät hänet ja jäin vauvan kanssa yksin. Perheeni ja exän perhei ei ole oikein kiinnostunut. Vietämme päivät vain sisällä päivät toiseen ilman mitään. Harrastuksia huonosti pienellä paikkakunnalla :( Mua masentaa kauheasti ja koulu alkaa vasta loppusyksyllä. Miten jaksan tätä samaa tylsää yksinäisyyttä joka päivä?
Olen muutaman äitikaverin onnistunut saamaan, mutta tänäänkin kaveri vain valitti kun mies menee 5h työvuoroon että kun on niiiiin yksinäistä ja tylsää ilman miestä ja huomenna vielä sama! Nieleskelin vain vieressä ja en kommentoinut asiaa.. Mun vauva 11kk ja ei osaa liikkua ja on hyvin kiukkuinen toisin kuin hänen vauva helppo. Ja olen kokonaan yksin. Muutenkin aina kun näemme hän aina puhuu miehestään. En jaksaisi kuunnella sitä pahentaa vain mieltä :(
Vauvan kanssa vaan pihalle näin ensihätään... Ulkoilma virkistää hyvin :) leikkipuistoissa voi treffata muitakin äitejä ja lapsia ihan vaikka juttuseuraksi..vauva keinuu kiikussa ja äidit höpöttää siinä samalla. Sinun kannattaa just neuvolassa sanoo aiheesta ja varmasti löytyy just vauvakerhoja tai mitä hyvänsä. Tiedän miltä tuntuu kun on vaa sisällä vauvan kanssa ja odottaa että päivä kuluu..:) tsemppii sinne! :)