Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa syöpäkö

Mika
08.04.2016 |

Hei vaan.koko juttu alkoi viime vuoden lokakuussa kun tuli heikotuksen tunne.hengenahdistusta,kurkkukipua,palan tunne kurkussa,suun kuivuminen.jälkeen päin tuli rintakipu,sydän pomppoilee ja tykyttää välillä kovaakin.mahassakin oli monta kipeätä kohtaa joiden takia kävin ultrassa ei näkynyt mitään.sitten tuli kives kipu joka olikin eturauhasrn tulehdus.kives ultrattiin.sitten on näitä vatsavaivoja ummetusta,nauhamaista kakkaa,papanamaisia ulosteita,maha sekaisin.koko aika ollut paineen tunne alamahassa ja uusimpana mikä alkoi tiistaina paineen tunne perä aukossa.yskää oli mut soma auttoi ja takapuolessa ei tuntunut peräpukamia.tärkein asia on että koko puolen vuoden aikana olen mittaillut lämpöä jotka heittelee 33,5-36,1 välillä.kilpirauhas munuais ja maksa arvot kunnossa.2 kuukautta sitten tuli yön aikana flunssa joka pisti kaikki paikat kipeäksi ja tuli jumalaton niskasärky mikä ei ole vieläkään menny ohi.sitten kasvoihini on tullut punoitusta.olen voinut aika huonosti aina välillä kuten nytkin.yläpään ja alapään tähystys tulossa noin 2 viikon päästä.pissa ja crp koko aika kunnossa.terveyskeskuksen lääkärit ei osaa sanoa mikä mua vaivaa kun koko aika tulee lisää vaivoja.kaula turvonnut mutta ei ylimääräisiä patteja tunnu. Kiitos jos jaksoit lukea

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan syöpä - tervetuloa IBS seuraan

Vierailija
2/3 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin yhden asian.vaikka nukkuisin yön hyvin niin olen koko päivän väsynyt.vessassa käynti on vaikeaa kun tuntuu Se paine tulevan jostakin muualta kuin peräaukosta.äsken huomasin että olen varmaan saanut korvalehden tulehduksenkin kun punoittaa ja on kosketus arka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina suun ja peräaukon tähystys ja iski vielä flunssakin näihin vaivojen päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan