En ole käynyt joulun jälkeen kampaajalla.t.ammattivalittaja
Kommentit (29)
Miten vaikeeta se on myöntää, että taas kerran kusetit avioerolla?
Vierailija kirjoitti:
Eikös sun ole nyt tärkeämpi säästää ne vähät rahasi muuttoa varten. Uuteen asuntoon tulee aina kaikenlaista hankkimista, mitä ei etukäteen edes osaa ajatella.
Anna hiusten huoletta harmaantua, kuka niitä koskaan edes katselee? Olen saanut kertomastasi sellaisen kuvan, että et käy koskaan missään eikä sun luonasi käy koskaan ketään.
Täytyyhän sitä koulun tapahtumissa käydä.ap
Mitä jumalan tähden me sun hiuksille voidaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sun ole nyt tärkeämpi säästää ne vähät rahasi muuttoa varten. Uuteen asuntoon tulee aina kaikenlaista hankkimista, mitä ei etukäteen edes osaa ajatella.
Anna hiusten huoletta harmaantua, kuka niitä koskaan edes katselee? Olen saanut kertomastasi sellaisen kuvan, että et käy koskaan missään eikä sun luonasi käy koskaan ketään.
Niin. Mutta sähän et käy vaan lähetät sinne miehesi. Niin olet itse kertonut.
Ammattivalepukki on taas perunut pyhät muuttopuheensa. Ei oo varaa muuttaa eikä itse osaa mitään tietsikkajuttujakaan, kato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta sähän et käy vaan lähetät sinne miehesi. Niin olet itse kertonut.
Osassa käyn ja osassa en käy. Käynhän mä kuitenkin hammaslääkärissä, työkkärissä yms paikoissakin.ap
Tuosta muuttoaiheen välttelystä jo tietää, että se on peruttu.
No tämä omilleen muutto taitaa olla ihan yhtä totta kuin Aruban matka...