Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko katsoa ensi maanantaina 11.22.63?

Vierailija
08.04.2016 |

Walking deadin jäätyä tauolle alkaa ensi maanantaina 11.22.63.

Sarjassa aikamatkustaja yrittää estää Kennedyn murhan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei maanantaisin klo 22 ole enää mun tv-katseluaikaa. Ihan liian myöhään tulee. Ei, enkä tallenna sitä minnekään, koska muuten en ehtisi enää tehdä mitään vaan katselisin kaikkea tallennettua ja sit jäis kaikki muu väliin. :-D

Vierailija
2/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta, aion katsoa. Kirja oli loistava. Vähän kyllä pelottaa, että se kokee saman kohtalon kuin Under the Dome; kirja oli mahtava, mutta sarja sössitty täysin kummallisilla ja typerillä sivujuonilla ja surkealla toteutuksella. Mutta avoimin mielin maanantaina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuota päivämäärää ole suomalaistettu? 22.11.-63?

Vierailija
4/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jo ekan jakson, tykkäsin! Suositukset multa siis :)

Vierailija
5/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Eikö sitten pitäisi olla Kävelevät Kuolleet ja vaikka Tuomiokirkon alla, samalla logiikalla?

Vierailija
6/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Eikö sitten pitäisi olla Kävelevät Kuolleet ja vaikka Tuomiokirkon alla, samalla logiikalla?

Pitäisi, tai sitten pitäisi jättää kaikki suomentamatta. Nykylinja on sekavaa.

Vierailija
7/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta, aion katsoa. Kirja oli loistava. Vähän kyllä pelottaa, että se kokee saman kohtalon kuin Under the Dome; kirja oli mahtava, mutta sarja sössitty täysin kummallisilla ja typerillä sivujuonilla ja surkealla toteutuksella. Mutta avoimin mielin maanantaina!

Olen täsmälleen samaa mieltä. Kumpikin kirja on hieno, mutta valitettavasti edes Kingin osallistuminen TV-sarjan tai elokuvan tekemiseen ei takaa sitä, etteikö sössittäisi.

Vierailija
8/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska se on päivämäärä, joka amerikkalaisittain kirjoitettuna ei sano mitään suurelle osalle suomalaisista.

Vierailija
9/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

+ Lääkärisarja Talo, X-kansiot, Lepakkomies jne.

Vierailija
10/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sarjan nimi ei voisi olla X-arkisto, kun sarjan käännöksissä puhutaan kuin x-arkistoista?

Vierailija
11/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sikäli, Salaiset kansiot on erinomainen suomennos.

Vierailija
12/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska se on päivämäärä, joka amerikkalaisittain kirjoitettuna ei sano mitään suurelle osalle suomalaisista.

Hyvä hetki opetella tällainenkin yksityiskohta amerikkalaisesta kulttuurista, jos se muutenkin kiinnostaa.

Vierailija
13/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei ole 11.22.33 ? olisi loogisempi.

Vierailija
14/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täsmälleen samaa mieltä. Kumpikin kirja on hieno, mutta valitettavasti edes Kingin osallistuminen TV-sarjan tai elokuvan tekemiseen ei takaa sitä, etteikö sössittäisi.

Kuvun alla oli sarjana aivan eri tarina kuin kirjana. Toivon ettei tätä uutta ole pilattu samalla tavalla. Kingi on hyvä kirjailija mutta elokuviin ja tv sarjoihin ei tarvisi osallistua. Kuten se uudempi hohto, paskaa.

Tätä sarjaa enemmän kiinnostaa mitä väsätään musta torni saagasta. Etukäteen tihkuneiden tietojen mukaan pääosaa näyttelee joku värillinen. Onko tuo riittävän neutraali ilmaisu etten vaikuta rasistilta? En sellainen ole mutta virhe kun valkoinen se revolverimies on kirjoissa.

Mt saagan jos pilaavat elokuvina niin vituttaa. Kirjoina pidän niitä toiseksi parhaana. Vain taru sormusten herrasta menee edelle. Mahtava yhdistelmä länkkäriä, scifiä ja kauhua mutta kingin tarinoita on ennenkin sössitty elokuvina.

Vierailija
15/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli alussa hyvä, loppua kohden keskinkertainen.

Vierailija
16/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tykännyt sen under the dome -kirjan pohjalta tehdystä sarjasta yhtään. olin kauhean pettynyt. pelkään, että tämän kanssa käy samoin, vaikken oikeastaan edes pitänyt tästä kingin kirjastakaan. ehkä se kuitenkin on katsottava eka osa ja päätettävä vasta sitten, inhoaako vaiko pitääkö sarjasta sitten. 

Vierailija
17/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en tykännyt sen under the dome -kirjan pohjalta tehdystä sarjasta yhtään. olin kauhean pettynyt. pelkään, että tämän kanssa käy samoin, vaikken oikeastaan edes pitänyt tästä kingin kirjastakaan. ehkä se kuitenkin on katsottava eka osa ja päätettävä vasta sitten, inhoaako vaiko pitääkö sarjasta sitten. 

Oletko tykännyt mistään kingin kirjasta? Itse olen fani enkä tykkää kaikista. Hyvä se on mielestäni kertomaan tarinaa kun huonokin kirja on hyvää kerrontaa. Tämä suht uusi salaista sähköä juttu oli aika paska mutta siinäkin tarina luisti vaikkei siinä jännää ollut.

Lemmikkieläinten hautausmaa toimii kirjana mutta se elokuva siitä. Se on kuin suomalainen euroviisu, nou points.

Vierailija
18/18 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tykännyt mistään kingin kirjasta? Itse olen fani enkä tykkää kaikista. Hyvä se on mielestäni kertomaan tarinaa kun huonokin kirja on hyvää kerrontaa. Tämä suht uusi salaista sähköä juttu oli aika paska mutta siinäkin tarina luisti vaikkei siinä jännää ollut.

Lemmikkieläinten hautausmaa toimii kirjana mutta se elokuva siitä. Se on kuin suomalainen euroviisu, nou points.

tykkään kingistä tosi paljon, mutta just toi sähkö ja tää kennedyjuttu ei jostain syystä ole kolahtaneet ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan